+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Wymiana uszczelki pod głowicą
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wymiana uszczelki pod głowicą  (Przeczytany 31878 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #15 - Środa, 02.07.2008, 14:30:37 - NIEPRZECZYTANA »

ufff DZIĘĘKI - to kasę inwestujemy w coś innego...   już kilka opcji mam :>
Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
Dura Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Cordoba 1.6 ABU/ Octavia 1.9 TDI

« Odpowiedz #16 - Środa, 02.07.2008, 19:24:43 - NIEPRZECZYTANA »

jak zrobie zdjecie to pokaze jak u mnie sie leje z uszczelki pod glowica a jezdze i nie robie problemu  ;)  poki nie wyplulo jej calkiem to nie ruszam  :nonono:
Zapisane

Broda79 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Mikołów
Samochód: Cordoba '97 1.4

« Odpowiedz #17 - Poniedziałek, 21.07.2008, 15:43:15 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: qauczuq
że dla mojego silnika 300 tyś to już góra możliwości.... co o tym sądzicie?

Hmmm. Mój powiedział "400 tys remoncik i drugie tyle". Potem pojechalem do drugiego i powiedział "400 tys i wymień silnik. Tylko pilnuj oleju i paska rozrządu". Silnik z tej pojemności ma tylko 60KM, żadnych fajerwerków więc jest bardzo trwały. Oczywiście jeżeli ktoś go nie torturuje gazem LPG...
Zapisane

Orange Piter's Club...
RPM-Club.pl - zapraszam na forum.
06.09.2008 - Matrix
spylo Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: MROZY
Samochód: seat cordoba vario 1998r 1,6

« Odpowiedz #18 - Poniedziałek, 08.11.2010, 12:28:23 - NIEPRZECZYTANA »

wracam się o pomoc do was W moim seacie cordoba Vario 1,6  98r  silnik jest zalany olejem Wymieniłem uszczelkę pod miską olejowa odmę była cala zapchana białym olejem na pewno z wodą Czy są z tyłu silnika między blokiem a głowicom kanały olejowe zauważyłem że z tamtędy sączy się olej Silnik dobrze pali bąbelek w naczynku wyrównawczym nie ma   Czy może być tylko uszkodzona uszczelka i występują takie nie typowe objawy Rok temu założyłem LPG Może ktoś miał podobną   sytuacje Pozdrawiam i proszę o pomoc  :(  


od KYS: Przeczytaj regulamin forum i nie pisz dwóch identycznych wiadomości w dwóch wątkach.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 08.11.2010, 16:52:42 wysłane przez KYS » Zapisane

spylo
patryk25wawa Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat ibiza 1300

« Odpowiedz #19 - Wtorek, 18.12.2012, 01:39:39 - NIEPRZECZYTANA »

WITAM MAM DO WAS WSZYSTKICH PROŚBĘ KUPIŁEM SEATA IBIZE Z ROKU 1994 POJEMNOŚĆ 1.3 BENZYNA WSZYTKO BYŁO DOBRZE DO WCZORAJ JAK WYRUSZYŁEM ZE STACJI BENZYNOWEJ I PO PARU METRACH ZGASŁ MI SAMOCHÓD MIAŁEM PROBLEMY Z ODPALENIEM GO ALE SIĘ PO WIELKICH TRUDACH UDAŁO STACYJKA DOBRA I AKUMULATOR TEŻ ALE JAK JECHAŁEM TO TAK JAK BY NIE MIAŁ MOCY I JAK DODAWAŁEM GAZU TO SIĘ DŁAWIŁ JAK BY MIAŁ ZGASNĄĆ DOJECHAŁEM NA MIEJSCE I ZOBACZYŁEM ŻE JAK DODAJE GAZU Z RURY WYDECHOWEJ IDZIE BIAŁY DYM OLEJ JEST NA BAGNECIE JEST WSZYSTKO DOBRZE TYLKO JAK ODKRĘCIŁEM KOREK OD OLEJU TO BYŁO TAKIE MASŁO JASNEGO KOLORU CZY TO MOŻE BYĆ USZCZELKA CZY COŚ INNEGO BO NIE CHCE SIĘ W WIĘKSZE KOSZTA ŁADOWAĆ I WOZIĆ GO PO WARSZTATACH WIECIE JAK TO JEST CHCĄ ZAROBIĆ JAK NAJWIĘCEJ A NIE JEST MNIE TERAZ STAĆ ŻEBY WIELKIE PIENIĄDZE W NIEGO WSADZIĆ A DAŁEM GROSZE ZA NIEGO NAPISZCIE CO TO MOŻE BYĆ MNIEJ WIĘCEJ Z GÓRY BĘDĘ WDZIĘCZNY AHA DODAM ŻE JAK GO KUPIŁEM TO NIE TRZYMAŁ PEŁNEJ TEMPERATURY JAKIEŚ 75 80 STOPNI
 Używanie wielkich liter - pkt. 13 regulaminu forum.
Zapisane
skiba Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Olsztyn k/Częstochowy
Samochód: Leon

« Odpowiedz #20 - Wtorek, 18.12.2012, 08:22:31 - NIEPRZECZYTANA »

może dupiate paliwo zatankowałeś na tej stacji-to raz,a dwa-najpierw podjedź do mechanika,który posiada przyrząd do badania zawartości CO w płynie chłodniczym,to Ci wiele wyjasni
Bo zakładam że zaraz po zakupie wymieniłeś filtr powietrza,paliwa,sprawdziłeś stan świec i kabli...
Zapisane

rodzimy się goli,mokrzy,głodni i wściekli...a to dopiero początek...
siwy131 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: TRZEBINIA
Samochód: Audi a4 b6

« Odpowiedz #21 - Środa, 19.12.2012, 19:13:48 - NIEPRZECZYTANA »

Jest opcja ze to uszczelka pod głowicą. Ale nie sugeruj się ze masz masło na korku od oleju ponieważ jak auto stoi na polu i jest wilgotno a druga sprawa jak się nie dogrzewa do 90 stopni to tak jest właśnie ze się robi takie masło na korku. No chyba ze masz tak jak ja jak wjechałem poprzednim autem do rzeki i zassał przez filtr powietrza wode do silnika to miałem masło ale w dużej ilości na klawiaturze,ale zgasiłem auto,scholowałem do domu,zrobiłem płukankę kilka razy i było cacy. Ty myślę ze jak byłeś na cpn to może zatankowałeś paliwo złej jakości ale mogę się mylić.
Zapisane
patryk25wawa Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat ibiza 1300

« Odpowiedz #22 - Czwartek, 20.12.2012, 21:41:51 - NIEPRZECZYTANA »

WITAM SKIBA WŁASNIE NIC NIE WYMIENIŁEM BO NIEMIAŁEM ZA BARDZO NA TO CZASU A MAM GO DOPIERO PARE DNI
 Ponowne używanie wielkich liter.
Zapisane
trajano Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Sosnowiec
Samochód: Seat Ibiza II / 1.0 (33KW) / LPG / 1996 r.

« Odpowiedz #23 - Środa, 06.01.2016, 17:30:59 - NIEPRZECZYTANA »

Jako że muszę wymienić uszczelka pod głowicą potrzebuję parę parametrów. Siłę dokręcania śruby głowicy oraz śrub pokrywy zaworów. Jak ustawić rozrząd przed zrzuceniem głowicy (nie mogę nigdzie znaleźć gdzie są punkty do ustawienia kół zębatych). Ogólnie, jeśli ktoś ma jakieś dobre rady przy tej "zabawie" to bardzo proszę :-)

od KYS: Przed założeniem nowego wątku sprawdź co jest na forum! Czytaj istniejące tematy!
« Ostatnia zmiana: Środa, 06.01.2016, 17:37:35 wysłane przez KYS » Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Wymiana uszczelki pod głowicą
Skocz do: