+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2 3 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Prośba o ocenę logów  (Przeczytany 200851 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
m4r10l4 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo '01, 1.9 TDI ASV 110KM

« Niedziela, 06.09.2009, 23:01:10 - NIEPRZECZYTANA »

Witam szanownych czytelników forum.

Proszę o pomoc w analizie logów 1,9 TDI 110KM ASV
Z góry uprzejmie dziękuję.

dynamiczne

http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1787.html    001
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1788.html    003
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1789.html    004
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1790.html    010
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1791.html    000
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1792.html    008
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1793.html    011

dynamiczne BS

http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1794.html    011
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1795.html    003

statyczne

http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1796.html    000
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1797.html    002
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1798.html    001
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1799.html    004
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1800.html    007
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1801.html    003
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1802.html    011
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1803.html    012
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1804.html    005
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1805.html    015
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1806.html    016
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1807.html    021
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1808.html    013
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1809.html    023

statyczne BS

http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1810.html    000
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1811.html    003
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1812.html    004
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1813.html    011
Zapisane
Spiders Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Sulejówek
Samochód: Toledo '01 1.9 TDI AHF / O2 FL

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 06.09.2009, 23:43:42 - NIEPRZECZYTANA »

Zacznij od uzupełnienia profilu i przywitania się w odpowiednim temacie. Pozdrawiam
Zapisane

Komputer jest tak mądry jak osoba która na nim pracuje ... 



zobacz Toledo by spiders
m4r10l4 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo '01, 1.9 TDI ASV 110KM

« Odpowiedz #2 - Poniedziałek, 07.09.2009, 15:05:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cześć, cóż za miłe przywitanie... :/
Czyż nie przywitałem wszystkich czytelników? A może ciebie trzeba oddzielnie?

Nie widzę aby na forum był oddzielny dział na przywitania.
Przyczepić się jest łatwo zawsze, okazać odrobinę zrozumienia niekoniecznie...
Zapisane
skiba Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Olsztyn k/Częstochowy
Samochód: Leon

« Odpowiedz #3 - Poniedziałek, 07.09.2009, 15:07:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: m4r10l4
Nie widzę aby na forum był oddzielny dział na przywitania
szukajcie a znajdziecie....
Zapisane

rodzimy się goli,mokrzy,głodni i wściekli...a to dopiero początek...
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Online Online



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #4 - Poniedziałek, 07.09.2009, 15:12:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: m4r10l4
Przyczepić się jest łatwo zawsze, okazać odrobinę zrozumienia niekoniecznie...
Wykaż "odrobinę zrozumienia" dla pozostałych użytkowników forum i zapoznaj się z regulaminem tu obowiązującym...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
m4r10l4 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo '01, 1.9 TDI ASV 110KM

« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 07.09.2009, 18:47:51 - NIEPRZECZYTANA »

Ok, może faktycznie źle zacząłem. Odpowiednie przywitanie już poszło.

Profil na tyle ile możliwe został uzupełniony.

Co do regulaminu, to nie zauważyłem abym go w jakimś stopniu naruszył.. poprawcie mnie jeśli się mylę, ale wydaje mi się że niesłusznie mnie tak potraktowano.

W każdym razie, nie toczmy tego dialogu dalej bo wydaje mi się nie o to tutaj chodzi.


Witam was jeszcze raz serdecznie i mam nadzieję że będziemy wspólnie mogli sobie pomagać.

Pozdrawiam.
Zapisane
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #6 - Poniedziałek, 07.09.2009, 19:17:26 - NIEPRZECZYTANA »

OK, ale czego mamy szukać? Co się dzieje, jaki masz problem?
Bo turbo i przepływka wyglądają OK...
Zapisane
m4r10l4 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo '01, 1.9 TDI ASV 110KM

« Odpowiedz #7 - Poniedziałek, 07.09.2009, 20:00:30 - NIEPRZECZYTANA »

Chodziło mi o analizę ogólną ale w zasadzie zastanawia mnie kąt wtrysku. Wygląda na nieco wyprzedzony. Nie wiem czym może to skutkować w zimniejsze dni.

Zastanawia mnie również dlaczego na niższych obrotach kąt jest wyprzedzony a na wyższych wygląda na równi ze specified...

Dzięki za odpowiedź i rzut okiem.
Zapisane
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #8 - Poniedziałek, 07.09.2009, 20:14:41 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wiem jak przy pomiarze kąta wtrysku, ale przy pomiarze przepływki
i turba za mocno położyłeś nogę na gazie - MAF i doładowanie rzeczywiste
nie nadąża za oczekiwanymi... Może taka jest też przyczyna przesuniętego
wtrysku? Ciężko powiedzieć, ale nie wygląda to na nic niepokojącego...
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #9 - Poniedziałek, 07.09.2009, 20:34:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: the_ozyrys
Nie wiem jak przy pomiarze kąta wtrysku, ale przy pomiarze przepływki
i turba za mocno położyłeś nogę na gazie
Co to znaczy "za mocno" Można wcisnąć pedał gazu więcej niż 100% ?
Cytat: the_ozyrys
Ciężko powiedzieć, ale nie wygląda to na nic niepokojącego...
Tu się zgodzę.
Zapisane

the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #10 - Poniedziałek, 07.09.2009, 20:55:25 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Co to znaczy "za mocno" Można wcisnąć pedał gazu więcej niż 100% ?
To znaczy, że jak położysz nogę do podłogi, to turbo nie zdąży się rozkręcić i nie da pożądanej
przez komputer ilości powietrza...
Zapisane
m4r10l4 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo '01, 1.9 TDI ASV 110KM

« Odpowiedz #11 - Poniedziałek, 07.09.2009, 23:41:47 - NIEPRZECZYTANA »

No tak, pedał był wciśniety do oporu w podłogę.
Tak przynajmniej zalecają we wszystkich opisach jak wykonać test dynamiczny.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #12 - Wtorek, 08.09.2009, 05:14:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: the_ozyrys
To znaczy, że jak położysz nogę do podłogi,
Ale logi dynamiczne należy robić z pedałem w podłodze"
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #13 - Niedziela, 27.09.2009, 20:22:29 - NIEPRZECZYTANA »

Witam jak by ktoś miał czas to czy może zerknąć, szczególnie czy n75 jest okej.. auto niby jedzie...
Logi dzięki uprzejmości kozak; serdeczne dzięki

Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #14 - Poniedziałek, 28.09.2009, 08:39:54 - NIEPRZECZYTANA »

Przepływka do wymiany,turbina niby ok ale na przyszłość rób logi osobno dla każdej grupy.
Wtedy jest większa częstotliwość próbkowania. Zrób jeszcze loga w grupie 008.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 28.09.2009, 08:40:59 wysłane przez Miro » Zapisane
Strony: [1] 2 3 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Skocz do: