+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» czy to przepływomierz?
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: czy to przepływomierz?  (Przeczytany 40491 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ofaniel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi

« Odpowiedz #60 - Niedziela, 09.08.2009, 23:28:15 - NIEPRZECZYTANA »

Ozzy kupilem nowy N75 nie bylo zadnej zmiany...z ciekawosci odlaczylem przeplywke i zbiera sie o niebo lepiej mimo iz nadal muł. sprawdzilem wszystkie wezyki...nawet przy bezposrednim podlaczeniu do N75, rozebralem kompa i wezyk w kompie tez caly. Najgorsze, ze nie mam za bardzo z kim przeplywomierzy podmienic zeby sprawdzic ... chyba, ze ty bylbys chetny :D:P
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #61 - Poniedziałek, 10.08.2009, 05:53:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: the_ozyrys
To nic nie da, jak komp dostanie info o maks. przepływie przy np. 900rpm, to wywali
błąd pt. "Implausible signal" - "Niewiarygodny sygnał", i też włączy tryb awaryjny...
A jednak się nie mylę.  Na diodach pokazywało mi 1200-1250mg/R w całym zakresie obrotów i działało. Błędu nie miałem, a testy wykluczyły na 100% przepływkę. Nie namawiam do jazdy w ten sposób, o może się to przykro skończyć.

Dodam, że w trybie awaryjnym "odczyt" z przepływki to 550mg/R. Na padniętej nie wiem.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 10.08.2009, 05:55:37 wysłane przez KKKKris » Zapisane

krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #62 - Poniedziałek, 10.08.2009, 06:20:36 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: the_ozyrys
To nic nie da, jak komp dostanie info o maks. przepływie przy np. 900rpm, to wywali
błąd pt. "Implausible signal" - "Niewiarygodny sygnał", i też włączy tryb awaryjny...
To sugerujesz, że trzeba kasować błąd, czy autko samo powinno wrócić do stanu, jaki mu opowiada(stan elementów) :?: Odłączyłem aku ale nie wiem, czy to pozwala kasować błędy :?: Zobaczę popołudniu jak go rozgrzeje, czy to coś dało, choć rano na zimnym jakby lepiej szedł od 1500 już było czuć ciąg  :-\
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #63 - Poniedziałek, 10.08.2009, 07:09:43 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: the_ozyrys
To nic nie da, jak komp dostanie info o maks. przepływie przy np. 900rpm, to wywali
błąd pt. "Implausible signal" - "Niewiarygodny sygnał", i też włączy tryb awaryjny...
To sugerujesz, że trzeba kasować błąd, czy autko samo powinno wrócić do stanu, jaki mu opowiada(stan elementów) :?: Odłączyłem aku ale nie wiem, czy to pozwala kasować błędy :?: Zobaczę popołudniu jak go rozgrzeje, czy to coś dało, choć rano na zimnym jakby lepiej szedł od 1500 już było czuć ciąg  :-\

Ta wypowiedź chyba mnie dotyczyła.

Co do pytania to wystarczy przeczytać:
Cytat: Kozak
Raczej nie, u mnie po zmianie przeplywki z uszkodzonej na sprawna nic nie trzeba bylo kasowac

Cytat: KKKKris
Cytat: krumi1978
Czy trzeba wykasować błąd, żeby znów było ok
Nie. W niektórych przypadkach, jest wymagane wyłączenie zapłonu.

Po co my się produkujemy??
Zapisane

krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #64 - Poniedziałek, 10.08.2009, 08:17:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Po co my się produkujemy??
Dobra KKKKris już się nie denerwuj. Po prostu nie za bardzo wiedziałem do kogo the_ozyrys pisze  :-X
Zapisane

hahaha Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba, 2001, 1,9Tdi 110Km

« Odpowiedz #65 - Wtorek, 18.08.2009, 18:11:07 - NIEPRZECZYTANA »

Czy podejdzie mi przeplywomierz od tego passata? http://moto.allegro.pl/item707431208_1_9_tdi_110_km_klima_elektryka_zmieniara_niemcy.html
Zapisane
Tallur Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Toledo II, 2001, 1.9 TDI 110

« Odpowiedz #66 - Środa, 08.06.2011, 20:54:16 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Mam taki problem ze autko nie ma mocy przy przyspieszaniu (Seat Toledo II, 1.9 TDI 110). Kiedy zgasze go i znowu zapale, wszystko jest ok. Czy moze to oznaczac zepsuty przeplywomierz ? Czy trzeba szukac przyczyny gdzie indziej ? Chodzi mi głownie o to, czy po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta przepływomierz dziala tak jak nalezy. Pozdrawiam i prosze o szybką odpowiedz.
Zapisane
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #67 - Środa, 08.06.2011, 21:01:02 - NIEPRZECZYTANA »

punkt  1  . VAG  prawde Ci  powie   :eye:
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #68 - Środa, 08.06.2011, 21:16:44 - NIEPRZECZYTANA »

Zczytaj choć błędy, bez tego pół auta wymienisz.
Kiedy pojawia się utrata mocy?
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 09.06.2011, 08:55:51 wysłane przez KKKKris » Zapisane

krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #69 - Środa, 08.06.2011, 21:56:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tallur
Kiedy zgasze go i znowu zapale, wszystko jest ok.
To kiedy nie ma tej mocy :?:  Po przekroczeniu 120-130 km/h, ok. 2500-3500 obr/min :?: Jak tak to sprawdzaj zawór sterowania turbiną N75 lub masz zapieczone łopatki w turbinie.
Jak u mnie padł przepływomierz to cały czas nie było mocy. Powoli się zbierał od samego początku. Po wymianie znów jak  :evil:
Zapisane

Strony: 1 ... 3 4 [5]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» czy to przepływomierz?
Skocz do: