Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
Zmiana zestawu hamulcow z 256mm na 288mm
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Zmiana zestawu hamulcow z 256mm na 288mm (Przeczytany 18363 razy)
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
pol_sc
Szary Sombra
Użytkownik
Offline
Samochód: Seat Ibiza 6L TDI
Odp: Zmiana zestawu hamulcow z 256mm na 288mm
«
Odpowiedz #15 -
Wtorek, 21.10.2008, 21:42:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Morgan Poniedziałek, 20.10.2008, 21:38:11
Cytat: michalp21 Poniedziałek, 20.10.2008, 10:42:53
Moze zdzwiwiło was moje pytanie ale jestem zaskoczony ze nowa ibizka nie hamuje
Ja juz pare razy hamowałem z 200 i bez zadnego problemu takze w czasie ostrej jazdy nie widze ze słabo hamuje
a co do czesci to jak bedziesz robił to z aso to cie kupe kasy wyniesie, lepiej juz kupic jakis zestaw innej firmy
nikt nie mówi, że auto nie hamuje. Bo hamuje. I do normalnej jazdy z mocą z jaką wyszło z fabryki na pewno to wystarcza. Ale przejedź się tym troszkę ostrzej to zobaczysz, że duży hamulec to podstawa. Tym bardziej jak już ktoś zaczyna dłubać pod maską. Para razy hamowałeś z 200 i wytrzymały. Ok. Ale zrób tak pare razy pod rząd a nie w ciągu roku to zobaczysz o co chodzi. Gwarantuję Ci, że Twoje wg Ciebie bardzo dobre hamulce zagotuje Ci w kilka min
Pamiętaj też, że jak autko nie ma mocy to do tych 200 dość długo się rozpędza i w tym czasie hamulce się chłodzą. A jak masz już troszkę mocy i jedziesz szybciej np autostradą gdzie co chwila hamujesz z 200 do 120 i znow rozpędzasz się do 200 to temp, szybko rosną...
A wracając do tematu to jak się POL przerzucasz na 288 to polecam seryjną gładką tarczę i do tego porządne klocki + płyn. Te elementy co wymieniłeś wystarczą do przekładki. I nie zapominaj, że na 288 min. felga to 15stka. 288 do mocy w które celujesz powinny wystarczyć. Ale jak już dłubiesz heble to przemyśl czy dużo drożej będzie jak założysz 312...
z tego co sie orientowalem to z 256 na 288 musze wymienic wszystko, czyli tarcze, zaciski, jarzmo i tloczki...
plyn juz stoi i czeka - RBF 600
mam problem z dorwaniem zaciskow, nowe zrujnuja budzet a uzywek od FR'ki ciezko dostac ;]
takze poszukiwania trwaja
narazie przerzuce sie na 288 bo felgi to 15' w zime musze na czyms jezdzic ;]
Napisano: Wtorek, 21.10.2008, 22:09:47
Mam dodatkowe pytanie.
Czy jarzma z leona beda pasowac pod komplet 288mm do 6L?
Zapisane
POL_SC
Morgan
Gość
Odp: Zmiana zestawu hamulcow z 256mm na 288mm
«
Odpowiedz #16 -
Środa, 22.10.2008, 21:36:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: pol92
Czy jarzma z leona beda pasowac pod komplet 288mm do 6L?
nie
Zapisane
Kuman
Gość
Odp: Zmiana zestawu hamulcow z 256mm na 288mm
«
Odpowiedz #17 -
Czwartek, 23.10.2008, 10:45:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: guayre
dobra cena tzn jaka? Moze sie ktos jeszcze skusi...
Niestety już nie aktualne. Był po 1200zł komplet na przekładkę.
Zapisane
kamil
Gość
Odp: Zmiana zestawu hamulcow z 256mm na 288mm
«
Odpowiedz #18 -
Czwartek, 23.10.2008, 19:05:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
czy jest ktos z Was zorientowany w temacie hamulcow w przejsciowce?
nie chcialbym przechodzic na felgi 16", wiec czy przesiadka z 280mm na 288mm ma sens? jest w ogole taka opcja dla przejsciowki (czyli 4x100) ?
czy pozostaje tylko kupic zaciski od audi s2, porzadne klocki i tarcze, przewody w stali i dobry plyn?
jest jakies pole manewru, jesli chce zostac przy 15" ?
pozdrawiam.
Zapisane
Morgan
Gość
Odp: Zmiana zestawu hamulcow z 256mm na 288mm
«
Odpowiedz #19 -
Czwartek, 23.10.2008, 21:42:31 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: kamil Czwartek, 23.10.2008, 19:05:45
czy jest ktos z Was zorientowany w temacie hamulcow w przejsciowce?
nie chcialbym przechodzic na felgi 16", wiec czy przesiadka z 280mm na 288mm ma sens? jest w ogole taka opcja dla przejsciowki (czyli 4x100) ?
czy pozostaje tylko kupic zaciski od audi s2, porzadne klocki i tarcze, przewody w stali i dobry plyn?
jest jakies pole manewru, jesli chce zostac przy 15" ?
pozdrawiam.
Jak chcesz zostać przy 15stce to zostań przy tym co masz. Nie jestem pewien ale chyba nie znajdziesz 288 w Twoim rozstawie (ale głowy nie dam). Załóż zestaw z S2, do tego dobre klocki i płyn. Śmiga sobie taka ibizka na takim zestawie z BigT pod maską i hamuje całkiem sympatycznie
Jak jeszcze Ci będzie mało to załóż tarcze ATE PD. Oczywiście zakładam, że z tyłu masz już tarcze
Zapisane
kamil
Gość
Odp: Zmiana zestawu hamulcow z 256mm na 288mm
«
Odpowiedz #20 -
Czwartek, 23.10.2008, 22:59:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
tak, tarcze z tylu.
ta ibiza, o ktorej piszesz ma zaciski s2 z przodu? orientujesz sie jak jest wtedy z tarczami? zostaje przy swoich czy te zaciski sa pod inne (grubsze?) tarcze?
pozdrawiam.
Zapisane
michalp21
Użytkownik
Offline
Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Cordoba Sx
Odp: Zmiana zestawu hamulcow z 256mm na 288mm
«
Odpowiedz #21 -
Piątek, 24.10.2008, 15:11:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jak dobrze pamietam to ogrginalna tarcza w s2 ma wymiary 304x32
«
Ostatnia zmiana: Piątek, 24.10.2008, 15:13:24 wysłane przez michalp21
»
Zapisane
Zapraszam do komentarzy:
http://polskajazda.pl/Samochody/Seat/Cordoba/29045
adnikauto
Świeżak
Offline
Skąd: Pomorze
Samochód: Cordi 1.4 2006
Odp: Zmiana zestawu hamulcow z 256mm na 288mm
«
Odpowiedz #22 -
Sobota, 25.10.2008, 19:45:14 -
NIEPRZECZYTANA
»
Hej Pol
A co ze zwrotnicami, czy od 256mm beda pasic? a co z koronkami od ABS? Tez do wymiany?
Arturoo z Seat Racing wymienial u siebie z 256 na 288 pozniej na 312 przechodzil przez kolejne upgrady trzeba z nim pogadac...
Pozdro
Zapisane
Leemarvin
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN
Odp: Zmiana zestawu hamulcow z 256mm na 288mm
«
Odpowiedz #23 -
Sobota, 25.10.2008, 20:11:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wieńce od ABS są na przegubie, więc nie ma to wpływu. Zwrotnica jest taka sama.
Zapisane
Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Tominator
Gość
Odp: Zmiana zestawu hamulcow z 256mm na 288mm
«
Odpowiedz #24 -
Sobota, 25.10.2008, 20:21:32 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Morgan
Załóż zestaw z S2, do tego dobre klocki i płyn. Śmiga sobie taka ibizka na takim zestawie z BigT pod maską i hamuje całkiem sympatycznie Jak jeszcze Ci będzie mało to załóż tarcze ATE PD. Oczywiście zakładam, że z tyłu masz już tarcze
Kiepsko to hamuje i zajechać możan także w 5 minut
Zapisane
pol_sc
Szary Sombra
Użytkownik
Offline
Samochód: Seat Ibiza 6L TDI
Zestaw 288mm z leona do Ibizy
«
Odpowiedz #25 -
Czwartek, 22.01.2009, 01:47:10 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam
Mam mozliwosc kupienia kompletu (zwrotnice, jarzma zaciski,) od Leona 1M.
Zestaw pod tarcze 288m.
Czy bedzie to pasowac do Ibizki 6L? (obecnie mam 256mm i chce zmienic na wieksze(288).
Pozdrawiam POL
od KYS: Koniecznie trzeba było zakładać nowy temat? Scaliłem z Twoim poprzednim wątkiem o hamulcach.
«
Ostatnia zmiana: Czwartek, 22.01.2009, 10:29:36 wysłane przez KYS
»
Zapisane
POL_SC
Strony:
1
[
2
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
Zmiana zestawu hamulcow z 256mm na 288mm
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...