Widzę żę temat się rozwinął.
Już przetestowałem swoją Ibizę i wszystko z nia jest ok jak nawiew dam na 1 to auto się nagrzewa powiedzmy że normalnie i trzyma te 90'C a jak włączę na 4 to długo się rozgrzewa.
A dźwięk który występował u mnie przy prędkości był to odbój od klapy który amortyzuje ją przy zamykaniu - wypiął się z mocowań i luźno sobie wisiał a pod wpływem prędkości wydawał dziwny dźwięk.
Wczoraj testowałem również na aucie narzeczonej Corolli D4D 110KM i również jak włączyłem w ustawieniach na HOT auto bardzo długo się nagrzewało przy -11'C a jak zmniejszyłem to od razu wskazówka od temperatury wskoczyła na 90'C.
Czyli jest tak jak piszecie powyżej takie ogrzewanie działa jak chłodnica przy takich mrozach.
Zawsze fajnie jest się dowiedzieć czegoś nowego
Jeszcze przetestuje w nowym zakupie Xsara Picasso 2.0HDI czy też jest takie samo działanie.