Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zmiana bebnow na tarcze....  (Przeczytany 9884 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Sivy
Gość



« Piątek, 21.04.2006, 21:58:27 - NIEPRZECZYTANA »

Ostatnio kupilem alufelgi i z tyla hamulce tarczowe zdecywanie lepiej by wygladaly... Czy ktos kiedys wymienial bebny na tarcze i czy to wogole sie oplaca??
Zapisane
Pafa Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Toledo 1M ASV '01

« Odpowiedz #1 - Piątek, 21.04.2006, 22:38:11 - NIEPRZECZYTANA »

Myślę, że ten manewr będzie nieopłacalny :idea:
Musiałbyś kupić nowe: tarcze, zaciski, mocowania zacisków, klocki, nową linkę hamulca ręcznego, przewody hamulcowe też mogą nie pasować.

Najlepiej kupic w takim przypadku całą kompletną tylna belkę od jakiegoś rozbitka! Ale przecież to też kosztuje!

Pomaluj bębny na czerwono lub żółto (rzecz gustu) i będzie ok
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Online Online



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #2 - Piątek, 21.04.2006, 22:56:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Pafa"
Musiałbyś kupić nowe: tarcze, zaciski, mocowania zacisków, klocki, nową linkę hamulca ręcznego, przewody hamulcowe też mogą nie pasować.

Może okazać się, że będzie potrzebna jeszcze zmiana pompy hamulcowej...
Zazwyczaj tłoczki od bębnów mają mniejszą pojemność niż tłoczki w zaciskach hamulcowych przez co mogą źle działać na tej samej pompie  :chytry:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
joker Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: z południa!
Samochód: Ibiza '95 2.8 VR6

« Odpowiedz #3 - Sobota, 22.04.2006, 01:01:44 - NIEPRZECZYTANA »

najlepiej kupic  cala  belke od  tdi  i po klop[ocie  , pompa  spokojnie wydili    
tez sie przymiezalem juz do  tego zabiewgu jak narazie szukam dawcy
Zapisane

Pafa Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Toledo 1M ASV '01

« Odpowiedz #4 - Sobota, 22.04.2006, 12:22:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "joker"
najlepiej kupic cala belke od tdi i po klop[ocie , pompa spokojnie wydili
tez sie przymiezalem juz do tego zabiewgu jak narazie szukam dawcy
Cytat: "Miro"
Tylko pamiętajcie o tym że belka musi być od TDI 110 KM. Ja mam 90 KM i hamulce bębnowe.


Nie wiem czy wiecie, ale kolega ma toledo II  :idea:
To dziwne, że nie ma tarczy seryjnie w 100 konnym aucie :sad:
To koszt takiej belki będzie uuuuuuuuuuu i jeszcze więcej  :satan:
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #5 - Sobota, 22.04.2006, 16:19:41 - NIEPRZECZYTANA »

W profilu ma  :szpieg: a Ty już do rękoczynu ;)

A co do tematu to jak hamuje to zostawić to co jest i nic nie kombinić.
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #6 - Sobota, 22.04.2006, 18:46:48 - NIEPRZECZYTANA »

niektórzy strasznie lubią poprawiac fabrykę ... tylko nie zawsze przynosi to pożądane efekty... że nie wspomne o sporych wydatkach z tym związanych  :eek:
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
Dabro
Gość



« Odpowiedz #7 - Niedziela, 23.04.2006, 09:12:38 - NIEPRZECZYTANA »

Troche to dziwne bo ja mam Toledo II silnik prosty bo 1.6 no i tarcze z tyłu są, i jest to 1 seria produkcji auta.
Zapisane
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #8 - Poniedziałek, 24.04.2006, 12:39:09 - NIEPRZECZYTANA »

wymiana tego wiaze ze sie z wymiana piasty nie tylko bebny na tarcze i tloczki na zaciski a to jest cena chora

tak wiec lepiej zgodnie z sugestia przewalic cala belke moze wyjsc taniej :D
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Zmiana bebnow na tarcze....
Skocz do: