Strony: 1 2 [3] 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Co sie leje do wspomagania??  (Przeczytany 82967 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #30 - Niedziela, 24.01.2010, 15:31:54 - NIEPRZECZYTANA »

dzięki za schemat,
a pojemnośc potrzebuje że sprawdzić czy układ jest całkowicie pusty jak wysycha zbiorniczek i gdzieś sie leje na dole czy gdzie indziej, wychodzi jednak na to że pęknięty gdzies jest zbiorniczek od wspomagania bo na pułeczce po aku jest płyn a żadna rzecz oprócz zbiorniczka nie wystaje ponad  tą wysokosc w dodatku zbiorniczek na dole umazany w mazi..
pytanie czy ta długa śruba która idzie wzdłóż zbiorniczka jest odpowiedzialna za jego trzymanie?
U góry śruby łeb w kształcie torx/spine  na dole wyczuwam jakby nakrętkę pod pułką do której przymocowany zbiorniczek, pytanko czy ktos to odkręcał? Da rade od góry tą długą śrube wyjąć a tam nadole jest spwaana nakrętka czy trzeba z obu stron odkręcać?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #31 - Niedziela, 24.01.2010, 15:49:50 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
a pojemnośc potrzebuje że sprawdzić czy układ jest całkowicie pusty jak wysycha zbiorniczek
jak poziom spadnie do min to pompa zacznie jeczec tak ze zeby skacza
nie jezdzij wtedy bo zabijesz pompe
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #32 - Niedziela, 24.01.2010, 21:29:23 - NIEPRZECZYTANA »

żeby wyjąć zbiorniczek to wielkiej filozfii tam nie ma?
Zwyczajnie wykrecam tą śrubę odpinam dwa węże i wyciągam? płyn się będzie lał z tych węży, jak później odpowietrzyć układ?
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #33 - Niedziela, 24.01.2010, 23:32:24 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
żeby wyjąć zbiorniczek to wielkiej filozfii tam nie ma?
Zwyczajnie wykrecam tą śrubę odpinam dwa węże i wyciągam? płyn się będzie lał z tych węży, jak później odpowietrzyć układ?
jedna sruba  do odkrecenia od zbiorniczka sciagasz weze wyleje sie plyn z zbiorniczka zakladasz nowy zbiorniczek zalewasz i jezdzisz
zeby odpowietrzyc krecisz do oporu od lewej do prawej kilka razy w ta i spowrotem ale to raczej u CIebie nie bedzie konieczne dla swietego spokoju mozesz sobie zrobic
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #34 - Piątek, 26.03.2010, 17:40:46 - NIEPRZECZYTANA »

orientuje się ktoś jak domowym sposobem można się pozbyć płynu całego z układu? najbardziej chodzi mi o magiel, bo z pompy to sobie zleci i ze zbiorniczka, pomacham kierownicą lewo prawo i coś wypłynie, co zrobić żeby wywalić płyn z magla?
Zapisane
andre7725 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szczecin
Samochód: Toledo '00, 1.9 TDI AHF+ by Tune-Up

« Odpowiedz #35 - Środa, 01.12.2010, 20:26:54 - NIEPRZECZYTANA »

Tak sobie przeczytałem wszystkie posty z tego tematu i nie wyczytałem tego co dziś usłyszałem od mojego znajomego.
Mianowicie jeśli korek wlewu płynu od wspomagania jest zielony, to lejemy zielony płyn, jeśli czerwony, to lejemy czerwony. Nigdy tego wczeniej nie syszałem :-\ ,
W swoich autkach jakie macie te kolory korków? ( umnie zielony korek i płyn też zielony)
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #36 - Środa, 01.12.2010, 20:33:15 - NIEPRZECZYTANA »

a co lejemy jak korek jest czarny? :P
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #37 - Środa, 01.12.2010, 20:37:37 - NIEPRZECZYTANA »

Zielony z Czerwonym + COREGA TABS w tabletce  :-\
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

andre7725 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szczecin
Samochód: Toledo '00, 1.9 TDI AHF+ by Tune-Up

« Odpowiedz #38 - Środa, 01.12.2010, 20:45:48 - NIEPRZECZYTANA »

No dobra, to się pośmialiśmy ;D , a teraz poważnie się pytam o te kolory korków :ninja: .
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #39 - Środa, 01.12.2010, 20:47:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: andre7725
a teraz poważnie się pytam o te kolory korków :ninja: .
ja tez, taki mialem w ibizie
a teraz leje to co zaleca ASO
kolor mnie nie interesuje
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kotu Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza SDI

« Odpowiedz #40 - Środa, 01.12.2010, 21:47:39 - NIEPRZECZYTANA »

A czasem VW nie ma wszystkich korków od wspomagania zielonych :-\  :?:
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #41 - Środa, 01.12.2010, 21:57:23 - NIEPRZECZYTANA »

leje się zazwyczaj to co jest w układzie, oryginał dla całej grupy vw to zielony febi,
mi po wymianie przekładni zalali czerwonego mobila bo jest niby gęstszy i ma lepsze wlasciwosci 'uszczelniające' 
Zapisane
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #42 - Środa, 01.12.2010, 22:40:05 - NIEPRZECZYTANA »

No do VW lali różnie, ja mam z ASO żółty syntetyk. Za mało go było więc dopełniłem STP i od dwóch lat jest prawidłowo, nic nie ubywa :) Z tymi płynami to jest taka niewiadoma że dramat :P
Zapisane
Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #43 - Piątek, 03.12.2010, 10:45:49 - NIEPRZECZYTANA »

Mi po wymianie pompy zalali zielony, bo podobno tylko taki powinno się lać do wszystkich VAGów. Nawet na opakowaniu było że jest dedykowany pod VW, audi, seata i skodę więc chyba tak powinno być :)

No i korek od wlewu też mam czarny :D
Zapisane

kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #44 - Czwartek, 16.12.2010, 16:02:17 - NIEPRZECZYTANA »

siemka, plyn mi sie konczy- jest juz przy minimum nie wiem jaki lal wczesniejszy uzytkownik, ale jak patrzylem wycierajac wskaznik o szmatke byl braz, wiec chyba czerwony. czemu czerwony byl wlany jesli dedykowany jest zielony? dolewac dalej czerwony czy kupic zielony i zmieszac?Kazdy pisze ze ten badz ten wiec chyba oby dwa beda dobre.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 16.12.2010, 16:09:02 wysłane przez kamilbd » Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Co sie leje do wspomagania??
Skocz do: