+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Obroty na wysprzęglonym silniku prosze o pomoc
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Obroty na wysprzęglonym silniku prosze o pomoc  (Przeczytany 5477 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Smyczek
Gość



« Czwartek, 01.12.2005, 11:05:00 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich,
Jestem szczęśliwym posiadaczem Ibizy 1,4 99r, Jednopunktowy wtrysk,

Mam pewien dziwny objaw, podczas jazdy na wysprzęglonym siniku obroty spadaja do 600 rpm a nastepnie stabilizują się na 900rpm,

Najczęsciej dzieje sie tak podczas nacisniecia hamulaca na wysprzeglonym silniku,

Dodam jeszcze że spalanie na trasie to jakies 5,5l/100km a w miescie 8,5l/100km, chyba tyle litrow na setke to troszke za duzo??, czy te obroty to moze byc wina sodny lambda, moze juz ktos mial takie objawy u siebie ??

Dodam ze samochod nie ma instalacji gazowej,

Z gory dziekuje za pomoc :)
Zapisane
paczka
Gość



« Odpowiedz #1 - Czwartek, 01.12.2005, 11:15:09 - NIEPRZECZYTANA »

Ja tez mam Ibizke 1,4 na jednopunktowym wtrysku, ale rocznik 95.

U mnie dzieje sie podobnie ale tylko czasami, gdy silnik schodzi z wysokich obrotów (powyzej 3,5tys). Jakos mi to specjalnie nie przeszkadza... pewnie to wina ukladu zasilania paliwem..

A co do spalania to u mnie jest podobnie, w cyklu mieszanym mieszcze sie w 7,5 litrtach na setke
Zapisane
hudy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: mondeo mk1

« Odpowiedz #2 - Czwartek, 01.12.2005, 12:25:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Smyczek"
Najczęsciej dzieje sie tak podczas nacisniecia hamulaca na wysprzeglonym silniku


nciskając hamulec załączas serwo, w tym momencie silnik dostaje odrobine wiecej powietrza z układu serwa, może go to na pare chwil przymulić
Zapisane

Cordoba powered by hudy and LPG, sprzedana.....
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #3 - Wtorek, 06.12.2005, 10:05:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "hudy"
nciskając hamulec załączas serwo, w tym momencie silnik dostaje odrobine wiecej powietrza z układu serwa, może go to na pare chwil przymulić



nie wiem czy wiesz ale serwo jest urzadzeniem podcisnieniowym tak wiec silnik wysysa powietrze z serwo a nie tloczy tak wiec wcisniecie pedalu hamulca nie powinno zachwiac az tak praca silnika
chyba ze cos dzieje sie z samym serwo (jakas lekka nieszczelnosc)

Smyczek
a czy z hamulcami jest wsio ok jak wcisniesz hamulec i odpalisz auto powinienes czuc jak pedal wpada w dol ?
nie masz wrazenia twardego pedalu podczas jazdy i hamowania ?
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
Smyczek
Gość



« Odpowiedz #4 - Wtorek, 06.12.2005, 10:07:57 - NIEPRZECZYTANA »

Hamulce są w stanie idealnym :(
Zapisane
hudy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: mondeo mk1

« Odpowiedz #5 - Wtorek, 06.12.2005, 12:18:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "DeDeK"
Cytat: "hudy"
nciskając hamulec załączas serwo, w tym momencie silnik dostaje odrobine wiecej powietrza z układu serwa, może go to na pare chwil przymulić



nie wiem czy wiesz ale serwo jest urzadzeniem podcisnieniowym tak wiec silnik wysysa powietrze z serwo a nie tloczy


a czy ja napisałem że tłoczy??  po naciśnieciu hamulca powietrze jest zasysane z układu serwa przez silnik co zmienia na chwilke skład mieszanki na ubogą, przy mniejszych pojemnościach silników, słabym ukladzie zapłonowym silnik może lekko stracić na obrotach na chwile
Zapisane

Cordoba powered by hudy and LPG, sprzedana.....
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Obroty na wysprzęglonym silniku prosze o pomoc
Skocz do: