+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Prośba o ocenę logów  (Przeczytany 200934 razy)
0 użytkowników i 24 Gości przegląda ten wątek.
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #195 - Sobota, 06.04.2013, 12:03:42 - NIEPRZECZYTANA »

eee tam ja wyznaje zasadę dieselMUSIdymić  ;)
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #196 - Sobota, 06.04.2013, 14:21:03 - NIEPRZECZYTANA »

Mój praktrycznie zupełnie nie dymi. Przy czym mój program był robiony delikatnie. Taka poprawa serii. Lekkie podniesienie momentu i jego bardziej płaskie poprowadzenie itd itp. Moc też lekko ruszona.

http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=2460.msg285955#msg285955

Tu masz mój wykres.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 06.04.2013, 14:36:31 wysłane przez mac456x9 » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #197 - Środa, 10.04.2013, 18:06:30 - NIEPRZECZYTANA »

Co mozna powiedziec po tych logach?
ARL bez programu lapie tryb awaryjny przy bucie
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #198 - Środa, 10.04.2013, 21:38:49 - NIEPRZECZYTANA »

na dzień dobry n75 do podmiany jak dla mnie
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #199 - Czwartek, 11.04.2013, 11:29:01 - NIEPRZECZYTANA »

a gdy dodam glosny gwizd turbiny (cos jak nie domkniete okno) i luz boczny wyczuwalny palcami na wirniku?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #200 - Czwartek, 11.04.2013, 11:31:26 - NIEPRZECZYTANA »

no jak turbo pompuj o 0,5bara więcej niż seryjnie to się nie dziwie że gwizda, jak dla mnie najpierw wymiana Nki a potem turbiny czeka właściciela tego pojazdu
Zapisane
emswisnia Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI

« Odpowiedz #201 - Środa, 24.04.2013, 15:47:57 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

Proszę o ocenę logów dynamicznych.
Dzisiaj byłem na hamowni i auto uzyskało Max moc 125,8/92,5 przy 4107 obr./min ale przy około 3200 obr./min następuje dziwny spadek mocy/momentu i następnie delikatny wzrost.
Zaskoczyła mnie moc przy AFN gdzie nie wprowadzałem żadnych modyfikacji przy silniku.
Prosiłbym o pomoc bo się zastanawiam czy to nie jest coś z turbiną :(

Dołączam scan wydruku logow:
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #202 - Środa, 24.04.2013, 21:39:42 - NIEPRZECZYTANA »

dla mnie n75 niedomaga, ale poczekaj aż wypowie się ktoś bardziej doświadczony bo jest duża szansa, że się mylę. Chociaż jak patrzę to i wskazania przepływomierza są zachwiane.
« Ostatnia zmiana: Środa, 24.04.2013, 21:41:57 wysłane przez mac456x9 » Zapisane
emswisnia Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI

« Odpowiedz #203 - Środa, 24.04.2013, 22:18:40 - NIEPRZECZYTANA »

dla mnie n75 niedomaga, ale poczekaj aż wypowie się ktoś bardziej doświadczony bo jest duża szansa, że się mylę. Chociaż jak patrzę to i wskazania przepływomierza są zachwiane.

Jeśli chodzi o zawór n75 to rozumiem że chodzi o tryb serwisowy/awaryjny turbo i odłączanie mocy - to akurat u mnie nie występuje bo wracałem do domu i nie odczułem aby odłączało turbo albo pojawił się tryb awaryjny tym bardziej ciągła do 180km/h bez problemu większego - lekko przy mocniejszym wciśnięciu gazu puszczając dymek.
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #204 - Czwartek, 25.04.2013, 08:06:31 - NIEPRZECZYTANA »

zloguj osobno każdą grupę 3 /8 /11 z nogą w podłodze najlepiej na 3 lub jak masz długą prosta to 4 biegu od 1500 do 4500 i wrzuć jeszcze raz, to co tutaj pokazałeś to jakiś dramat, masz wykres z hamowni?
Zapisane
emswisnia Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI

« Odpowiedz #205 - Czwartek, 25.04.2013, 09:00:28 - NIEPRZECZYTANA »


Dodam może wykres który został zrobiony przez tunera przed modyfikacją i po wprowadzeniu modyfikacji.


Modyfikacja byłą tylko wprowadzona na próbę aby zobaczyć co i jak.
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #206 - Czwartek, 25.04.2013, 10:33:00 - NIEPRZECZYTANA »

tak jak mówiłem jest dramat... kto w ogóle się tym zajął i tak to zostawił? o próbie softu już nie wspominając
wymianiałeś/ regenerowałeś turbo?
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 25.04.2013, 10:34:04 wysłane przez kacperix » Zapisane
emswisnia Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI

« Odpowiedz #207 - Czwartek, 25.04.2013, 20:54:20 - NIEPRZECZYTANA »

Turbo od czasu gdy mam Ibizę (ponad 4 lata) nic nie robiłem.
Ja ogólnie pojechałem z opcją zniwelowania odpalania na ciepłym silniku bo już ogólnie nie dałem rady jechać strasznie ibiza męczyła się przy odpalaniu nawet po lekkim zagrzaniu. I jednocześnie byłem ciekaw co tam piszczy w moi aucie i takie oto skutko wyszły :)

Auto oczywiście powróciło do oryginalnego stanu i czeka aż zajmę się tym co może być nie tak.

A czy może tutaj być też uszkodzony przepływomierz powietrza?
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #208 - Czwartek, 25.04.2013, 21:04:07 - NIEPRZECZYTANA »

przepływka ewidentnie świruje, dobrze byłoby zobaczyć czy jest obcięta dawka paliwa, ale w takim wypadku nie byłoby takiej mocy... strasznie poźno budzi się turbo, auto zaczyna jechać od 2,5 tys a maks moment jest przy 3tys... jak na diesla i do tego seryjnego to dość nietypowa charakterystyka...
Zapisane
emswisnia Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI

« Odpowiedz #209 - Niedziela, 28.04.2013, 14:11:47 - NIEPRZECZYTANA »

Przepływke wyczyściłem preparatem firmy CRC. Była całą czarna i bardzo dużo jakby kawałków nitki.
Po wyczynieniu siatki nabrały srebrnego koloru.

Turbo późno wstaje bo nawet podczas jazdy dobrze się to odczuwa że naglę dostaję auto takiego kopa.
Zastanawia mnie czy przyczyną tego mogą być łopatki w turbo - może wypadałoby przeczyścić.
Czy zawór EGR może też mieć wpływ na ten wykres? Prawdopodobnie nie był nigdy czyszczony.
Zapisane
Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Skocz do: