Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Jak zerwać klar z lakieru bazowego ?  (Przeczytany 40015 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Poniedziałek, 14.09.2009, 19:30:58 - NIEPRZECZYTANA »

takie mam pytanie do Was koteczki,
jak z auta zaczyna schodzić klar to wiadomo że auto było mazane przez jakiś szpeców.. ale pytanie brzmi czy to się to jakoś naprawić? bez lakierowania od nowa całego elementu?
Czy jest możliwe np spolerowanie maski na której miejscami łuszczy się klar jak na zdjęciu poniżej, a następnie psiknięcie ponownie samym klarem? żeby nie malować od nowa bazą? Czy mija się to z celem i trzeba od podstaw (zdrapka, podkład, baza, klar)?


Zapisane
jacuś Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: POLSKA

« Odpowiedz #1 - Poniedziałek, 26.10.2009, 19:05:02 - NIEPRZECZYTANA »

Myślę ze jak byś oczyścił maskę dokładnie, z bezbarwniaka np.:powietrzem to można by pokusić się o pomalowanie tylko klarem. Wiem z doświadczenia ze musiałbyś dokładnie umyć bazę, bo oprócz włosków mogą zostać smugi, które wyjdą po nałożeniu lakieru bezbarwnego.
http://www.bmw-sport.pl/printview.php?t=8470&start=0&sid=e74f45de07faf1b837fd0d959702dd6f
Zapisane
-adek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: A3 8P 2005r 2.0 TDI

« Odpowiedz #2 - Środa, 28.10.2009, 00:08:30 - NIEPRZECZYTANA »

piękna rzeźba w gównie :rotfl:
Zapisane

Lakiernicto 533-996-726
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #3 - Środa, 28.10.2009, 17:19:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: -adek
piękna rzeźba w gównie :rotfl:
Zamiast nabijać posty, podpowiedział byś coś.
Zapisane
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #4 - Czwartek, 29.10.2009, 07:48:13 - NIEPRZECZYTANA »

tu nie ma co podpowiadać, dolozyc 100zl i polakierowac w pełni, bedzie gladko, równo i jednolicie, a po samym klarze nie wiadomo co wyjdzie, smugi, kropki a moze znowu sie zluszczy...
moim zdaniem skorka za wyprawke, jak juz to lakierowac w pelni, jesli nie... zostawic wogole....
Zapisane

Była: Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Było: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #5 - Sobota, 17.04.2010, 20:41:59 - NIEPRZECZYTANA »

Nie znalazlem odpowiedniego tematu, wiec zapytam tutaj.

Czy ktos ma jakis dobry sposob na usuniecie klaru z lakieru ? Myslalem o szlifierece katowej z papierem drobnym ok 1000, 2000. Bo recznie to raczej kiepsko pojdzie, musze sciaganc klar z dachu, bo w niektorych miejscach sam zlazł po zimie.
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #6 - Sobota, 17.04.2010, 20:48:27 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Kozak
musze sciaganc klar z dachu, bo w niektorych miejscach sam zlazł po zimie.
Mam to samo. Może -adek by coś się wypowiedział. Szlifierka raczej odpada, no chyba, że z regulacją obrotów. Najlepiej byłoby mieć szlifierkę pneumatyczną niskoobrotową.
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #7 - Sobota, 17.04.2010, 21:00:08 - NIEPRZECZYTANA »

Probowalem dzisiaj recznie drobnym papierem to zedrzec ale lipa, ciezko to idzie. Chyba trzeba bedzie caly dach zmatowic jakas wlasnie szlifierą.
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #8 - Sobota, 17.04.2010, 21:02:38 - NIEPRZECZYTANA »

Pneumatyczna z regulacją obrotów kosztuje od 149 zł na alledrogo. Klar jest za twardy do ręcznego szlifowania.
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #9 - Sobota, 17.04.2010, 21:04:16 - NIEPRZECZYTANA »

http://allegro.pl/item1004842970_polerka_samochodowa_120_watt_nowa.html  jak mocniej dociśniesz to przegrzejesz lakier :p ale Tobie to akurat i tak wsiorawno..
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #10 - Sobota, 17.04.2010, 21:05:53 - NIEPRZECZYTANA »

Polerke to moge zalatwic, chyba wezme na probe i zobacze jak bedzie szło.
Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #11 - Poniedziałek, 19.04.2010, 07:35:18 - NIEPRZECZYTANA »

żadne szlifierki bo wszystko co ma grubo ponad 1,2 -1,5 tyś obrotów spali lakier i zrobi się biały...polerka z marketu plus papier na rzep i jazda...
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #12 - Poniedziałek, 19.04.2010, 08:48:20 - NIEPRZECZYTANA »

żadne szlifierki bo wszystko co ma grubo ponad 1,2 -1,5 tyś obrotów spali lakier i zrobi się biały...polerka z marketu plus papier na rzep i jazda...
Szlifierka z regulacją obrotów się nada. Dajesz niskie obroty i jak nie przciskasz za mocno to lakieru nie spalisz.
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #13 - Poniedziałek, 19.04.2010, 09:01:13 - NIEPRZECZYTANA »

Mi to w sumie roznicy nie robi czy go spale czy nie, bo i tak idzie do oklejenia folia  ;D
Zapisane
nicram Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '00 1.6 ALM

« Odpowiedz #14 - Poniedziałek, 19.04.2010, 11:36:16 - NIEPRZECZYTANA »

Kozak, nie wiem czy kątówką nie przepalisz lakieru...
Zapisane

Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Pielęgnacja auta» Lakier oraz elementy zewnętrzne» Jak zerwać klar z lakieru bazowego ?
Skocz do: