Tytuł: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: grzelmo Poniedziałek, 03.10.2011, 20:41:22 witajcie,
mam problem z samochodem i już rozkładamy ręce z mechanikami... w moim BKD zdechła (pękła) głowica - zamówiona nowa po VINie, poskładane auto, wszystkie uszczelki nowe i po odpaleniu zaskoczenie - auto straciło moc .... w tej chwili jedzie jak BXE... i do tego pali ogromne ilości ON (na jałowym pokazuje ok. 1.1-1.4l, a przy jeździe w trybie "normalnym" bez zbędnego przeciążania auta pokazuje spalanie odcinkowe na poziomie 15-18l !!! (przy średniej prędkości 60km/h), a do tego ten dołujący brak przyspieszenia... wymieniona i wyregulowana gruszka na turbinie, błędów na kompie nie ma... wszystkie parametry w normie... silnik chodzi prawidłowo (nie telepie nim, nie kopci itp.) co to może być ? Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: kacperix Poniedziałek, 03.10.2011, 20:58:53 dobrze by było obejrzeć na początku logi, może tam coś da się wyczytać...
ja bym posprawdzał wszystkie wężyki czy są podpięte, nieprzetarte itp ewentulanie może rozrząd się przestawił o 1 ząb.. najgorsze co może być to dostałeś 'nową' regenerowaną głowicę z serwisu... ciśnienie było sprawdzane po wszystkim? nie śmierdzi spalinami bardziej niż wcześniej? Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: grzelmo Poniedziałek, 03.10.2011, 21:05:21 logi ok, węże ok - podpięte i nieprzetarte, rozrząd i wałki sprawdzone - ok, głowica fabrycznie nowa... ciśnienie ok, spaliny - sam nie wiem na to nie wpadłem...
Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: kacperix Poniedziałek, 03.10.2011, 21:08:34 szklanki są założone nowe?
Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: grzelmo Poniedziałek, 03.10.2011, 21:15:36 nie były... auto ma 113tys. km, poza mikropęknięciem przy 1 cylindrze nie działo się nic :)
Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: kacperix Poniedziałek, 03.10.2011, 21:25:23 to trzeba było spawać starą i auto gonić :) tak zrobiliśmy w służbowym turanie i to była chyba dobra decyzja :D
podejrzewam że mechanik który to robił jest bardziej obeznany w temacie więc moje pomysły się już skończyły... pompki względem głowicy są ustawione książkowo? generalnie to ja bym szukał pomocy raczej tutaj: http://forum.tdi-tuning.pl/ niż u Nas na forum towarzysko rozrywkowym ;) sprawdź korekcje na pompkach Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: grzelmo Poniedziałek, 03.10.2011, 21:28:51 mechanik ma długi staż w ASO, więc w jego fachowość wierzę... teraz już wiem, że tak należało zrobić :P. ale jest za późno - środki zainwestowane nie zwrócą się, więc autem trzeba jeździć...
Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: kacperix Poniedziałek, 03.10.2011, 21:33:39 http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=912
Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 04.10.2011, 08:44:12 a ja mam pytanie troche z innej beczki czy glowice 038 103 373 R pekaja?
AVF i BMP Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: KKKKris Wtorek, 04.10.2011, 12:13:10 grzelmo, uszczelka pod glowice nie zalozona za gruba?
raby, z tego co wiem to pekaja glowice w 2.0 tdi 16v. Nie kojarze oznaczen. Nikt sie nie przyznaje, ale sporo osob twierdzi ze to wada konstrukcyjna na etapie projektu. Ale tak to bywa jak ksiegowosc jest wazniejsza od projektu. Dopiero chyba po 2005r (nie jestem pewien rocznika - z poniższego wynika, że to 2007r) poradzili sobie z glowicami. Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 04.10.2011, 12:19:45 KKKKris, no wlasnie na forum zero konkretow... goglowalem troche i ta glowica jest montowana w wiekszej ilosci silnikow niz podalem ale etka milczy na ten temat :-\
w ARL tez niby pancerna a jak sie okazuje ma pekniecia :evil: Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: TomekN Wtorek, 04.10.2011, 12:27:26 w internecie krąży takie zestawienie (nie wiem kto jest autorem, widziałem na kilku forach):
Cytuj - 2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) - zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym, czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy zaworami a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków, awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF, - 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajkących z popmpkami Bosch (np. BSY, BKD, AZV) - pękają głowice do 2007 r, siadają pompki z końcówką "B", awaryjne rumuńskie turbiny, kiwające się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych, - 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi (np. BKP) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju, - 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch (np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu pompy oleju i wałków wyrównoważających, - 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD) lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa - analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami (utrata mocy, zapychanie się dysz). Generalnie najmniej awaryjny jest BMM, najbardziej BKP i BMR. Bardzo przyzwoity jest BKD roczniki od 2007. przy czym słyszałem też o pękających głowicach w rocznikach 2007 i wyższych... ja bym 2.0tdi nie kupił ;) Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: kacperix Wtorek, 04.10.2011, 13:19:16 ja bym jednak chyba szukał dziury w całym w pompkach... czy oba pierścienie uszczelniające były zakładane nowe górny i dolny?
Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: mbm Wtorek, 04.10.2011, 20:02:41 Cytat: raby w ARL tez niby pancerna a jak sie okazuje ma pekniecia - pęknięć głowic oczywiście nikomu nie życzę, ale raby kiedyś jak nam tolek staną napisałeś "niezawodność 2.0 tdi..." -(oj zabolało) -chyba każdy samochód jest zawodny w mniej lub większym stopniu :evil:Cytat: kacperix ja bym jednak chyba szukał dziury w całym w pompkach Jak nam tolek zasłabł 2.0 tdi BKD, też szukałem co mu jest. Okazało się, że padła nam jedna z pompek, kazali mi je sprawdzić/zregenerować i tak zrobiłem, ale i tak musiałem wymienić na 4 nowe. grzelmo w razie jakby co to mam pompki po tzw. regeneracji po podobnym przebiegu 3ok, jedna taka sobie. Napisano: Wtorek, 04.10.2011, 20:49:13 Cytat: TomekN ja bym 2.0tdi nie kupił ;) o awariach 1.9 tdi też nie jedno forum pisze, ale to już dyskusja przy :pub: Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 04.10.2011, 20:08:44 Cytat: mbm - pęknięć głowic oczywiście nikomu nie życzę, ale raby kiedyś jak nam tolek staną napisałeś "niezawodność 2.0 tdi..." -(oj zabolało) -chyba każdy samochód jest zawodny w mniej lub większym stopniu :evil: nie slyszalem aby w 1.9 na gwarancji lecialy :-X a po 9 latach to wiadomo - wszystko jest mozliwe... Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: mbm Wtorek, 04.10.2011, 20:18:02 Cytat: raby po 9 latach to wiadomo - wszystko jest mozliwe... i po nie wiadomo jakich modyfikacjach, a o przebiegu nie wspominajmy :-X Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: grzelmo Wtorek, 04.10.2011, 22:22:23 u mnie pękła dokładnie tak samo jak w Touranie DIO !! jednak obserwując uważnie stan płynu w końcu się ujawniła - zjadł cały zbiornik wyrównawczy na 300km.
problem jest w tym, że uszczelka i pozostałe graty były dobierane po VINie i na 100% są ok. .... uszczelniacze na pompkach są wymienione (w tym na jednej 2 razy bo puszczała ON), zalałem szuwaksem Liqui Moli i jest troszkę lepiej - spalanie na jałowym wraca do poziomu 0.5-0.7l i troszkę żwawszy się zrobił. teraz tylko pytanie czy mu przejdzie całkiem czy szukać co to może być? w czwartek przegonię go prawie 200km i zobaczę co się stanie... doładowanie jest ok. na 3 biegu pokazuje w okolicach 2500 pompki - 2 mają minusową korektę -0.4 - -0.6, a dwie to samo na plusie +0.4 - +0.6 Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: kacperix Wtorek, 04.10.2011, 22:51:33 grubość uszczelki nie dobiera się po vinie tylko po planowaniu jak jest nowa głowica to uszczelka powinna być najcieńsza.. z drugiej strony wydaje mi się że jak by była za gruba wsadzona to moc by stracił ale było by słychać stuki..
to jaką zakładałeś? 03G 103 383 AA 03G 103 383 AB 03G 103 383 AC Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: grzelmo Środa, 05.10.2011, 07:25:50 sprawdzę i dam znać :)
dziwi mnie mocno to, że przedwczoraj odzyskał część mocy, ale jeszcze to nie to co było... Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: raby Środa, 05.10.2011, 13:13:40 grubość uszczelki nie dobiera się po vinie tylko po planowaniu jak jest nowa głowica to uszczelka powinna być najcieńsza.. z drugiej strony wydaje mi się że jak by była za gruba wsadzona to moc by stracił ale było by słychać stuki.. z tego co wyczytalem to nie po planowaniu glowicy tylko robieniu dolu silnika - po szlifie walu, wymianie panewek itp.to jaką zakładałeś? 03G 103 383 AA 03G 103 383 AB 03G 103 383 AC Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: kacperix Środa, 05.10.2011, 13:44:42 masz racje , źle się wyraziłem w pierwszej części zdania:
Cytat: kacperix grubość uszczelki nie dobiera się po vinie po planowaniu uszczelkę powinien założyć taką samą jaką miał wcześniejTytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: grzelmo Środa, 05.10.2011, 18:38:51 uszczelka na 1000000% jest taka sama.
ale pojawił się fajny objaw i chyba sprawa została rozwiązana - auto zaczyna iść od 3tys. czyli są to pompki.... ku...wa 5tys. w głowicy.... 5tys. w pompkach... co za ustrojstwo... Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: raby Środa, 05.10.2011, 18:41:18 moze przestan inwestowac w nowe czesci :-X
Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: pampi Środa, 05.10.2011, 18:44:49 moze przestan inwestowac w nowe czesci :-X zwłaszcza, że w głowicy i pompkach masz 30% wartości samochodu ;DTytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: raby Środa, 05.10.2011, 18:58:41 Cytat: pampi zwłaszcza, że w głowicy i pompkach masz 30% wartości samochodu ;D jak sie zainteresowalem tematm to do mnie nowa glowica 5000 walek 2000 wiec juz bym wolal kupic caly silnik :evil: Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: grzelmo Środa, 05.10.2011, 19:03:59 bo w tej chwili zmiana auta nie wchodzi w grę - za dużo zainwestowałem, używane pompki to loteria - moje też mają prawidłową korektę, ale jest domniemanie, że to one, bo to BKD i one tak mają...
Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: TomekN Środa, 05.10.2011, 19:14:53 kupi cały silnik i za chwilę znowu pęknie... a tak przynajmniej jakaś gwarancja jest (bo jest chyba?)
a z tym, że bym nie kupił 2.0tdi, to nie jest tak, że wyśmiewam. rozumiem motywację - większa moc (i z reguły lepszy wypas przy tym silniku), ale niestety kosztem ryzyka natrafienia na takie właśnie problemy... ogólnie silniki vag to ostatnio jakaś padaka, turbobenzyny wcale nie lepsze, to tak na pocieszenie ;) Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: grzelmo Środa, 05.10.2011, 19:17:26 jak kupowałem to nie był jeszcze znany problem głowicy :) do tej pory złego słowa na ten silnik nie dam powiedzieć! gwarancja na te części jest można powiedzieć wieczna bo pracuję w branży :)
Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: mbm Środa, 05.10.2011, 20:13:41 jak chcesz nowe pompki to człowiek z Łodzi ma w bardzo dobrej cenie, przynajmniej miał jak ja od niego kupowałem
Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: mac456x9 Środa, 05.10.2011, 20:19:54 A może wymień je na jakieś wydajniejsze bądź regeneruj?
Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: kacperix Czwartek, 06.10.2011, 07:52:56 Cytat: kacperix ja bym jednak chyba szukał dziury w całym w pompkach... jakoś nie mam satysfakcji, współczuje :'( Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: KKKKris Czwartek, 06.10.2011, 09:37:59 Cytat: kacperix grubość uszczelki nie dobiera się po vinie tylko po planowaniu jak jest nowa głowica to uszczelka powinna być najcieńsza.. Błąd! Uszczelkę dobiera się jak pisze raby, po robieniu dołu napewno, ale i po każdym zdjęciu głowicy należy zmierzyć "wystawanie" tłoków względem bloku silnika. Planowanie głowicy nic do tego nie ma. To nie benzyniak, że może się zmienić komora spalania. Poza tym praktycznie cała komora spalanie w tdi to zagłębienie w tłoku. Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: grzelmo Czwartek, 06.10.2011, 18:35:48 to było takie oczywiste...
to były pompki... Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: mbm Czwartek, 06.10.2011, 19:20:12 :-X
Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 18.10.2011, 13:41:00 mam wymieniona i wyremontowana glowice - wymienione panewki, uszczelniacze itd.
na poczatku wolne obroty falowaly 880-960 ale po 100km falowanie zanika, pozniej spado do ok 20obr ale nie podoba mi sie spalanie traska ponad 100km bez ostrego deptania a spalanie 9L gdzie spodziewal bym sie max 7L na wolnych obrotach 1,4-1,5 L komp pokazuje :huh: wczesniej bylo 0,7L czy to sie unormuje po jakims czasie czy od razu odstawiac na poprawki? Napisano: Wtorek, 18.10.2011, 11:15:09 Chyba sprawa sie wyjasnila... z ciekawosci zajrzalem do rozrzadu czy napinacz jest prawidlowo zalozony bo sam przy wymianie rozrzadu mialem z tym spory dylemat i to co zobaczylem postawilo mi wlosy deba a z ust poleciala wiazanka roznych wyrazow :evil: Po prostu cud ze silnik nie jebną :angel: (http://img43.imageshack.us/img43/6581/18102011956.th.jpg) (http://img43.imageshack.us/i/18102011956.jpg/) dolna oslona paska zle zamontowana i pasek o nia ociera, juz zaczal sie strzepic. napinac zle przykrecony - blaszka ogranicznika odwrotnie zamontowana, normalnie nie ma opcji aby tak to poskladac bo blaszka jest zaprasowana ale widocznie ktos musial ja zbic i zalozyc zle, pasek oczywiscie luzny i skacze po odpaleniu silnika - normalnie w pale sie nie miesci jak mozna bylo takie cos wypuscic z warsztatu :!: kwestia kilometrow zanim by cos poszlo :nonono: O tym ze nie podpieli wezyka od N75 do filtra powietrze czy o tym ze brakuje srub od mocowania rury IC to nawet nie ma co wspominac... Podjechalem do warsztu i najpierw powiedzialem kilka slow wsascicielowi a pozniej mechanikowi ktory skladal silnik, oczywiscie przyznal sie do winy i jutro mam miec nowy pasek i napinacz ale mam zamiar caly dzien patrzec na rece jak gosc bedzie to skladal :pala: Az boje sie mysle co by sie stalo jak bym sie nie interesowal swoim samochodem tylko ufal mechanikom. Juz nie mozna spokojnie oddac samochodu w obce rece :ninja: "Chcesz miec cos zrobione porzadnie, zrob to sam" Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: kacperix Wtorek, 18.10.2011, 14:44:40 masakra...
Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 18.10.2011, 16:16:37 a jeszcze gosc co skladal mowil jaki to prosty rozrzad jest w TDI i ze umie go skladac bo pracowal w VW i nie wie jak to moglo sie stac :o
ale ja wiem jak, sa 2 opcje: to partacz i robi na odpierdziel albo mial promila i nie bardzo kontaktowal :evil: Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: burbur Wtorek, 18.10.2011, 18:56:47 Cytat: raby "Chcesz miec cos zrobione porzadnie, zrob to sam" Święta prawda, a jak sobie spier...e to przynajmniej za darmo i mam pretensje do siebie Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 18.10.2011, 19:43:09 sama generalke glowicy robil inny warsztat wiec pozostaje tylko sie modlic i miec nadzieje...
jutro postaram sie dowiedziec jaki zakres obowiazkow mial ten warsztat co spier..... rozrzad Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: raby Środa, 19.10.2011, 14:35:16 wymienilem glowice oczywiscie na uzywke i robilem ja na tip top
Napisano: Środa, 19.10.2011, 07:28:42 no co za pech... kolejna porazka :evil: gosc ma chyba 2 lewe rece :pala: rolke napinacza febi i pasek conti dostalem nowe ale... okazalo sie ze brakowalo sruby mocujacej rure IC sruby mocujacej przewod olejowy to turbo opaski wezyka powrotu ON z pompek metalowego wspornik ktory jest przykrecony do poduszki silnika pod zbiorniczkiem wyrownawczym podkladki mocujacej metalowy odcinek rury od IC wszystki te czesci udalo mi sie odszukac w ich rupieciarni ale na sam koniec skladania typ up.... gwint we sporniku ktory jest przykrecony do silnika a do niego mocuje sie poduszke wspornik zamowiony ale samochod dalej nie sprawny :evil: Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: tchopz Czwartek, 20.10.2011, 08:03:51 Cytat: raby no co za pech... kolejna porazka :evil: gosc ma chyba 2 lewe rece :pala: Cytat: raby wszystki te czesci udalo mi sie odszukac w ich rupieciarni To mi bardziej pod kleptomanię podchodzi niż pod pecha :-XJak ktoś nie ma szacunku dla czyjejś własności, a co za tym idzie również pracy to mnie nosi :evil: Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: raby Czwartek, 20.10.2011, 08:06:24 juz sam nie wiem jak to nazwac, ale jak mozna robic tak ze jeden rozbiera silnik a ktos inny sklada :pala:
Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: KKKKris Czwartek, 20.10.2011, 15:56:41 Mechanik kwaliwikuje się do http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=593.50
Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: raby Czwartek, 20.10.2011, 19:51:52 wspornik dojechal koszt to 70zl z czego partacze oddali mi tylko 25zl :ninja:
przy skladaniu znalazly sie nowe "kwiatki" brak kolejnych opasek (waz podcisnienia na pompie), brak uszczelki miedzy egr a chlodnica spalin i chyba na wezu olejowym do turbo bo jest skrecony a olej dalej sie pokazuje, braki srub, inne sruby powkrecane w inne miejsca, nie dokrecony kolektor wydechowy nie przykrecone turbo do wspornika przy bloku rozrzad juz jest poskladany jak ma byc i spalanie od razu spadlo do 0,7L na postoju obroty nie faluja, teraz po obserwuje czy nic sie nie bedzie dzialo ale jestem juz na 90% przekonany ze pojade na inny warsztat i kolektory beda zdjete i wszystko zostanie gruntownie sprawdzone! Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: emtezet Czwartek, 20.10.2011, 21:06:50 Masakra, dlatego właśnie wole mieć miesiąc auto w garażu ale zrobić sam po godzinach niż oddać jakiemuś partaczowi który zrobi w dzień a później miesiąc trzeba poprawiać.
Mam nadzieje że dojdziesz z autem do ładu. Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: mik33 Czwartek, 20.10.2011, 21:24:55 raby podaj namiar prosze ,zamkniemy ten warsztat i juz bo szkoda nerwöw naszych i potomnych nikt sie wiecej niebedzie meczyl :eye:
Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: grzelmo Czwartek, 20.10.2011, 22:27:59 ja pierdzielę - myślałem, że tylko ja miałem taką jazdę... Raby współczuję!! u mnie w pewnym momencie 5 ludzi myślało co to jest, ale składał i wymieniał 1, bo tamci od razu mówili, że po kimś roboty nie robią (oczywiście wszyscy z jednego serwisu) :)
Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: krumi1978 Piątek, 21.10.2011, 10:58:56 No faktycznie kondolencje :!:
Jak się cieszę, że mam dwóch dobrych i zaufanych kolegów, na których prawie zawsze można liczyć :!: ;D :ok: :pub: Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: raby Niedziela, 30.10.2011, 13:22:32 Cytat: emtezet Mam nadzieje że dojdziesz z autem do ładu. kilka nocy nie przespie ale dojde do ladu, mozesz byc pewny 8) raby podaj namiar prosze ,zamkniemy ten warsztat i juz bo szkoda nerwöw naszych i potomnych nikt sie wiecej niebedzie meczyl :eye: podane, prosze o zamieszczenie na innych forach, nie mozna pozwalac na dzialalnosc takich partaczy!Cytat: grzelmo ja pierdzielę - myślałem, że tylko ja miałem taką jazdę... oj chyba takiej nie miales :-X wolalbym zaplacic wiecej ale nie miec wiecej takich problemow. Napisano: Piątek, 21.10.2011, 20:40:53 po woli po woli i doprowadzam leosia do ladu ale zostala ostatnia sprawa, uszczelki i wycieki zalatwione ale zostalo spalanie wieksze o 1-2L niz przed wymiana glowicy :ninja: wymieniona uczczelka, glowica, walek rozrzadu, glowica po generalce samochod diagnozowal nawet mechanik z vw i powiedzial ze nie ma sie do czego doczepic no ale spalanie ogromne, czego tu sie jeszcze czepic? Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: mac456x9 Niedziela, 30.10.2011, 14:30:38 Raby a na luzie też masz wyższe?
Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: raby Niedziela, 30.10.2011, 14:39:46 Raby a na luzie też masz wyższe? wlasnie nie, wszystkie parametry na jalowym w normieTytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: mac456x9 Niedziela, 30.10.2011, 14:45:04 To ja bym szukał rosnącego oporu - nazwijmy to - dynamicznego.
Bo obstawiał bym, że sam silnik jest już ok. Ewentualnie coś przy rozrządzie związanego z wtryskiem? Przy okazji może logi? Tytuł: Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... Wiadomość wysłana przez: raby Czwartek, 03.11.2011, 19:44:31 Nareszcie udalo sie zrobic logi:
po lewej stronie moj leon z programem a po prawej toledo techno bez prgramu (http://img3.imageshack.us/img3/5976/55979492.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/i/55979492.jpg/) (http://img560.imageshack.us/img560/830/22928215.th.jpg) (http://img560.imageshack.us/i/22928215.jpg/) (http://img253.imageshack.us/img253/5074/26108462.th.jpg) (http://img253.imageshack.us/i/26108462.jpg/) (http://img267.imageshack.us/img267/7419/22276774.th.jpg) (http://img267.imageshack.us/i/22276774.jpg/) (http://img403.imageshack.us/img403/8389/30240287.th.jpg) (http://img403.imageshack.us/i/30240287.jpg/) (http://img828.imageshack.us/img828/6502/10850651.th.jpg) (http://img828.imageshack.us/i/10850651.jpg/) (http://img440.imageshack.us/img440/1638/57089022.th.jpg) (http://img440.imageshack.us/i/57089022.jpg/) (http://img404.imageshack.us/img404/8998/94715194.th.jpg) (http://img404.imageshack.us/i/94715194.jpg/) (http://img171.imageshack.us/img171/5413/68759266.th.jpg) (http://img171.imageshack.us/i/68759266.jpg/) (http://img846.imageshack.us/img846/3826/91776997.th.jpg) (http://img846.imageshack.us/i/91776997.jpg/) prosze o oceny ale osoby ktore maja pojecie o parametrach silnika jezeli ktos ma to tez brzydaly by sie logi srpawnego ARL po programie Napisano: Niedziela, 30.10.2011, 19:41:08 Forumowi specjalisci cos sie nie odezwali, widocznie ich nie wiele :-X zasiegnałem wiec opinii u zrodla (autora softu) i nie znalaezli nic nie pokojacego w logach - wszystko tak jak ma byc :-X wiec pewnie TTMB, ale km leca i wydaje mi sie ze spalanie zaczyna spadac, moze silnik sie "uklada" :-\ |