Strony: [1] 2 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Podłączenie świateł do jazdy dziennej  (Przeczytany 55610 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
ro-dan Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: GÓRNY ŚLĄSK
Samochód: CORDOBA 6L COOL+ 1,4 16V BKY 2005

« Środa, 06.10.2010, 18:03:36 - NIEPRZECZYTANA »

Jak podłączyć światła do jazdy dziennej w cordobie 6L?
Wiem tyle, że są trzy kabelki- jeden do "-" pod akumulator, drugi pod "+" świateł pozycyjnych, trzeci pod "+" po kluczyku, czyli tam gdzie pojawia się "+" po przekręceniu kluczyka. I tu właśnie pojawia się problem - gdzie znaleźć ten "+" po kluczyku?
Zapisane

CORDOBA 6L COOL+ 1,4 16V BKY 2005
 :arrow: cool+ :ok:
kotu Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza SDI

« Odpowiedz #1 - Środa, 06.10.2010, 19:12:44 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: ro-dan
gdzie znaleźć ten "+" po kluczyku?
W zapalniczce :?:
Zapisane

mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #2 - Środa, 06.10.2010, 19:23:55 - NIEPRZECZYTANA »

prosty  sposöb  wyjmij przelacznik od  swiatel wez zaröweczke  z dwoma  przewodami jeden daj do masy a  drugim  sprawdzaj jak  wlaczysz zaplon  ktöry to +  od stacyjki (bedzie to  ten  na  ktörym  zaswieci sie zaröweczka  ) ;)
Zapisane
ro-dan Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: GÓRNY ŚLĄSK
Samochód: CORDOBA 6L COOL+ 1,4 16V BKY 2005

« Odpowiedz #3 - Środa, 06.10.2010, 19:26:36 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kotu
W zapalniczce
zapalniczka działa cały czas niezależnie od stacyjki

Napisano: Środa, 06.10.2010, 20:25:32


Cytat: mik33
wyjmij przelacznik od  swiatel
o jakim przełączniku mówisz i jak go wyjąć?
Zapisane

CORDOBA 6L COOL+ 1,4 16V BKY 2005
 :arrow: cool+ :ok:
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #4 - Środa, 06.10.2010, 19:32:12 - NIEPRZECZYTANA »

o normalnym wlaczniku  , przelaczniku  postojöwka -mijania  inaczej  nie wytlumacze  jest z lewej  strony  normalny  wlacznik swiatel   :-X
Zapisane
ro-dan Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: GÓRNY ŚLĄSK
Samochód: CORDOBA 6L COOL+ 1,4 16V BKY 2005

« Odpowiedz #5 - Środa, 06.10.2010, 19:44:52 - NIEPRZECZYTANA »

OK - to tam znajdę plus od świateł postojowych (a jak się go wyjmuje?), ale gdzie znaleźć plus po kluczyku?
Zapisane

CORDOBA 6L COOL+ 1,4 16V BKY 2005
 :arrow: cool+ :ok:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #6 - Środa, 06.10.2010, 19:56:03 - NIEPRZECZYTANA »

chyba naj prosciej miernik w reke i zanurkowac w skrzynke bezpiecznikow lub przekaznikow
jest tam masa kabli i na kilku beda takie funkcje jak szukasz
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
punchoo Mężczyzna
Come Back
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #7 - Czwartek, 07.10.2010, 17:00:14 - NIEPRZECZYTANA »

ro-dan,
1. Czy Twój projekt świateł do jazdy dziennej robisz w oparciu o jakąś instrukcję z tych Świateł ?
2. Czy te lampy posiadają homologację - żebyś nie miał problemów z Drogówką ?
3. Dlaczego nie zrobisz dodatkowego włącznika do świateł do jazdy dziennej - chyba najlepsze rozwiązanie?!
4. Może lepiej podłączyć lampy do jazdy dziennej do świateł postojowych. Postojówki wiele nie ciągną prądu.

Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #8 - Czwartek, 07.10.2010, 17:26:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: punchoo
ro-dan,
1. Czy Twój projekt świateł do jazdy dziennej robisz w oparciu o jakąś instrukcję z tych Świateł ?
2. Czy te lampy posiadają homologację - żebyś nie miał problemów z Drogówką ?
3. Dlaczego nie zrobisz dodatkowego włącznika do świateł do jazdy dziennej - chyba najlepsze rozwiązanie?!
4. Może lepiej podłączyć lampy do jazdy dziennej do świateł postojowych. Postojówki wiele nie ciągną prądu.

1. Wedle nowych przepisów swiatla dzienne moga palic sie tylko z przodu, swiatla postojowe z tylu i z przodu nie sa wymagane z dziennymi
3. Bo dodatkowy wlacznik jest bez sensu swiatla dzienne wedlug mnie powinny sie zapalac po kilku sek od odpalenia silnika(kondensator) i gasnac po wlaczeniu swiatel postojowych, mijania(sterowanie za pomoca przekaznika)
4. To po co postojówki? po co maja sie swiecic i one jak nie musza
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 07.10.2010, 22:52:29 wysłane przez uszek » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #9 - Czwartek, 07.10.2010, 18:44:09 - NIEPRZECZYTANA »

A radio jak masz zasilane ?  ;)
Zapisane
ro-dan Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: GÓRNY ŚLĄSK
Samochód: CORDOBA 6L COOL+ 1,4 16V BKY 2005

« Odpowiedz #10 - Czwartek, 07.10.2010, 18:51:36 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: punchoo
1. Czy Twój projekt świateł do jazdy dziennej robisz w oparciu o jakąś instrukcję z tych Świateł ?
2. Czy te lampy posiadają homologację - żebyś nie miał problemów z Drogówką ?
3. Dlaczego nie zrobisz dodatkowego włącznika do świateł do jazdy dziennej - chyba najlepsze rozwiązanie?!
4. Może lepiej podłączyć lampy do jazdy dziennej do świateł postojowych. Postojówki wiele nie ciągną prądu.
uszek wyczerpująco odpowiedział Ci na Twoje pytania.
Co do homologacji, to tak, posiadają one homologację RL i E, są zgodne z przepisami odnośnie ich wymiarów (min. 40 cm2) oraz posiadają sterownik, który powoduje ich automatyczne załączenie wraz z załączeniem silnika oraz wyłączenie po włączeniu świateł postojowych.
Poza tym odnośnie punktu 3. - bez sensu jest dodatkowy włącznik bo na tym polega idea świateł dziennych, żeby nie trzeba było pamiętać o ich włączeniu i wyłączeniu, tylko żeby działo się to automatycznie,
Cytat: mac456x9
A radio jak masz zasilane ?
radio załącza się po przekręceniu kluczyka ale wyłącza się dopiero po wyjęciu kluczyka za stacyjki więc przy podłączeniu świateł pod radio nie wyłączałyby się po zgaszeniu silnika a dopiero po wyjęciu kluczyka co nie jest tożsame.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 07.10.2010, 18:57:14 wysłane przez ro-dan » Zapisane

CORDOBA 6L COOL+ 1,4 16V BKY 2005
 :arrow: cool+ :ok:
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #11 - Czwartek, 07.10.2010, 22:28:53 - NIEPRZECZYTANA »

sluchaj w  moim  maluszku podlaczylem  razem z uruchomieniem silnika   poprostu pod  zaplon  i niema  problemu  :ok:
Zapisane
ro-dan Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: GÓRNY ŚLĄSK
Samochód: CORDOBA 6L COOL+ 1,4 16V BKY 2005

« Odpowiedz #12 - Czwartek, 07.10.2010, 23:54:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mik33
sluchaj w  moim  maluszku podlaczylem  razem z uruchomieniem silnika   poprostu pod  zaplon  i niema  problemu

Jak podłączyć to ja wiem - problemem jest znalezienie tego właściwego kabelka, do którego trzeba się wpiąć a mianowicie gdzie znaleźć ten "+" po kluczyku w tym konkretnym aucie?  :-\
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 07.10.2010, 23:56:02 wysłane przez ro-dan » Zapisane

CORDOBA 6L COOL+ 1,4 16V BKY 2005
 :arrow: cool+ :ok:
bart30 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Oświęcim
Samochód: Opel Mokka Cosmo 1.4T 2014 RM2015

« Odpowiedz #13 - Piątek, 08.10.2010, 05:07:24 - NIEPRZECZYTANA »

A tak z ciekawości gdzie chcesz je wcisnąć co by fajnie wyglądały
Zapisane

Obecnie Opel Mokka Cosmo 1.4T  2014 RM2015
Był Seat Ibiza Signo 1.4 2004
ro-dan Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: GÓRNY ŚLĄSK
Samochód: CORDOBA 6L COOL+ 1,4 16V BKY 2005

« Odpowiedz #14 - Piątek, 08.10.2010, 08:16:41 - NIEPRZECZYTANA »

obok przeciwmgielnych
Zapisane

CORDOBA 6L COOL+ 1,4 16V BKY 2005
 :arrow: cool+ :ok:
Strony: [1] 2 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Światła i oświetlenie » Podłączenie świateł do jazdy dziennej
Skocz do: