Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: "AirBag" się zapaliła i nie gaśnie  (Przeczytany 155257 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
jahred6 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Audi A3 1.9 TDI AXR 101 km / kiedyś IBIZA 1.9asv

« Odpowiedz #45 - Piątek, 09.01.2009, 22:58:56 - NIEPRZECZYTANA »

Bardziej się głowie w jaki sposób zdobyć napinacz, bo w ASO 600 zł - napinacz z pasem... Nie ma zamienników ? Jak ufać używanym ?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #46 - Piątek, 09.01.2009, 23:00:27 - NIEPRZECZYTANA »

uzywany z mozliwoscia zwrotu ale nie latwo trafic wlasciwy
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Valgaar Mężczyzna
Animator :-)
Moderator
Offline Offline



Skąd: Śląsk

« Odpowiedz #47 - Czwartek, 15.01.2009, 22:34:28 - NIEPRZECZYTANA »

jeżeli poduchy ci świecą cały czas to w razie dzwonu nic nie wystrzeli. jest inna możliwość, troszkę kombinowana. odłaczyć całkowicie dany napinacz, a we wtyczkę wstawić rezystor. Komputer testuje poduszki na zasadzie oporności. niestety teraz nie pamiętam jak duży ma być opór ale mogę poszukać. Jeśli w czasie testowania opór jest odpowiedni to komputer uznaje, że poduszka/napinacz jest. Tak więc jak wsadzisz we wtyczkę rezystor , możesz skasować błędy z komputera i w razie dzwonu wszystko wystrzeli poza tym odłączonym napinaczem. Jest to poniekąd mniejsze zło.
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #48 - Czwartek, 15.01.2009, 23:05:38 - NIEPRZECZYTANA »

a czy tak ciezko pojechac na szrot i kupic napinacz to przeciez od razu widac czy jest dobrey czy nie jesli dobry to wystaje normalnie kolo siedzenia jesli jest napiety czyli po dzwonie to jest schowany miedzy siedzenie a tunel i ciezko bardzo wpiac pas ot cala filozofia
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #49 - Piątek, 16.01.2009, 15:28:12 - NIEPRZECZYTANA »

Hmmm... U mnie napinacze są chyba przy zwijaku pasa. Chyba, że to jakiś inny wynalazek.
Zapisane

Valgaar Mężczyzna
Animator :-)
Moderator
Offline Offline



Skąd: Śląsk

« Odpowiedz #50 - Piątek, 16.01.2009, 20:43:39 - NIEPRZECZYTANA »

napinacze są przy zwijaku, czyli przy słupkach. A ze szrotu też nie byłbym taki pewny czy one dobre.
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #51 - Piątek, 16.01.2009, 21:03:34 - NIEPRZECZYTANA »

Pirotechniczne napinacze raczej nie mogą być przy zwijaku. Nie pozwala na to ich konstrukcja.
Edit: a jednak się pomyliłem.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 16.01.2009, 21:06:21 wysłane przez aboz » Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #52 - Piątek, 16.01.2009, 21:08:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Valgaar
napinacze są przy zwijaku
Ja zawsze myślałem, że pirotechniczne napinacze są przy klamrze do której wpina się pas...



He he ale znalazłem informacje, że stosuje się rozwiązanie przy zwijaczu i przy zamku  :)

Obecnie stosuje się dwa rodzaje pirotechnicznych napinaczy pasów bezpieczeństwa. Pierwszy z nich to napinacz umieszczony przy zwijaczu pasa. Natomiast drugi sposób to umieszczenie napinacza przy zamku.

Źródło  :arrow:  http://www.infosamochody.pl/artykul,id_m-94,t-Pirotechniczne-napinacze-pasow-bezpieczenstwa.html
« Ostatnia zmiana: Piątek, 16.01.2009, 21:11:23 wysłane przez KYS » Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #53 - Piątek, 16.01.2009, 21:31:34 - NIEPRZECZYTANA »

I to źródło zweryfikowało moją wiedzę :ok:
Zapisane
Valgaar Mężczyzna
Animator :-)
Moderator
Offline Offline



Skąd: Śląsk

« Odpowiedz #54 - Środa, 21.01.2009, 22:08:53 - NIEPRZECZYTANA »

ja u siebie miałem problem z prawym napinaczem dlatego wiem gdzie go szukać :-)
Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #55 - Środa, 21.01.2009, 23:28:18 - NIEPRZECZYTANA »

To i ja się podłącze - przed chwilą na spociku sprawdziliśmy moje autko i nie wykazało żadnego błedu, natomiast kontrolka od airbag`a świeci przez cały czas...  :-\  Co to może być  :?:

Ps. Dzięki chłopaki za sprawdzenie  :pub:
Zapisane

daniels81
Gość



« Odpowiedz #56 - Czwartek, 22.01.2009, 08:52:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: widget
To i ja się podłącze - przed chwilą na spociku sprawdziliśmy moje autko i nie wykazało żadnego błedu, natomiast kontrolka od airbag`a świeci przez cały czas...  :-\  Co to może być  :?:

Ps. Dzięki chłopaki za sprawdzenie  :pub:
a sprawdzaliście poduchy vagiem? jak nie to sprawdzić jak najszybciej, skasować błąd, przejchać sie kawałek jak się znowu zaświeci to odłączyć aku, odkręcić poduchę od spodu kiery- siedzi na 2ch śrubach potem delikatnie wyciągać poduchę tak żeby nie uszkodzić taśmy, wypiąć taśmę z samej poduchu- będzie takie żółte gniazdo wpięte bezpośrednio do poduszki - lekko je podważ czymś ostrym, jak już to zrobisz to odkręcasz kiere- klucz 23 o ile pamiętam dobrze i sprawdzasz całą taśmę czy nie ma jakiejś przerwy... prawdopodobnie urwała Ci się tasiemka ale równie dobrze auto mogło być po dzwonie i ktoś nawet poduchy nie podpiął....już widziałem nawet takie jaja że poduchy wcale nie było bo po dzwonie ktoś założył tylko zaślepkę.... jak coś to służę pomocą...
Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #57 - Czwartek, 22.01.2009, 09:50:11 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdzaliśmy wvagiem i żadnego błędu nie wykazał - dla pewności vertor wykonał jeszcze kasowanie ale bez zmian... Sprawdzę tę tasiemkę przy kierownicy, bo już kilka osób zasygerowało mi taką usterkę  :-\
Cytat: daniels
prawdopodobnie urwała Ci się tasiemka ale równie dobrze auto mogło być po dzwonie i ktoś nawet poduchy nie podpiął
Autko oblukane wielokrotnie nie widać, żeby było tłuczone - dzwonek raczej wykluczam :huh:
Zapisane

Valgaar Mężczyzna
Animator :-)
Moderator
Offline Offline



Skąd: Śląsk

« Odpowiedz #58 - Czwartek, 22.01.2009, 22:58:52 - NIEPRZECZYTANA »

a masz poduszkiw w fotelach? może pod fotelem wtyczka się rozpięła? miałem tak pod prawym z 2 lata temu. coś miałem pod fotelem i jak sięprzesuwało to zahaczyło o kabel i poluzowało wtyczkę. Też niby nie było błędów a po dociśnięciu wtyczki zaskoczyło.
Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #59 - Czwartek, 22.01.2009, 23:09:45 - NIEPRZECZYTANA »

W fotelach nie mam, czyli pozostaje do sprawdzenia tasiemka  :-\
Zapisane

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» "AirBag" się zapaliła i nie gaśnie
Skocz do: