Wróżbita Michał powiedział że to uszczelka pod głowicą, a tak na poważnie proszę sobie darować takie posty nic nie wnoszące do wątku i wziąć przykład jak kolega wyżej. Czasami objawy pokazują na konkretną usterkę, najwidoczniej nie w tym przypadku.
Wiec błędy przed skasowaniem:
16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow
P0133 - 35-10 - - - Intermittent
17584 - Bank1: O2S (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached
P1176 - 35-00 - -
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -
17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded
P1142 - 35-10 - - - Intermittent
17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation
P1553 - 35-10 - - - Intermittent
17912 - Intake Air System: Leak Detected
P1504 - 35-10 - - - Intermittent
Błędy które ponownie się wyświetliły (nie od razu tylko po przejechaniu około 100 km i jadąc pod górkę wyskoczył check engine):
17584 - Bank1: O2S (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached
P1176 - 35-10 - - - Intermittent
16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow
P0133 - 35-00 - -
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -
17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation
P1553 - 35-10 - - - Intermittent
Więc chyba sonda lambda do wymiany za katalizatorem czy ta przy kolektorze również? Czy błąd sondy lambda by powodował przełączenie się w tryb awaryjny? Czy co to powoduje? Bo przecież nie od razu po wyskoczeniu check engine silnik się przełączy w tryb awaryjny.