Trochę się cofnę - przeszło rok - ale zastanawia mnie opis wtyczki umieszczony przez Wincia a konkretnie napięcia idącego na grzałkę.
U kumpla też z AFT, u mnie jak i u Danielsa to napięcie też skacze i pytanie brzmi czy te 12-14V powinno tam być na stałe czy tak tylko się Winciowi wydaje??
Generalnie jak się sprawdzi napięcie między plusem z wtyczki a masą na aku to tam cały czas jest stabilne napięcie jakie daje alternator i problem (o ile te skoki nie są normalne) może tkwić w samej masie idacej z kompa bo ponoć jest tak jakiś badziew lubiący paść.
Ciekawe czy przypadkiem nam wszystkim to z wiekiem nie padło
Ale kumpel jak i ja poszliśmy na żywioł i mase od sygnału jak i grzałki wpięliśmy na krótko do blachy. On odczuł równiejsza pracę auta a mi się wydaje, że w dużej mierze zniknął problem z przymulaniem ale spalanie bynajmniej nie wzrosło ale jakiegoś spadku też nie odczułem. Chociaż teraz pali mi tak 8.5-9 po miescie a do niedawna palił 10-12 ale tą różnicę zauwazyłem głównie po wakacyjnym zmiejszeniu korków