+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z silnikiem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z silnikiem  (Przeczytany 14939 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #15 - Środa, 10.05.2006, 16:11:25 - NIEPRZECZYTANA »

Wymiana kata na strumienice nie daje zadnych odczuwalnych efektow, jezeli katalizator byl zapchany to wspawanie zwyklej rurki spowoduje taki sam efekt jak u kolegi kilka postow wyzej, udrozni przeplyw spalin, a co za tym idzie pozwoli silikowi oddychac.
Zapisane

grubypk
Gość



« Odpowiedz #16 - Środa, 10.05.2006, 16:31:07 - NIEPRZECZYTANA »

Okazało się że urwł i się końcowy tlumik. Zastanawiam sie nad wymianą na jakiś sportowy w przystepnej cenie ale nie moge nic znalezc. Moze wy wiecie gdzie szukac albo znacie konkretne sklepy.
Ibiza 1.9 TDI 110KM '99('97-'99) silnik: AFN KAT
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #17 - Środa, 10.05.2006, 17:06:29 - NIEPRZECZYTANA »

Konkretny sklep to allegro.pl wysrarczy sobie tylko zwymiarowac stary tlumik i dobrac cos na wielkosc.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
grubypk
Gość



« Odpowiedz #18 - Środa, 10.05.2006, 17:24:25 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy. :roll:  chodzi mi o tłumik końcowy przeznaczony np. do konkretnego modelu lub chociaz do turbo diesla o konkretnej mocy, albo dla konkretnego silnika :idea: . Nie chodzi mi o ozdobną końcoweczkę, choć i to może w przyszłości tez :ok:

Na allegro są jakieś uniwersalne, które chyba by było trzeba zakładać we wyspecjalizowanym zakładzie tuningowym, a ja szukam czegoś konkretnego do założenia od razu.
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #19 - Środa, 10.05.2006, 20:20:17 - NIEPRZECZYTANA »

Hehe, kolejny raz polecam zwykla rurke :mrgreen: Do silnikow t-doladowanych najlepszy jest przelotowy uklad wydechowy, czyli najlepszym rozwiazaniem jest rurka od poczatku do konca ;-) Pozbawienie autka ostatniego tlumika nie wplynie negatywnie na glosnosc. Jezeli jedank chcesz miec wszystkie puszki szukaj tlumika przelotowego lub zrob sobie "pod auto" w MG, eltecu lub u zwyklego tlumikarza. IMO zbedne koszty ;-)
Zapisane

Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z silnikiem
Skocz do: