+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Prośba o ocenę logów  (Przeczytany 200958 razy)
0 użytkowników i 18 Gości przegląda ten wątek.
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #30 - Poniedziałek, 05.07.2010, 19:25:11 - NIEPRZECZYTANA »

turbo troche przeladowuje, ale jak mowisz ze cos ci walnelo, to moze masz nieszczelnosc w dolocie i dlatego turbo przepompwuje a n75 zbija pozniej do wlasciwego. sprawdz najpierw cale orurowanie od turba do kolektora, czy gdzies sie olej nie pojawil. moze ic'ek pekl. Pozniej bym ewentualnie zerknal na N75.
Zapisane
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #31 - Poniedziałek, 05.07.2010, 19:44:19 - NIEPRZECZYTANA »

Kozak, ale duzo przeladowuje czy tylko troche? nie wiem czy jutro dam rade ale moze popoludniu sciagne oslone i zerkne na cooler i na zlaczki... czego mam dokladnie szukac poza dziura?? w cordobie jak mialem dziure to dymil mega na czarno i nie mial mocy a tu wszystko jest normalnie ...
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #32 - Wtorek, 06.07.2010, 07:10:54 - NIEPRZECZYTANA »

Bo moze dziura nie jest az taka duza ;) szukaj oleju na przewodach od ic. przeladowuje momentami ok 0,3b co malo nie jest ;) powinno byc ok 1 a masz do 1,3-1,4. jak masz od kogo to podmien N75 i zrob logi jeszcze raz.
Zapisane
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #33 - Wtorek, 06.07.2010, 22:21:34 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdzone dokladnie i dziury brak :D
sprawdzilem tez sztange od turbo i chodzi dosc ciezko i to w zakresie ok 0.5cm ...
wydaje mi sie ze powinna chodzic w troche wiekszym zakresie??
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #34 - Środa, 07.07.2010, 07:03:53 - NIEPRZECZYTANA »

Sztanga powinna chodzic lekko, ale jak masz kompa to podepnij vaga, wrzuc logowanie np. na 8 kanal, i na odpalonym silniku na postoju zerknij czy sztanga sie podnosi, co jakis czas sztanga powinna isc gora dol samoczynnie.

Faktycznie zapomnialem jeszcze o zapieczonych kierownicach ;) sprawdz jak napisalem wyzej.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #35 - Środa, 07.07.2010, 09:07:40 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: pakuu1
chodzi dosc ciezko i to w zakresie ok 0.5cm ...
Powinno być ok 10mm. Jak sprawdzałeś bez podpiętej gruszki i ciężko chodzi to turbo do czyszczenia.
Zapisane

pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #36 - Środa, 07.07.2010, 16:37:15 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdzalem z podpieta gruszka, jutro zobacze bez i postaram sie zrobic logi kanalu 8 - Kozak, mozesz cos wiecej powiedziec jak to zrobic??
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #37 - Środa, 07.07.2010, 17:57:18 - NIEPRZECZYTANA »

napisalem ci dokladnie. odpalasz vag'a, pozniej tak jakbys logowal, odpalasz silnik, vag ma byc wlaczony. i idziesz do komory silnika i obserwujesz sztange od turbiny. powinna co jakis czas chodzic gora dol.
Zapisane
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #38 - Poniedziałek, 12.07.2010, 21:10:50 - NIEPRZECZYTANA »

Kozak, dzieki wielkie :pub:

Napisano: Środa, 07.07.2010, 23:12:51


Dzisiaj bylem umowiony juz na sciaganie turbo ale cos mnie podkusilo i chcialem sprawdzic n75 - po odlaczeniu wezyka od gruszki kierownice normalnie chodzily, zlozylem wezyki odpalilem i wkrecilem silnik na luzie do 4.5tys - nagle zaczal sie dusic i dziwnie pracowac, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu bylo tak samo  >:(  ponownie zdjalem wezyk od zaworka i uslyszalem pssssssyt  :o po zlozeniu silnik chodzil normalnie  :-X  wymienilem zawor n75 na zawor n18 i zrobilem logi, auto odzylo i jezdzi jak nigdy  :evil:
Ponizej logi na zaworku n18 - wydaje mi sie ze wszystko jest juz ok z cisnieniem :)
Log (0 - 011)

Podpowiedzcie teraz gdzie najlepiej kupic nowy zaworek n75 i jakiej firmy?? czy smigac na tym n18 i sie nie przejmowac??
pozdro  :pub:
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #39 - Poniedziałek, 12.07.2010, 21:35:40 - NIEPRZECZYTANA »

Kup pierburg, chyba najtanszy, pytnij tutaj: 603307651, jego aukcja ponizej.


http://allegro.pl/item1130574698_zawor_regulacji_turbo_n75_tdi_vw_pierburg.html

Sprawdzony gosc. polecam.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 12.07.2010, 21:38:24 wysłane przez Kozak » Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #40 - Wtorek, 13.07.2010, 08:01:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: pakuu1
Dzisiaj bylem umowiony juz na sciaganie turbo ale cos mnie podkusilo i chcialem sprawdzic n75
Cytat: kacperix
kolejna sprawa to podmiana n75 i porządny log grupy 11
ehhh przecież pisałem żeby to sprawdzić w pierwszej kolejności...
na jakiś czas możesz spróbować: http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=2793.msg196075#new
Zapisane
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #41 - Wtorek, 13.07.2010, 18:21:11 - NIEPRZECZYTANA »

Kozak,  dzieki wielkie jutro sie z nim skontaktuje i dogadam na odbior osobisty  :-X
kacperix,  wiem ze o tym pisales ale zrobilem tylko od nowa logi a o tym zapominalem ...
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
pipestone74 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Ibiza '01, 1.9 TDI AGR

« Odpowiedz #42 - Piątek, 16.07.2010, 09:23:38 - NIEPRZECZYTANA »

Witam forumowiczów. Jako świeżak nie znam do końca zasad forum więc z góry przepraszam za ewentualne fopa :)
<am problem z moją Ibizunią - uprzejmie prosze o analizę logów. Problem jest znany - po wymianie przepływomierza na nowy Pierburga - spadła moc auta, szczególnie na niskich obrotach. Bardzo wolno się wkręca a podobno ma wgrany program 110PS. Na starym już kilkuletnim przepływomierzu była duzo żwawsza. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.

http://vaglog.rtnet.pl/lehszeks_17684.html
http://vaglog.rtnet.pl/lehszeks_17685.html
Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #43 - Piątek, 16.07.2010, 09:36:11 - NIEPRZECZYTANA »

nie rozumiem po co coś oceniać, skoro auto muli na nowym przepływomierzu to podmień z kimś na ori i wtedy zobaczysz o co kaman dokładnie, ludzie zawsze jakoś lubią zaczynać od tyłu 8)
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #44 - Piątek, 16.07.2010, 09:38:55 - NIEPRZECZYTANA »

czy podczas logów wciskałeś gaz w podłoge na maksa?
generalnia zasada logowania jest taka:
1500 obrotów ---> Log ---> Start ---> gaz w podłoge.. ciągniesz do ~4600 ---> done/zakoncz ---> odpuszczasz gaz
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Skocz do: