Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
3
4
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla (Przeczytany 56722 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #15 -
Sobota, 16.10.2010, 15:27:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: ADRIANO
Co wlozyc, Co wkladaliscie ? : INA, RUVILLE (EVR), czy MAXGEAR
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=3842.msg187161#msg187161
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #16 -
Sobota, 16.10.2010, 17:22:04 -
NIEPRZECZYTANA
»
bierz INA zdecydowanie
Zapisane
ADRIANO
Użytkownik
Offline
Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #17 -
Sobota, 16.10.2010, 18:44:04 -
NIEPRZECZYTANA
»
Poszedlem na latwizne i nie poszukalem tego...
Biore INA. W W-wie za wymiane w naprawach alternatorowych (nie ASO) zarzyczyli sobie 150 zeta.
W ASO 200zl
Bo pasek trzeba zdjac, dolna oslone silnika.
Zapisane
lubie sobie pokierować
kojot
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Seat Ibiza 1.8t Cupra 2001r.
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #18 -
Sobota, 16.10.2010, 18:48:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ja osobiscie wkładałem Ruville
Zapisane
ADRIANO
Użytkownik
Offline
Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #19 -
Sobota, 16.10.2010, 19:10:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: kojot21
Ja osobiscie wkładałem Ruville
Dawno robiles? Jaka cena za robote? Koszt wymiany 200 czy blizej 35 zl
Ale robiles w 1,4 ?, wiec to ciezko porownac robote. Odkrecanie podobne, ale dostep do uszkodzonego materialu juz nie taki sam.
«
Ostatnia zmiana: Sobota, 16.10.2010, 19:13:36 wysłane przez ADRIANO
»
Zapisane
lubie sobie pokierować
kojot
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Seat Ibiza 1.8t Cupra 2001r.
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #20 -
Sobota, 16.10.2010, 22:12:40 -
NIEPRZECZYTANA
»
No inny troszke, ale ja sobie robiłem sam w grudniu zeszlego roku
Zapisane
xMarcin95x
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: Toledo III
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #21 -
Niedziela, 17.10.2010, 19:56:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam , mam to samo co ty , zaczeło się te chrobotanie (wg mnie to jest podobne do wzięcia kawałka ciękiegu drutu i ,,piskanie" nim o talerz) około 6 dni temu , kupiłem już zestaw rozrządu Orginał Audi/Volkswagen ~ 490 zł + pompa wody (nie wiem ile kosztowała), w środę jadę wymienić. Wg mnie to jakaś rolka się zacina w rozrządzie i tak popiskuje a jak nadal będzie to samo to spróbuję waszych rad i wymienię rolkę alternatora.
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 17.10.2010, 20:07:36 wysłane przez xMarcin78x
»
Zapisane
ADRIANO
Użytkownik
Offline
Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #22 -
Poniedziałek, 18.10.2010, 08:30:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
u mnie nic nie piszczy. I u mnie raczej to nie rozrzad. Skacze rolka napinacza,ale nie od paska rozrzadu.
U mnie typowe nierownomierne chrobotanie. Rozrzad u mnie ma 40 tys. Zaczynam od najtanszych rozwiazan.
Co nie oznacza ze u Ciebie nie bedzie to rozrzadowe odglosy.
No chyba ze wymienie rolke alternatora i bedzie chrobotac-wtedy odszczekam madrosci
Zapisane
lubie sobie pokierować
xMarcin95x
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: Toledo III
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #23 -
Poniedziałek, 18.10.2010, 13:32:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
spoko
,
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #24 -
Poniedziałek, 18.10.2010, 19:38:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: kojot21 Sobota, 16.10.2010, 22:12:40
No inny troszke, ale ja sobie robiłem sam w grudniu zeszlego roku
nie mieszaj pojec!
Nie masz sprzegla alternatora
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
xMarcin95x
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: Toledo III
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #25 -
Wtorek, 19.10.2010, 19:41:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
Down:
Sorka , ale widocznie jakiś lagg , bo treści nie wysłało , a pisać mi 2 raz się nie chce bo za długo :[
«
Ostatnia zmiana: Wtorek, 19.10.2010, 21:28:08 wysłane przez xMarcin78x
»
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #26 -
Wtorek, 19.10.2010, 19:44:46 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: xMarcin78x Wtorek, 19.10.2010, 19:41:24
.
za pisanie takich postow bada nagrody w postaci:
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
ADRIANO
Użytkownik
Offline
Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #27 -
Wtorek, 26.10.2010, 14:27:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
Po rozebraniu okazalo sie ze sprzeglo aletrnatora do wymiany. Prawdopodobnie od uszkodzonego alternatora poszedl napinacz. Rolka jest w porzadku, natomiast sprezyna napinajaca padla.
Wymiana sprzegla alternatora , napinacza
Zapisane
lubie sobie pokierować
body69
Użytkownik
Offline
Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #28 -
Niedziela, 07.11.2010, 22:15:58 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam,
Panowie mam dziwny problem, jakieś kilka dni temu zaczęły pojawiać mi się zgrzyty jakieś, otwieram maskę a a tam z okolic napinacza jakiś dymek albo to moje przewidzenia, smród, patrzę dokładnie na napinacz a on się rusza co jakiś czas w czasie tego zgrzytania(dźwięk podobny do zacierającej się pompy wspomagania) rusza się w gorę i na boki co mnie bardzo dziwi. Posiadam film ale nic na nic zbytnio nie widać i nie mam jak go wrz
u
cic na kompa ;/
czy ktoś miał taki problem?? co zrobić ? wymienić napinacz?
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 07.11.2010, 23:29:32 wysłane przez body69
»
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #29 -
Poniedziałek, 08.11.2010, 09:52:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
Napinacz paska rozrzadu? Czy alternatora? Jak alternator to szykaj tematu rolka alternatora
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony:
1
[
2
]
3
4
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...