+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Stag l plus i wymiana na stag 50 Wielki problem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Stag l plus i wymiana na stag 50 Wielki problem  (Przeczytany 4231 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
mcaris Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Była Cordoba '94, 1.6 ABU jest LEON 00 1.6 AKL

« Sobota, 08.05.2010, 16:11:44 - NIEPRZECZYTANA »

Witam właśnie wymieniłem stag l plus na stag 50 i za nic nie moge poradzić sobie z krokowcem w programie aclpg wyświetla 200 poz aktuatora a mój reduktor to tomasetto at 07 naciskając na pedał gazu auto muli ( na gazie oczywiście) dusi sie i max 2000 obrotów czy przyczyną może być reduktor bo jak kręciłem śrubką (taka na śrubokręt ) to nic sie nie działo w programie . Ale jak  wstawiłem stary krokowiec ze śrubą  o dziwo pedał gazu reaguje  normalnie ale aktuator stoi na 200 poz kurcze juz nie wiem co jest grane proszę proszę o POMOC

seat cordoba 1.6 abu
« Ostatnia zmiana: Sobota, 08.05.2010, 21:18:31 wysłane przez mcaris » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 09.05.2010, 10:03:07 - NIEPRZECZYTANA »

W ABU miałem ok 55-60 kroków jak pamiętam. Ustaw redukuor tak jak w instrukcji na forum a później zajmij się kompem.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
mcaris Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Była Cordoba '94, 1.6 ABU jest LEON 00 1.6 AKL

« Odpowiedz #2 - Wtorek, 18.05.2010, 19:12:17 - NIEPRZECZYTANA »

Ok sprawdziłem i wiem na pewno że lambda jest do wymiany czy może mieć to wpływ na to że nie moge wyregulować silnika krokowego??
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #3 - Wtorek, 18.05.2010, 21:26:02 - NIEPRZECZYTANA »

zdecydowanie tak, lambda mowi - uboga mieszanka a komp podlewa  :-X
w Bingo moglem sobie wylaczyc lambde i ustawic recznie wartosc krokow, mozesz zrobic tak dla testu i sprawdzic czy bedzie pracowal poprawnie
ale na dluzsza mete lepiej z lambda. jak juz ja wymienilem a pozniej regeneracja parownika to silnik ladnie cykal az sprzedalem :(
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
mcaris Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Była Cordoba '94, 1.6 ABU jest LEON 00 1.6 AKL

« Odpowiedz #4 - Środa, 19.05.2010, 13:21:33 - NIEPRZECZYTANA »

Wlasnie nosze sie z zamiarem wymiany parownika nie regeneracji też tomasetto ale nowy bo jest w miarę tani a ja nie chcę już dokladać do auta bo to robi sie nie oplacalne
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Stag l plus i wymiana na stag 50 Wielki problem
Skocz do: