+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Prośba o ocenę logów  (Przeczytany 201024 razy)
0 użytkowników i 21 Gości przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #180 - Środa, 03.04.2013, 10:03:17 - NIEPRZECZYTANA »

KKKKris, a Ty miałeś agr'a?
Nie, ALH. A ten logowany to AGR?
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #181 - Środa, 03.04.2013, 10:21:23 - NIEPRZECZYTANA »

nie wiem ale ewentualnie w agr doładowanie można ustawić na 1,2  ; asv, ask i alh 1,3 a nawet 1,35 jak ktoś sobie życzy mocny soft, przynajmniej z tego co ja się orientuje
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #182 - Środa, 03.04.2013, 11:00:51 - NIEPRZECZYTANA »

Tak jak pisałem, podaje z pamięci, w domu postaram się sprawdzić.

No i sprawdziłem. Paliwko max 51, ale powietrze w mapie do 2193, więc nieco więcej. Auto nie było hamowane, więc moc "na wiarę" tunera. Ale mam wrażenie, że było więcej niż obiecano.
« Ostatnia zmiana: Środa, 03.04.2013, 16:53:17 wysłane przez KKKKris » Zapisane

luk_20_89 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Płońsk
Samochód: Seat Leon, 2003, 1.9tdi

« Odpowiedz #183 - Środa, 03.04.2013, 22:03:08 - NIEPRZECZYTANA »

Ja jak sie nie myle mam silnik asv, narazie nie dymni wogóle. Jestem z Płońska woj. Mazowieckie. Myślałem pojechać może do aso zeby serie wgrali albo program na jakies 145 koni. Lecz czy to żywotności silnika nie skruci? Wytłumaczcie mi gdzie w logach mozna poznac że coś jest nie halo? I jak cenowo jest z wgraniem serii a jak z programem?

Napisano: Środa, 03.04.2013, 22:57:41


A z tym programem to ile mniej wiecej kucy mam? Z tego co rozumiem to paliwo zalewa go a powietrza za mało dostaje?
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #184 - Środa, 03.04.2013, 23:49:42 - NIEPRZECZYTANA »

aso sobie daruj jak masz asv to program wg mnie jest do bani...
http://www.mrmotors.pl/ lub http://www.tdi-tuning.pl/home.htm  seryjny soft to więcej niż 200pln imo z diagnostyką nie powinni skasować, nowy soft to pewnie z 1,2 na grupówce moze taniej.. zadzwoń zapytaj
Zapisane
luk_20_89 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Płońsk
Samochód: Seat Leon, 2003, 1.9tdi

« Odpowiedz #185 - Czwartek, 04.04.2013, 14:30:45 - NIEPRZECZYTANA »

A troszkę jaśniej bym prosił? I tak bym chciał zrobić by na mocy i momencie nie stracic

Napisano: Czwartek, 04.04.2013, 15:12:24


I namiary bym prosił na firme najlepszą z najlepszych

Napisano: Czwartek, 04.04.2013, 15:21:08


Proszę wyjaśnijcie mi o tym co ja mam nie tak w tym programie
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #186 - Czwartek, 04.04.2013, 18:29:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
nowy soft to pewnie z 1,2 na grupówce moze taniej..
W TTC to nawet za mniej jak 1k  8)
Zapisane
luk_20_89 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Płońsk
Samochód: Seat Leon, 2003, 1.9tdi

« Odpowiedz #187 - Czwartek, 04.04.2013, 19:36:30 - NIEPRZECZYTANA »

Ale firma najlepsza z najlepszych? albo sprawdzona przez was zeby zywotnosci silnika nie skrocic?
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #188 - Czwartek, 04.04.2013, 20:44:07 - NIEPRZECZYTANA »

podałem Ci wyżej dwie firmy które są od dawno w Polsce znane i ogólnie szanowane także do której nie pojedziesz to krzywdy nie zrobią twojemu autu.
Mnie się nie podoba doładowanie które masz ustawione w programie, wg mnie jest zbyt wysoka dawka paliwa w stosunku do dostarczonego powietrza co jest nie zdrowy dla silnika, paliwo zalane do cylindra nie spala się  całkowicie , co za tym idzie wg mnie auto może dymić ale napisałeś że tak nie jest?? oczywiście mówimy o momencie w którym wciskasz pedał do spodu... widać w logu że turbo przeładowuje na początku do 1,3b i to jest optymalna dawka doładowania dlatego auto nie dymi w tym momencie, ale wsadź kogos za kierownice a Ty jedź za autem i zobacz czy dymi między 3-4tys obrotów z pedałem w podłodze.. ja nie wiem kto pisał ten program czy może tam jest wsadzony jakiś box ale dla twojego dobra wybrałbym się choćby na diagnostykę i niech ktoś zerknie jak są mapy poprzerabiane...
Zapisane
luk_20_89 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Płońsk
Samochód: Seat Leon, 2003, 1.9tdi

« Odpowiedz #189 - Piątek, 05.04.2013, 11:29:30 - NIEPRZECZYTANA »

Napisałem maila do mrmotors i cenowo nie jest żle 100 za ori 750 za program... ale musze troche kasy uzbierac

Napisano: Piątek, 05.04.2013, 11:19:11


A powiedzcie mi jeszcze czy wgrać ori czy program? Tak żeby nie stracić na momencie na mocy i na spalaniu?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #190 - Piątek, 05.04.2013, 11:31:43 - NIEPRZECZYTANA »

zawsze warto program chyba ze silnik niedomaga
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #191 - Piątek, 05.04.2013, 15:47:23 - NIEPRZECZYTANA »

luk_20_89, ja mam program zrobiony przez mrmotors. Polecam, bo z tego co widzę po wykresie bardzo ładnie zrobili.
Tak naprawdę zmiana mocy zaczyna się dopiero od okolic 1800-2000obrotów i wraz ze wzrostem obrotów wzrasta (różnica i moc). Moment poprowadzili ładnie, płasko.
Aha, to był bardzo delikatny soft. I nawet korygował na życzenie, żeby obniżyć lekko moment (z 340 na 313nm)
Zapisane
luk_20_89 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Płońsk
Samochód: Seat Leon, 2003, 1.9tdi

« Odpowiedz #192 - Piątek, 05.04.2013, 21:28:21 - NIEPRZECZYTANA »

A jak silniczek pracuje? nie kopci itd? Bo ja mam silnik w dobrym stanie kopyto ma oleju nie bierze no turbo troche sie poci ale to ogarne. I poprostu nie chciałbym pogorszyc.
Ale chyba zrobie tak pojade zeby najpierw mi ori wgrali bo brak funduszy później zregeneruje turbo i dopiero program podjade zeby mi zrobili
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #193 - Piątek, 05.04.2013, 21:52:00 - NIEPRZECZYTANA »

Jestem zaskoczony. Niejeden diesel w serii kopci bardziej. Mój sdi kopcił bardziej przy bucie niż tdi po programie. Serio.
Pracuje idealnie, ale trafiłem na dobry sprawdzony egzemplarz.
Zapisane
luk_20_89 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Płońsk
Samochód: Seat Leon, 2003, 1.9tdi

« Odpowiedz #194 - Sobota, 06.04.2013, 12:02:10 - NIEPRZECZYTANA »

A czy darade tak zrobić żeby po programie też wogole nie kopcił?
Zapisane
Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Skocz do: