+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wiercenie dziury w tlumiku
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wiercenie dziury w tlumiku  (Przeczytany 20749 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #15 - Piątek, 02.03.2007, 13:44:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tysonq"
tak czytam i czytam i az musze sie pochwalic :hmm: moj koncowy tlumik ma prawie 7 lat i przejechal juz 212 000, fakt ze zaczyna cos w nim brzeczec szczegolnie przy odpalaniu, wiec juz pewnie dlugo nie pochodzi, ale mysle ze to wynik bardzo dobry. Srodkowy byl wymieniany gdzies przy 130-140 kkm


heh no to ja mam 190 tys i 10 lat wszytskie tłumniki orginalne:D
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Tysonq
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ostrołęka
Samochód: Seat Cordoba Vario 1.6 ALM 2000

« Odpowiedz #16 - Piątek, 02.03.2007, 21:56:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "uszek"

heh no to ja mam 190 tys i 10 lat wszytskie tłumniki orginalne:D


samochod masz od nowosci?
Zapisane

Seat Cordoba Vario 1.6 ALM 2000,
zostałem w rodzinie....
VW Golf V 1.9 TDI BXE 2008
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #17 - Piątek, 02.03.2007, 21:59:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tysonq"
samochod masz od nowosci?


1,5 rocznego kupiłem:D
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #18 - Piątek, 02.03.2007, 22:11:30 - NIEPRZECZYTANA »

Pogratulować - :ok:
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #19 - Piątek, 02.03.2007, 22:21:30 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "punchoo"
Pogratulować - :ok:


I full wypas auto  :rock:  :rock:  :rock:  :rock:  :rock:
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #20 - Sobota, 07.04.2007, 22:17:37 - NIEPRZECZYTANA »

odswierze swoj temat.
po roku meki w koncu wiadomo co bylo przyczyna bardzo glosnego, swidrujacego halasu w roznych zakresach obrotow (najpierw przy ok 2200 a pozniej przy ok 4000rpm) podczas jazdy, co ciekawe nie dzialo sie tak na wolnych obrotach.
po mojej sugestii :hmm: zeby tlumikarz jednak blizej przyjrzal sie tej elastycznej plecionce (bo wszystko inne poza kolektorem wydechowym zostalo juz chyba wymienione - koncowy i srodkowy tlumik (przymierzalem 5 roznych - bez roznicy); wyciety kat i wstawiona rurka; z powrotem wspawany kat, bo byl zupelnie dobry a bez niego bylo tylko glosniej-niezauwazylem przyrostu mocy; swap silnika) okazalo sie ze chociaz z wierzchu wygladala ze jest w idealnym stanie to ktos poprzedniemu wlascicielowi auta wspawal nie taka jak trzeba, a mianowicie taka amortyzujaca na boki, a do aut z vaga potrzeba taka amortyzujaca wzdluz - sciskanie i rozciaganie (ale z zewnatrz bydwie sa identyczne). po wspawaniu tej wlasciwej objawy ustaly jak reka odjal.
The End.
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
marcinmg Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: mazowieckie
Samochód: Opel Insignia ST 2013 Biturbo i Ford Mondeo Mk3 2,0 TDCI 2006

« Odpowiedz #21 - Sobota, 07.04.2007, 23:56:09 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "4th_horseman"
wlasnie wymienilem tlumiki srodkowy i koncowy ale chodza b. glosno - chyba glosniej niz stare (chociaz byly juz dziurawe, a koncowy nieoryginalny).

Ale dlaczego dopiero po wymianie tłumików było głośno?
Zapisane

Lubię szybką jazdę
(Jest Opel Insignia ST 2013 Biturbo),
Był Seat Ibiza 1,4 8v 2000)

nie daj się ponieść zgubnej fantazji za kierownicą :!:
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #22 - Niedziela, 08.04.2007, 08:34:27 - NIEPRZECZYTANA »

bylo glosno odkad kupilem auto. pojechalem wiec do tlumikarza i on stwierdzil ze sa tlumiki do wymiany ale po wymianie chodzilo to mniej wiecej tak samo = nie bylo poprawy. po kilku przymiarkach roznych tlumikow (bez roznicy) tlumikarz sie poddal i stwierdzil ze nie ma pojecia czemu to tak chodzi.
od tamtego momentu przez rok sam probowalem wyeliminowac te halasy ale bez rezultatu, odwiedzalem tez rozne zaklady gdzie kazdy mial inne teorie (glownie chcieli zakladac mi ori tlumiki) az sprawa sie wyjasnila u tego goscia, do ktorego pojechalem za pierwszym razem - najblizej mnie i ma dobra opinie jako fachowiec. ale jak mnie widzial jak podjezdzam do jego zakladu tyle razy w ciagu tego roku na jakies poprawki to chyba go juz ch... strzelal - no ale 'nas klient, nas pannn' :satan:
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #23 - Niedziela, 08.04.2007, 08:39:50 - NIEPRZECZYTANA »

4th_horseman, - jak polecasz zakład - to daj w odpowiednim temacie Namiary - sam mam w najbliższym czasie do wymiany tłumiki. Ma coś na swoim stanie czy trzeba sobie z własnymi przyjechać ???
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #24 - Niedziela, 08.04.2007, 08:54:59 - NIEPRZECZYTANA »

Ma sporo, chyba ze chesz zalozyc cos lepszego niz polskie rzemioslo to na drugi dzien sciagnie. z tego co wiem glownie zaklada 'płóciennika' i z tego co mowi nie ma z tym problemow, no chyba ze trafi na takiego klienta jak ja :mrgreen: . sporo ma tez bosala i vfm.
w sumie koles zna sie na rzeczy (jako jedyny zauwazyl ze plecionka jest nie taka jak trzeba - co prawda po mojej sugestii i dopiero po roku, ale zawsze).
zaklad dam do polecanych, z tym ze nie jest on w kraku tylko w okolicach krzeszowic (jakies 15km za zabierzowem w strone katowic) bo ja tez tam mieszkam, ale jak ktos bedzie w potrzebie w tych okolicach to jak najbardziej.
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wiercenie dziury w tlumiku
Skocz do: