Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
2,0 16V abf
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: 2,0 16V abf (Przeczytany 5188 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
drecki
Użytkownik
Offline
Skąd: London-Opole
Samochód: Peugeot 407 2,0HDI 136KM , Codoba SX 2,0 16V ABF
2,0 16V abf
«
Niedziela, 05.12.2010, 00:09:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
chcial bym podlubac troche w tym silniku. Powiedzcie co powinienem wiedziec zanim zaczne sie bawic jego moca, jakie sa mankamenty i gdzie trzeba dolozyc co by sie nie rozpadl.
w aktualnej wycenie na marzec sa: tytanowe korbowody, tytanowe zawory, kuty wal i kute tloki. chcial bym przygotowac silnik pod sporo wieksza moc niz planuje, ze wzgledu na jego zywotnosc.
powiedzcie mi na co jeszcze musze zwrocic uwage, i co powinienem wzmocnic.
PS tuning sie nie oplaca, nigdy kasa ktora wlozyles ci sie nie wroci, ale ... liczy sie frajda.
seria z zewnatrz ... diabel pod maska.
dodam co juz kupilem :
http://cgi.ebay.co.uk/VW-GOLF-1-8-2-0-GTI-16V-TURBO-CONVERSION-MANIFOLD-/360310585004?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e42f36ac
i jeszcze :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Garret-GT4088-GT4088R-GT40R-Turbocharger-Ball-Bearing-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5adae19964QQitemZ390219274596QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
tylko zastanawia mnie czy to zagra
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 05.12.2010, 00:15:45 wysłane przez drecki
»
Zapisane
Jest Pugi 5008- 150KM 340NM
Byla Alhambra 2.0 -115KM
Byl Pugi 2.0HDI - 136KM
Byla Cordi SX 2.0 - 150KM (ABF)
Bedzie za jakis czas
http://altairenlighten.com/wp-content/uploads/2012/08/Range-Rover-2012.gif
taz
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko
Samochód: Psytt 3BG '02, 1.9TDI/Mitsubishi Pajero III '02, 3.2 DID
Odp: 2,0 16V abf
«
Odpowiedz #1 -
Niedziela, 05.12.2010, 00:26:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jak chcesz się tak bawić to do kompletu brakuje Ci:
- większego dolotu, myślę że 3' powinny wystarczyć
- lepszego wylotu spalin, kolektor 4/2/1 i odejścia min 2' a może lepiej 2,5'
Kiedyś po polsce krążyła fajna cordoba. Po małej awarii chłopaki z mojej miejscowości próbowali to zreanimować ale rezultaty były jakie były. Auto przeszło do kolejnego właściciela i po aucie został jedynie wygląd zewnętrzny i układ wydechowy.
Obecnie auto ma 185 KM i jest na sprzedaż.
Opis autka :
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=45127
Ogłoszenie sprzedaży auta :
http://otomoto.pl/seat-cordoba-coupe-cupra-99r-2-0-16v-185km-C16411336.html
Z tego co pokazałeś to mocowanie turbawki na starcie do przerobienia
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 05.12.2010, 00:31:48 wysłane przez taz
»
Zapisane
drecki
Użytkownik
Offline
Skąd: London-Opole
Samochód: Peugeot 407 2,0HDI 136KM , Codoba SX 2,0 16V ABF
Odp: 2,0 16V abf
«
Odpowiedz #2 -
Niedziela, 05.12.2010, 00:32:56 -
NIEPRZECZYTANA
»
taz
, wydech bedzie tak zwany custom z nierdzewki w przelocie 83mm dolot ze sporym ICkiem i pompka do max 3,5 bara. mazenia kreca sie w okolicach 300KM a zeczywistosc pewnie da mi siarczystego policzka.
Zapisane
Jest Pugi 5008- 150KM 340NM
Byla Alhambra 2.0 -115KM
Byl Pugi 2.0HDI - 136KM
Byla Cordi SX 2.0 - 150KM (ABF)
Bedzie za jakis czas
http://altairenlighten.com/wp-content/uploads/2012/08/Range-Rover-2012.gif
skiba
Klubowicz
Offline
Skąd: Olsztyn k/Częstochowy
Samochód: Leon
Odp: 2,0 16V abf
«
Odpowiedz #3 -
Niedziela, 05.12.2010, 12:27:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
uderz na priv do kolegi
LCQ
,on kiedys mial "mocno rozgrzebanego" ABFa...
Zapisane
rodzimy się goli,mokrzy,głodni i wściekli...a to dopiero początek...
Mixer
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +
Odp: 2,0 16V abf
«
Odpowiedz #4 -
Niedziela, 05.12.2010, 13:04:20 -
NIEPRZECZYTANA
»
tak poglądowo była w czasopismie GT uturbiony ABF w Cuprze 6k a poniżej opis autko co i jak z nim
Seat Ibiza Cupra ABF+Turbo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232501&start=0
a Tu filmik jak Ibi śmiga
http://www.youtube.com/v/H5eSmU6k71c&feature=player_embedde
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 05.12.2010, 13:08:31 wysłane przez Mixer
»
Zapisane
Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście
?
Pisz a Pomogę
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
2,0 16V abf
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...