+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbina - wymiana
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Turbina - wymiana  (Przeczytany 23674 razy)
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #15 - Środa, 09.09.2009, 18:38:38 - NIEPRZECZYTANA »

Ozzy niestety zadna bajka, takie cuda sie zdarzaja i jak sie nie uda zgasic silnika na czas to skutki sa bolesne...
Zapisane

the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #16 - Środa, 09.09.2009, 20:50:17 - NIEPRZECZYTANA »

Spoko Spons, diesel pojedzie na wszystkim praktycznie
(kolega Ofaniel pokazał, że na benzynie również - pozdro 8) ), ale chodzi
mi o to, że odłączenie klem nie spowoduje zgaszenie takiego silnika...
Po to jest klapa gasząca, żeby tego uniknąć, jak ukręciłem wałek
w turbie, to jedynym efektem było dużo białego dymu...

Jako ciekawostkę dodał, że ostatnio gdzieś czytałem że kolesie
odpalili TDIka na tym samym paliwie co pierwszy silnik R. Diesla,
czyli na oleju z orzeszków ziemnych... ;)
Zapisane
body69 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi

« Odpowiedz #17 - Środa, 09.09.2009, 21:33:55 - NIEPRZECZYTANA »

HMm.. mowicie ze jesli turbina swiszczy to jest na wykączeniu tak?? dziwne bo w sumie jezdzilem roznymi tdikami i w kazdym bym świst ..
Zapisane

the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #18 - Środa, 09.09.2009, 21:38:58 - NIEPRZECZYTANA »

Trzeba rozróżnić gwizd od świstu, a raczej pod pojęciem "świst" rozumiem
"dźwięk jaki wydaje zdychające łożysko obracające się 30000rpm"...
To bardziej jak dźwięk który wydaje wyjące łożysko w kole... Może Vertor
to lepiej opisze, bo słyszał u mnie, a ja nie wiem, jakiej onomatopei użyć...
Zapisane
body69 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi

« Odpowiedz #19 - Środa, 09.09.2009, 21:42:39 - NIEPRZECZYTANA »

aaa no to dobrze :PP taki gwizd delikatny jak się gwiżdże cicho to dobrze tak ?:PP
Zapisane

the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #20 - Środa, 09.09.2009, 21:44:55 - NIEPRZECZYTANA »

Dopóki nie gwiżdze u Rubika to wszystko w porządku.
Zapisane
body69 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi

« Odpowiedz #21 - Środa, 09.09.2009, 21:54:57 - NIEPRZECZYTANA »

no to mnie uspokoiłeś :PP  dzieki bogu :P [...]


od KYS: Proszę trzymać się tematu  :P
« Ostatnia zmiana: Środa, 09.09.2009, 22:01:18 wysłane przez KYS » Zapisane

crazik
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Toledo 1M 2002 ASV

« Odpowiedz #22 - Wtorek, 15.09.2009, 13:34:45 - NIEPRZECZYTANA »

A jeśli już gwiżdże, to tylko wymiana?
Słyszałem że się nie opłaca regenerować, bo nikt tego dobrze nie robi..
Mam właśnie trochę za bardzo umuzykalnionego ASV i martwi mnie to :(
No i właśnie - jeśli już wymieniać, to czy wstawienie od AWXa zamyka sprawę, czy wymaga jeszcze kolejnych wymian?
Ktoś to przerabiał i  może się podzielić wiedzą ogólną i kosztową ? :)
Zapisane
Nikita Kobieta
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba Coupe '00, 1.9 TDI

« Odpowiedz #23 - Wtorek, 15.09.2009, 16:44:39 - NIEPRZECZYTANA »

crazik, nie wiem czy kojarzysz w Orłowie koło kościoła jest warsztat GTI chyba się nazywa. Tam mi gościu oferował regenerowaną za 1250zł + wymiana, mówi że zawsze zamawia z tego samego źródła i jeszcze nie miał reklamacji, a nie opłaca mu się wstawiać byle czego, bo ludzie nie będą go odwiedzać. Dla mnie gościu konkretny.
Ja jednak wymieniam w Tune-Up na większą - zobaczymy :)
Zapisane
crazik
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Toledo 1M 2002 ASV

« Odpowiedz #24 - Środa, 16.09.2009, 06:12:25 - NIEPRZECZYTANA »

To jak zrobisz - opisz wrażenia i koszty ;)
Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #25 - Środa, 16.09.2009, 21:59:55 - NIEPRZECZYTANA »

To ja moze napisze co i jak z tym autem bo to byle auto jednego z naszych forumowiczow.....

Pierwsze podejscie do wirusowania....totalny brak diagnozy zwarcie na OBD. Z racji ze roboty mamy zawsze za duzo a takie elektryczne zabawy sa czasochlonne podziekowalem i wyslalem gdzie indziej by przywrocili diagnoze do zycia. Okazalo sie ze modul ABS walniety i robi zwarcie.

Dobra podejscie 2: hamowanie i tu zonk 105KM z ASV mimo ze komp pokazuje pelne dawki oraz doladowanie....hmm troche malo no ale nic probujemy dalej. Po chipsie na ktorym 130KM peknac powinno jest ledwie 120. Przyrost Nm na dole poprawny, komp widzi pelne dawki nie ciete przez LMM czy temp.

Na 99% obstawiam to ze wtryski tam siedza od 90KM...tlumaczylo by to wynik na serii jak i slaby przyrost po programie w gornych obr czego winikiem jest mala ilosc KM.
Poniewaz i tak wlascicielka chce 216 to nie wyjmowalem obecnych ale sie przyjrze przy najblizszej okazji bo kupic ASV to nie jest do konca ASV i to od forumowicza to hmmm....ja bym mial bluzg.

Generalnie auto wyglada kiepsko i na skatowane. To ze turbo sie wysypalo mimo realnie malego doladowania (1.1 bar) to zasluga tego ze byl tam lany OLEJ MINERANY  :evil:
Dla mnie to wystarczy jako rekomendacja .... ja juz bym tego auta nie kupil. Wlascicielka uprzedzona ze min POLSYNTETYK jesli wogule jakies mody maja byc przeprowadzone.
WIdzac jak ladnie to auto wspolpracuje od poczatku mysle ze temat bedzie rozwojowy bo to jedna z tych "padlin" co lubia co chwile niespodzianki-obym sie mylil.
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
Nikita Kobieta
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba Coupe '00, 1.9 TDI

« Odpowiedz #26 - Czwartek, 17.09.2009, 10:49:29 - NIEPRZECZYTANA »

Tu już trochę wymienione były, więc ilość rzeczy które jeszcze mogą się sypnąć maleje :) A kasa którą włożyłam i włożę w turbo i wtryski za tydzień - sprzedaż mi się nie opłaca już kompletnie. No nic zobaczymy - z wydatkami się liczyłam, choć przyznam że nie aż takimi. Ale póki co mam nadzieję nic nowego nie wyskoczy, bo wtedy postoi trochę dłużej.
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #27 - Sobota, 21.11.2009, 23:08:59 - NIEPRZECZYTANA »

turbo z awx pasuje P&P do asv tak? a jak jest z asz? bo mam okazję kupić po taniości :D
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #28 - Niedziela, 22.11.2009, 10:47:31 - NIEPRZECZYTANA »

asz nie podejdzie p&p bo ono jest z kolektorem i jest blizej bloku, i splyw oleju jest inny, wyjscie na IC i dolot do turba.
Zapisane
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #29 - Sobota, 03.07.2010, 12:53:20 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie mam pytanko czy turbo od ARL lub BLT podejdzie bez problemu do ASV w leonie? chodzi mi glownie o turbo od BLT bo latwiej trafic po malym przelocie...
czy po wymianie konieczna jest korekta - nie ma chipa - czy mozna posmigac tak z pol roku??
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbina - wymiana
Skocz do: