Strony: 1 2 [3] 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla  (Przeczytany 56720 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
body69 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi

« Odpowiedz #30 - Wtorek, 09.11.2010, 19:03:48 - NIEPRZECZYTANA »

alternator wyciągniety , sprzegiełko czy tam jak to się zwie lata całe w lewo prawo, mam nadzieje ze to tyłko łożyska w nim sa do wymiany, pozatym łozysko napinacza też zostanie wymienione gdyż lekko świszczy juz :/

Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #31 - Wtorek, 09.11.2010, 19:21:36 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: body69
sprzegiełko czy tam jak to się zwie lata całe w lewo prawo, mam nadzieje ze to tyłko łożyska w nim sa do wymiany,
To to się naprawia? Z tego co wiem to wszyscy wymieniają. Chyba, że to łożyska w alternatorze.
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #32 - Wtorek, 09.11.2010, 19:37:43 - NIEPRZECZYTANA »

sprzegielka ani napinacza sie nie naprawia :-X
body69, chyba cos mieszasz
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
body69 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi

« Odpowiedz #33 - Wtorek, 09.11.2010, 22:30:23 - NIEPRZECZYTANA »

noo wiem wiem, chodzi o to ze jutro to bedzie mechanik robić, i się okaże co jest tam do wymiany, czy całe sprzęgiełko czy poprostu łożyska w srodku co są, aa owszem napinacza nie bede naprawiać bo jest dobry tylko wymienie na nową tą rolke ktora jest przy napinaczu.

Zapisane

Cobra25 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Laguna 1.6 16V seata narazie brak

« Odpowiedz #34 - Środa, 10.11.2010, 09:29:22 - NIEPRZECZYTANA »

Moim zdaniem mechanik coś spaprał i tyle po wymianie rozrządu i pompy wody wszystko powinno chodzic ok
Zapisane

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy?
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #35 - Środa, 10.11.2010, 09:34:08 - NIEPRZECZYTANA »

Moim zdaniem mechanik coś spaprał i tyle po wymianie rozrządu i pompy wody wszystko powinno chodzic ok
Dyskusja dotyczy tego postu: http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=6042.msg239442#msg239442
Tu nic nie ma o tym, że problemy zaczęły się po wymianie.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
xMarcin95x Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: Toledo III

« Odpowiedz #36 - Czwartek, 11.11.2010, 07:57:05 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie po wymianie rozrządu (+pompa wody i rolka alternatora) zaczeły się popiskiwania coś w stylu takim jak ma na filmiku  ADRIANO , znajomy powiedział ze to chyba nie jest sprzęgiełko tylko ta rolka nowa się zatarła ;x  i teraz moje pytane : powiedział mi - albo poczekać możliwe ze  się dotrze albo  wymienic. Co radzicie zrobić ,?
Zapisane
martimer Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo, 2001, 1.9 TDI 110 KM

« Odpowiedz #37 - Środa, 02.02.2011, 18:05:41 - NIEPRZECZYTANA »

ja mam podobny problem, jednak nie sprawdzalem jak to jest gdy wciskam sprzeglo. jutro wpisze czy cos zauwazylem, jednak dzis chcialem wrzucic filmik i zdjecie tego co zauwazylem. caly napinacz paska klinowego drga na wolnych i slychac dziwne dzwieki ktore, tak mi sie wydaje, pochodza od niego. na zdjeciu zaznaczylem o co chodzi ( zielona strzalka- caly napinacz drga, czerwona obwodka - sruba ktora najbardziej rzuca sie w oczy podczas drgania). myslalem o sprzegielku, ale wole spytac o rade

<a href="http://www.youtube.com/v/80uMLPAPSm4" target="_blank">http://www.youtube.com/v/80uMLPAPSm4</a>



aboz rzecze: martimer, zerknij może w instrukcję wstawiania fotek i filmów, bo o ile sam link by przeszedł to nie każdy lubi sobie ściągać na kompa treści niewiadomego pochodzenia. Pomijam już fakt, że MU to ściema do wyciągania kasy
« Ostatnia zmiana: Środa, 02.02.2011, 19:15:34 wysłane przez aboz » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #38 - Środa, 02.02.2011, 18:28:59 - NIEPRZECZYTANA »

1. Tak nie wstawiamy materialow na fora!
2. poczytaj o rolce alternatora, napinacz tez juz raczej nie do uratowania


Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
martimer Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo, 2001, 1.9 TDI 110 KM

« Odpowiedz #39 - Środa, 02.02.2011, 19:10:03 - NIEPRZECZYTANA »

sorry. zapedzilem sie i na szybko zrobilem, ale juz poprawilem. czyli mowisz, ze napinacz razem ze sprzegielkiem?? rozumiem, ze sprzegielka sam bez klucza nie wymienie...
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #40 - Środa, 02.02.2011, 19:24:04 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: martimer
rozumiem, ze sprzegielka sam bez klucza nie wymienie...
jak czytales to wiesz ze moga byc problemy :P
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #41 - Środa, 02.02.2011, 21:49:12 - NIEPRZECZYTANA »

Odglos identyczny jak u mnie  przed wymiana sprzegla alterantora.
Zapisane

lubie sobie pokierować
martimer Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo, 2001, 1.9 TDI 110 KM

« Odpowiedz #42 - Czwartek, 03.02.2011, 19:08:12 - NIEPRZECZYTANA »

czyli sprzeglo alternatora + napinacz paska. a czy znacie jakies sposoby na to, aby sprawdzic czy na bank te rzeczy czy moze jeszcze jakies lozysko lub cos innego??
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #43 - Czwartek, 03.02.2011, 19:18:50 - NIEPRZECZYTANA »

podmieniac :-X
ja zaczynalem od napinacza i bylo pudlo, wiec zamienilem napinacz na rolke alternatora i sie uspokoilo
ale na forum nikt o tym nie pisal jeszcze
i u mnie nie ma tego amortyzatora w napinaczu :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
martimer Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo, 2001, 1.9 TDI 110 KM

« Odpowiedz #44 - Czwartek, 03.02.2011, 19:25:48 - NIEPRZECZYTANA »

czyli zaczne od sprzegielka, bo wydaje mi sie, ze jest wieksze prawdopodobienstwo uszkodzonej rolki a sprawnego napinacza niz odwrotnie. biore oczywiscie pod uwage obie rzeczy do wymiany... pozdro
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
Skocz do: