+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Prośba o ocenę logów  (Przeczytany 200945 razy)
0 użytkowników i 20 Gości przegląda ten wątek.
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #165 - Czwartek, 29.11.2012, 23:11:52 - NIEPRZECZYTANA »

zakładaj
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #166 - Piątek, 30.11.2012, 09:17:05 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Kozak
EGR nie ma wplywu na przeplywke.
Hmm, chyba nie do końca. A co jak jest nieszczelny?
Wpływu nie ma jak jest zaślepiony, ale jak się nie zamyka to ma.

Podmieniaj przepływkę i wrzuc loga,(wystarczy 3,8, nawet razem) zobaczym.
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #167 - Piątek, 30.11.2012, 09:54:25 - NIEPRZECZYTANA »

ale egr na przeplywke ? egr dziala tylko podczas postoju o ile dobrze pamietam, poza tym nie jest jakos powiazany z przeplywka, nie steruje turbina, zmienia tylko sklad mieszanki ktora jest wprowadzana do komory spalania.
Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #168 - Piątek, 30.11.2012, 11:43:56 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie jest na stałe otwarty, takie tymczasowe rozwiazanie bo nie chcialo mi się montowac uszkodzonej gruchy od EGR'a (peknieta membrana) do czasu wymiany na sprawna. EGR jest zaslepiony do kolektora na dole, mala poprawka do tego co pisalem wyzej - odlaczony i zaslepiony jest wezyk podcisnienia od zaworka N18, który powinien iść do gruszki.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 30.11.2012, 11:55:54 wysłane przez widget » Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #169 - Wtorek, 11.12.2012, 00:50:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Hmm, chyba nie do końca. A co jak jest nieszczelny?
no nie popadajmy w skrajności :)
widget,
co do egr to jak jest zaślepiony to zamiast nowej gruszki możesz sobie założyć coś takiego: http://img189.imageshack.us/img189/5595/dscn8930h.jpg, generalnie na zime nie polecam zaślepiać egra jeśli jeździsz na krótszej trasie bo się wolniej auto nagrzewa,
jak potrzebujesz tą gruszkę tylko to moge zerknąc do magicznego schowka moze znajde cały egr to Ci mogę podesłać jak będziesz zainteresowany.
Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #170 - Piątek, 04.01.2013, 17:07:26 - NIEPRZECZYTANA »

Szkoda, że nie napisałeś wcześniej, bo zamówiłem cały egr z gruszką w sobotę  :P

Cytat: kacperix
generalnie na zime nie polecam zaślepiać egra jeśli jeździsz na krótszej trasie bo się wolniej auto nagrzewa,
Faktycznie dużo wolniej się nagrzewa ale nie będę już wyciągać zaślepki, raz na jakiś czas robię trasę 200km, na codzień krótkie odcinki. Trzeba pamiętać żeby nagrzać trochę dłużej i nie cisnąć podczas jazdy, z drugiej strony pogoda nie pozwala na "normalną" jazdę  :huh:

Napisano: Wtorek, 11.12.2012, 09:44:13


Witam, czy po zaślepieniu EGR`a oraz uruchomieniu pomiaru statycznego bloku 03 w Vag-com komputer będzie sterował położeniem sztangi turbiny?
W momencie wykonywania powyższego testu sztanga nie rusza się. Po odpaleniu auta podciśnienie wciąga sztangę, po zgaszeniu ładnie dochodzi do końca. Łopatki nie są zapieczone, ręką można swobodnie poruszać (na ile pozwala sprężyna gruszki). Zastanawia mnie ten fakt, ponieważ przed zaślepieniem egr ruch był pełny  :-\
Zapisane

krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #171 - Środa, 09.01.2013, 07:50:44 - NIEPRZECZYTANA »

Witam kolegów i koleżanki,
mam prośbę. Co i jak należy zrobić (jakie logi) żeby sprawdzić kąt wtrysku, wyprzedzenia zapłonu :?:
Jakie logi należy zrobić, i czy na ciepłym czy zimnym silnku :?: Błędów żadnych nie mam, autko ładnie pali w duże mrozy, na ciepłym też żadnych problemów, nic nie dymi. Ale strasznie głośno i twardo chodzi, zwłaszcza jak dodaję gaz w dechę. Zawór N108 na testach wyjść na VAG niby działa (lekko zmienia się dźwięk pracy silnika). Proszę o pomoc co i jak logować?
Dziękuję.
« Ostatnia zmiana: Środa, 09.01.2013, 07:53:34 wysłane przez krumi1978 » Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #172 - Środa, 09.01.2013, 10:43:28 - NIEPRZECZYTANA »

engine>Basic Settings>grupa 000>drugie okienko...
sprawdź zarówno na zimnym jak i rozgrzanym jakie masz wartości..
jak się rozgrzeje to ta "twardość" ustępuje?
Zapisane
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #173 - Środa, 09.01.2013, 11:24:27 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
jak się rozgrzeje to ta "twardość" ustępuje?
Niestey po rozgrzaniu jest jak na zimnym, lub jeszcze gorzej. Im więcej gazu daje tym twardziej i głośniej chodzi  :-\  :-X
Sprawdzę kąty, dam logi to zobaczymy.
Zapisane

luk_20_89 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Płońsk
Samochód: Seat Leon, 2003, 1.9tdi

« Odpowiedz #174 - Piątek, 29.03.2013, 23:26:15 - NIEPRZECZYTANA »

Witam! Potrzebuje pomocy wiec moze jak se podepne pod temat to ktos mi pomoze? Mianowicie mam problem z turbina przy odpuszczaniu z 2000obr wydaje dziwny dzwiek jak powietrza uderzajacego o lopatki, martwi mnie stan przeplywki i egr z tego co patrze na logi. Prosze o doglebna analize logow:

kanal 000
http://vaglog.rtnet.pl/luk.89.20_116286.html
http://vaglog.rtnet.pl/luk.89.20_116289.html
http://vaglog.rtnet.pl/luk.89.20_116300.html
kanal 001
http://vaglog.rtnet.pl/luk.89.20_116284.html
http://vaglog.rtnet.pl/luk.89.20_116291.html
http://vaglog.rtnet.pl/luk.89.20_116294.html
kanal 003
http://vaglog.rtnet.pl/luk.89.20_116285.html
http://vaglog.rtnet.pl/luk.89.20_116297.html
http://vaglog.rtnet.pl/luk.89.20_116303.html
kanal 004
http://vaglog.rtnet.pl/luk.89.20_116288.html
http://vaglog.rtnet.pl/luk.89.20_116290.html
http://vaglog.rtnet.pl/luk.89.20_116302.html
kanal 007
http://vaglog.rtnet.pl/luk.89.20_116296.html
http://vaglog.rtnet.pl/luk.89.20_116299.html
kanal 008
http://vaglog.rtnet.pl/luk.89.20_116301.html
kanal 010
http://vaglog.rtnet.pl/luk.89.20_116292.html
kanal 011
http://vaglog.rtnet.pl/luk.89.20_116293.html
http://vaglog.rtnet.pl/luk.89.20_116298.html
kanal 013
http://vaglog.rtnet.pl/luk.89.20_116286.html
http://vaglog.rtnet.pl/luk.89.20_116295.html
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #175 - Wtorek, 02.04.2013, 09:17:03 - NIEPRZECZYTANA »

kto pisał soft do tego auta?
Zapisane
luk_20_89 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Płońsk
Samochód: Seat Leon, 2003, 1.9tdi

« Odpowiedz #176 - Wtorek, 02.04.2013, 22:59:40 - NIEPRZECZYTANA »

NIE MAM pojęcia 3 miesiące temu go kupiłem i turbina przy odpuszczaniu wydaje dziwny dzwiek... A coś nie tak z programem?
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #177 - Środa, 03.04.2013, 07:50:47 - NIEPRZECZYTANA »

no generalnie to pojechałbym do ogarniętego tunera i poprosił albo o serie jak nie masz kasy albo o program jak masz kase...
dziwna sprawa bo tak wygląda jak by ktoś właśnie chciał oszczędzić turbine paliwo jest przelane a powietrza nie nadmuchane, albo był program zrobiony komuś turbo zaczęło powoli kuleć i poprosił "tunera" a raczej pseudo tunera jeśli ktoś tak zrobił o zmianę mapy samej sprężarki czego sie nie robi, jak depniesz w podłogę to nie zostawiasz za sobą czarnej chmury?
nawet nie wiadomo skąd jesteś więc nie wiadomo do kogo by Cię podesłać,
a turbo możesz sprawdzić ściągając wąż od strony dolotu powietrza i poruszać wałkiem jak ma luzy poprzeczne albo wzdłużne to może takie dźwięki wydawać i niedługo czeka Cię regeneracja...
przepływke tez należało by przeczyścić
« Ostatnia zmiana: Środa, 03.04.2013, 07:52:27 wysłane przez kacperix » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #178 - Środa, 03.04.2013, 08:09:16 - NIEPRZECZYTANA »

kacperix, głowy sobie nie dam uciąć, ale u mnie w cordi paliwo tez było w okolicy 50, i ciśnienie nieco ponad 2bary. I na ok130-140KM byla robiona. Jak nie zapomne to spojrze w domu, pewnie gdzies mam stare logi. Auto chodziło zajebiaszczo.
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #179 - Środa, 03.04.2013, 08:15:59 - NIEPRZECZYTANA »

KKKKris, a Ty miałeś agr'a?
Zapisane
Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Skocz do: