Strony: [1] 2 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zjada mi opony od wewnatrz  (Przeczytany 23135 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Środa, 05.08.2009, 08:10:27 - NIEPRZECZYTANA »

Siema, mam cos takiego, opony na przodzie od wewnetrznej strony mam juz lyse :(  geometria byla robiona rok temu i od tego czasu nic nie robilem przy zawieszeniu, auto nie sciaga, na kierownicy nie ma bicia.

Co moglo byc nie tak ? geometria byla zle ustawiona czy moze cos w aucie jest nie tak ?
Zapisane
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #1 - Środa, 05.08.2009, 08:17:12 - NIEPRZECZYTANA »

a czy przy dobijaniu na dziurach nie slyszysz czasem brzeczaczego otarcia? u mnie bylo slychac i nowki opony trafil... bo przy dobiciu na dziurze obcieraly o kielich Mc Phersona.

a ,moze od ostatniej zbieznosci posypala sie jakas koncowka albo sworzen....
ale dziwne ze nie sciaga  :-\
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #2 - Środa, 05.08.2009, 08:18:34 - NIEPRZECZYTANA »

Albo masz gumojada siedzącego w nadkolu, albo... geometria do dupy, koła źle wyważone, geometria
się rozlazła od walenie po dziurach lub masz luzy w zawieszeniu - spore... Zobacz też czy przy pełnym
skręcie opona nie trze o nadkole - ale to byś zobaczył od razu bo byłaby śliczna, wypolerowana blacha...
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #3 - Środa, 05.08.2009, 08:20:33 - NIEPRZECZYTANA »

Nie, o nadkole nic nie trze, luzow w zawieszeniu nie ma, nic nie stuka, a moze amory sie koncza ?
Zapisane
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #4 - Środa, 05.08.2009, 08:22:31 - NIEPRZECZYTANA »

watpie zeby mialo to wplyw na wycieranie opon,
ale niech wypowiedza sie mądrzejsi :)
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #5 - Środa, 05.08.2009, 08:23:12 - NIEPRZECZYTANA »

No to wychodzi na to, ze mi zle geometrie ustawili  :(  ale opony juz szlag trafil  >:(
Zapisane
Jaro20 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Tomaszów Lubelski
Samochód: Cordoba SX '98, 1.6

« Odpowiedz #6 - Środa, 05.08.2009, 08:24:50 - NIEPRZECZYTANA »

Hej ja tam bym sprawdził jednak zbieżność czy jest dobrze ustawiona raz, że nasze drogi nie są najlepsze a dwa nawet jak dostajesz gwarancje po ustawieniu zbieżności to jest ona w zasadzie tylko na rok czasu. Pozdrawiam
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #7 - Środa, 05.08.2009, 08:26:55 - NIEPRZECZYTANA »

a przeguby kiedy ruszałeś? wg mnie geometria się klania
Zapisane
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #8 - Środa, 05.08.2009, 08:49:16 - NIEPRZECZYTANA »

też mi zbieżność podpada, gdyby amory były zużyte, to raczej by Ci się wyząbkowała
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #9 - Środa, 05.08.2009, 08:49:58 - NIEPRZECZYTANA »

przegub byl zmieniany bez ruszania geomterii, poza tym, obie strony bierze rowno, a przegub tylko lewy zmienialem...
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #10 - Środa, 05.08.2009, 09:24:06 - NIEPRZECZYTANA »

sam Ci mówiłem żebyś zmieniał "bez ruszania geometrii" ale bardziej mi chodziło o to czy jak zmieniałes przegub to juz tego nie było?? Po za tym jedną śrubę od sworznia mówiłeś że i tak wykręcaleś bo nie mogłeś sie dostać do innej i ponoć mocno się tam z breszką nasiłowałeś z ojcem.. więc może jednak coś sie zmieniło w tej geometrii.. 
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #11 - Środa, 05.08.2009, 09:28:33 - NIEPRZECZYTANA »

ale mowie ci, ze obie strony zjada tak samo... a ruszalem tylko jedna strone...
Zapisane
Arrek Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: okolice LUBLINA
Samochód: Ibiza 95r ABD 1.4 + LPG

« Odpowiedz #12 - Środa, 05.08.2009, 09:35:11 - NIEPRZECZYTANA »

100 % zła geometria kół, kont pochylenia koła i zbieżność.

EDIT by OzzY: OMG, KĄT pochylenia, KĄT!
« Ostatnia zmiana: Środa, 05.08.2009, 09:38:08 wysłane przez the_ozyrys » Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #13 - Środa, 05.08.2009, 10:38:19 - NIEPRZECZYTANA »

ja stawiałbym: zbieżność, wyważenie kół, geometria - w tej kolejności
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
jacq Mężczyzna
separator piasku
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Rzeszów
Samochód: Cordoba Vario '99, 1.9 TDI

« Odpowiedz #14 - Środa, 05.08.2009, 11:01:01 - NIEPRZECZYTANA »

sprawdź se kąty. Koła masz pochylone? (góra do wewnątrz, tzn negatyw)
Zapisane

Strony: [1] 2 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Zjada mi opony od wewnatrz
Skocz do: