+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Pielęgnacja auta» Lakier oraz elementy zewnętrzne» Polerka
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Polerka  (Przeczytany 60062 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
punchoo Mężczyzna
Come Back
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #15 - Poniedziałek, 04.02.2008, 22:05:46 - NIEPRZECZYTANA »

Kasior, - żeby Ci sie opłacało - to przyjedź zaje usyfionym z drogi leśnej ......
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #16 - Środa, 31.08.2011, 13:45:39 - NIEPRZECZYTANA »

ostatnio polerowałem sobie lampy przednie stare cuprowskie przed powrotnym zamontowaniem i nasunęły mi sie pytania...
kedyś jedną lampę mówiąc krótko zepsułem ---> papier 1200/2000 wodny ręcznie a następnie polerowałem ręcznie k2, dobrze że zacząłem od jednej lampy i chciałem ją skończyć bo efekt był taki że porażka, "mydlana bańska się zrobiła" lampa było przymglona na tyle że nie było widać odcinki światła wcale tylko jedną wielką plamę... zmieniłem lampy na soczewke a cuprowskie poszły do szafy.
Ostatnio wracałem do lamp cuprowskich no i przed montażem wypadało by coś z nimi zrobić, więc przemyłem je dokładnie, zakupiłem samo zło czyli TEMPO ;) tak wiem, ale ja lubie ta pastę  ;D , do tego końcówkę z trzpieniem na wiertarkę z regulacją obrotów i nakładkę wełnianą.
Po pierwszym użyciu efekt był mało widoczny, ale jako że poczyniłem inwestycje w końcówkę trzpieniową i wełnianą nakładkę nie poddałem się ;), po 4 nakładaniach efekt był piorunujący obie lampy znów wyglądają tak samo przejrzyście ;D; nie pozostało żadnego śladu po 'mleku' jakie było szkła są krystaliczne wręcz :)

a teraz do pytania.. czy przy lepszych 'markowych' środkach do polerowania sławny efekt pół/na pół uzyskuję się już po jednorazowym użyciu środka czy też kilka razy trzeba nakładać aby uzyskać ten efekt.
kolejne pytanie to co jest ważniejsze i co ma większy wpływ na efekt środek którego używamy czy może raczej materiał polerujący czyli pad?
Zapisane
proximo Mężczyzna
skator
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: 3 city
Samochód: Ibiza 00 AKK

« Odpowiedz #17 - Środa, 31.08.2011, 18:42:01 - NIEPRZECZYTANA »

wow ale odkop :) fajnie sie czyta pierwsze posty o roztapianiu lakieru :ok: ale do rzeczy

kacperix
za pierwszym podejsciem za slabo wyprowadziles lampy, zbyt duzy skok z 1200 na 2000 zrobiles oraz zabraklo papierka 2500 oraz pasty na wykonczenie.
Co do tempo to gratulacje ze udalo ci sie wyjsc z tymi lampami "na ludzi" :) ale mysle ze przy uzyciu past z jakiegokolwiek inngo systemu (3m, school, deox, menzerna, ssr) efekty bylyby szybciej widoczne ;)

Pad jest istotny jak i pasta, trzeba odpowiednio dobrac jedno z drugim, bo na miekkiej gabce pasta typu cut srednio bedzie sie spisywac ;) sa jeszcze pasty typu one step ktore pozwalaja osiagnac naprawde fajne efekty przy uzyciu jednego srodka (np school s17+ , s03gold)
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #18 - Środa, 31.08.2011, 19:33:20 - NIEPRZECZYTANA »

szukałem forecala bo chciałem coś mocniejszego ale niestety nie było na miejscu a nie miałem ze wiele czasu śmigać po sklepach
Zapisane
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #19 - Niedziela, 29.01.2012, 16:53:28 - NIEPRZECZYTANA »

co myślicie o tym: http://citeam.pl/oferty/trojmiasto/pozbadz-sie-rys-na-karoserii ?
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #20 - Niedziela, 29.01.2012, 17:32:07 - NIEPRZECZYTANA »

Normalna cena a mozna taniej...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
proximo Mężczyzna
skator
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: 3 city
Samochód: Ibiza 00 AKK

« Odpowiedz #21 - Niedziela, 29.01.2012, 18:29:44 - NIEPRZECZYTANA »

qba nie lepiej u mnie ;)?
Zapisane

Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #22 - Niedziela, 29.01.2012, 20:53:37 - NIEPRZECZYTANA »

proximo, pw  :)
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #23 - Wtorek, 03.04.2012, 11:30:56 - NIEPRZECZYTANA »

Jakis opinie?
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-325671C1-25548353/lidl_pl/hs.xsl/index_25768.htm
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
skiba Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Olsztyn k/Częstochowy
Samochód: Leon

« Odpowiedz #24 - Wtorek, 03.04.2012, 12:13:03 - NIEPRZECZYTANA »

odpusc sobie Raby,tez myslalem nad tym,ale poczytalem na kosmetykaaut.pl troche i odpuscilem.juz lepszy podobno jest najtanszy Eurotec z alledrogo,ok 118 zl
Zapisane

rodzimy się goli,mokrzy,głodni i wściekli...a to dopiero początek...
punchoo Mężczyzna
Come Back
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #25 - Wtorek, 03.04.2012, 16:31:01 - NIEPRZECZYTANA »

Miałem do czynienia i powiem, że nie polecam. Występuje pod rożnymi nazwami - ale badziew ten sam. Szału nie robi a ręce odpadaja po 5 min pracy. Tutaj profile musisz robić całą maszyną - a powinno sie ruchomą końcówką głowicy.

Pomyśl o czymś w ten deseń: http://www.motochemia.pl/k2-polerka-elektryczna-z-regulacja-obrotow-1200w-p-994.html
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

MyszaKr Mężczyzna
Klub Seata Ibizy
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków | KSI !
Samochód: Seat Ibiza 2000r.

« Odpowiedz #26 - Czwartek, 05.04.2012, 21:06:24 - NIEPRZECZYTANA »

to coś z polerką nie ma nic wspólnego, trochę docisku i staje za każdym razem...
żeby zrobić dobrze, trzeba mieć stablizacje obrotów, czyli min 200 PLN z amazona silverline.

Co do euroteca, mam taką za 100 - używam do nakładania clenera tylko na lakier;)
Zapisane

Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #27 - Sobota, 26.05.2012, 20:19:22 - NIEPRZECZYTANA »

Koledzy, w ręce wpadła mi polerka z regulacją obrotów i chciałbym sobie przepolerować lakier na aucie. Jaki pad, jaka pasta, ewentualnie wosk??

Jestem otwarty na wszelkie rady :)
Zapisane

tszycha Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Samochód: Leon 2002

« Odpowiedz #28 - Piątek, 30.11.2012, 21:35:51 - NIEPRZECZYTANA »

Kolega chciał polerować auto .
Teraz przed zimą powinno się zabezpieczyć lakier ,
Ale czytając poprzednie posty to troszkę nie tak .......

Polerowanie lakieru polega na starciu zniszczonej powłoki ,
Powinno się zmatować lakier papierem wodnym 2500 po matowaniu używa się pasty polerskiej na mokro , Najpopularniejsza to Farecla G3 { pasta lekko ścierna } G6 {pasta polerska } G10 { mleczko zabezpieczające } Są to pasty mechaniczne czyli nakładane polerką  Gąbka biała , żółta i wykończeniowa czarna , są to środki tańsze .
Nową technologią jest polerowanie pastami na sucho , taka konkret to 3M oczywiście mechaniczna .

Pasty ręczne proponuje taką z lepszych Turtlewax kolor , lub na zimę bardzo dobry i trwały  jest wosk Formuła 1



Zapisane
jacuś Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: POLSKA

« Odpowiedz #29 - Czwartek, 03.01.2013, 08:50:58 - NIEPRZECZYTANA »

Ludki potrzebuje opinii na temat tego środka:
http://www.amazon.com/Meguiars-G10307-Scratch-X-2-0/dp/B0002UNON8
i co najważniejsze czy dam rade uzyskać jakiś efekt polerując ręcznie tym środkiem.
Może jest ktoś wstanie polecić jakąś inna pastę polerską, którą usunie drobne ryski a będzie można nakładać ja ręcznie i efekt będzie zadawalający.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 03.01.2013, 22:26:38 wysłane przez jacuś » Zapisane
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Pielęgnacja auta» Lakier oraz elementy zewnętrzne» Polerka
Skocz do: