Potrzebny stuff (klik otwiera większy rozmiar):
1. Podstawka z termostatem regulujaca
(Podstawka po filtr oleju z termostatem. Jest to niezbędna rzecz przy instalacji zewnętrznej chłodnicy oleju, gdyż bardzo często utrzymuje się wtedy za niska temperatura oleju co pogarsza smarowanie silnika. Termostat otwiera się częściowo przy temperaturze 80 stopni a pełne otwarcie następuje przy 90 stopniach Celsjusza.)
2. Adapter do montażu pod filtr oleju
3/4" 16UNF (w 1.9 TDI)
3. 2 x Nyple do podstawki z miedzianymi podkladkami
4. Uniwersalne mocowanie do chłodnicy MOCAL
Komplet 2 mocowań i śrubek do montażu chłodnic oleju.
Rozstaw śrub pasuje do chłodnic MOCAL.
5. Przewody x 2 szt o długości 120 cm oraz 107 cm (długość do Audi A3 i pokrewnych 1.9 TDi) końcówka 1/2 mogą to być węże ciśnieniowe stosowane w koparkach itp. są o ponad połowę tańsze (200 pln)
6. Chlodnica MOCAL 16 rzędów (235mm rdzen najwieksza jaka wchodzi bez większej rzeźby pod zderzak do A3)
Szerokość całkowita
330 mm.
Grubość całkowita
51 mm.
Szerokość rdzenia
235 mm.
Wysokość rdzenia
124 mm.
Grubość rdzenia
51 mm.
Pojemność
0,32 l.
Waga
1,06 kg.
Typ wejść
-1/2
Chłodniczka powinna być mocowana nie na "sztywno".
Poprowadzenie węży (klik otwiera większy rozmiar):
Mam nadzieję że to troszkę pomoże, to tak na szybko znalazłem w swoich modach, coś więcej mogę na GG pojaśnić.
Przy takiej długości przewodów oraz takiej pojemności chłodnicy oleju pojemność układu olejowego wzrasta do 5 litrów.
Temperatura oleju przy dobrym pałowaniu w mieście potrafi wskoczyć na 120 stopni.