Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Swap silnika TDI
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
3
4
...
13
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Swap silnika TDI (Przeczytany 112539 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Tominator
Gość
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #15 -
Środa, 08.11.2006, 12:27:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ludzie ja chcesz miec ok 160Km i 380NM a nie atakowac projekt 200KM za 10tys zł i wiecej,dlatego prosze o rady w miarę rozsądne i nie ceny z kosmocu, nie wrzucę do auta za 15tyś dodatkowych 10 bo to sie nie opłaca wogóle!!!
Zapisane
the_ozyrys
Administrator
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4
WWW
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #16 -
Środa, 08.11.2006, 12:40:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Sam rzuciłeś pomysłem swapa, to Ci wyłuszczyli, jak to wygląda, wiec nie
wiem, czemu się tak rzucasz - chcieli Ci pomóc...
Powiedz ile masz kasy, to Ci coś dobiorą... Na nich nawet Era nie da rady...
Zapisane
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #17 -
Środa, 08.11.2006, 12:44:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
Na 160ps potrzebujesz:
1. FMIC - zalezy ale min. to ok 1000zl
2. Turbo AWX - za 600zl mozna dostac bez problemu + montaz 300zl
3. Wtryski hybrydy 0.216 - przerobka twoich (jezeli sie jeszcze nadaja) to ok 1300zl
4. Program - strojenie pod mody w zaleznosci od tunera
Przydalby sie tez kolektor ssacy ASZ.
Zeby miec 380NM musisz zmienic sprzeglo - spiek 900zl z tego co podales link, choc mnie sie wydaje ze wiecej, albo zestaw o ktorym wspomnialem wyzej.
Cytat: "tomonator"
zastanawiam się nad jakąś powazniejszą modyfikacją,a mianowicie chciałbym wymienić silnik na lepszy tzn na 130KM TDI
Cytat: "tominator"
a nie atakowac projekt 200KM za 10tys zł
To za ile chciales zrobic tego swapa + mody?
Zapisane
http://seat-racing.pl
Metody
Gość
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #18 -
Środa, 08.11.2006, 15:11:50 -
NIEPRZECZYTANA
»
spoons więc tak moj silnik opycham za 3500 fmic komplet z montażem 1500 to mam 5 tysi za które kupuje kompletne 2,0 tdi z pewnego żródła czyli 0 pln potem go zakładam z wiązką licze 5 tysi maks z moją robocizną do tego fmic na bazie arl sam sobie zrobie czyli 600-700 pln wydech 300pln też home made, 3500 tyle bierze firma za kompletną zmiane na big turbo odejmijmy części które mi zostaną i turbo czyli minus tysiak to wychodzi mnie 8500 i mam jakieś 220-240 kucy
Cytat: "Tominator"
Przez sportowe sprzęgło rozumiem
http://www.sprzegla.com/?id=cennik
Radzikowski nie zrobi ci sportowego sprzęgła za 900pln do tdi z zamachem dwumasowym który jest na wykończeniu, nawet pewnie z nim nie gadałeś
Cytat: "spons"
Dol z ARL jest zbedny, sprzeglo z sachsa 228mm kompletne z 2kolem, lozyskiem i dosciskiem 1300zl, utrzyma 380NM
dlaczego dół z arl'a jest zbędny??
380nm mnie nie urządza, we wrześniu wyszło mi 369 Nm i seryjne sprzęgło jeszcze daje rade a chce mieć ponad 400
Zapisane
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #19 -
Środa, 08.11.2006, 15:20:56 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cos tanio masz ten silnik ze skrzynia
Zalatw mi tania pompe 11mm z tego zrodla
Co do wydechu to DP trzeba wyliczac (ok 600zl w MG), oczywiscie mozesz zrobic sam ale moze bardziej zaszkodzic niz pomoc, z reszta wydechu ni ma problema
Bo dol ASV jest na tyle mocny ze nie trzeba go zmieniac.
Wez jeszcze pod uwage ze skrzynia moze nie uciagnac tych 400nm.
Zapisane
http://seat-racing.pl
Metody
Gość
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #20 -
Środa, 08.11.2006, 15:31:12 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "spons"
Cos tanio masz ten silnik ze skrzynia
Zalatw mi tania pompe 11mm z tego zrodla
silnik jest z rozbitka toledo zza wschodniej granicy, ta cena jest dla mojego kumpla
normalnie nie wiem za ile by ten silnik poszedł
Cytat: "spons"
Zalatw mi tania pompe 11mm z tego zrodla
ja słyszałem ze nówka pompa to koszt 6000 pln a używka kosztuje gdzieś z połowe tej kwoty
jak znajdziesz mi tanie żródło końcówek 230 to nie ma problemu, tanio to rozumiem jakieś 700pln za komplet
jak chcesz reszte szczegółów to uderzaj na gg bo nie chce pisać za darmo na forum rzeczy które kosztowały mnie troche czasu i pieniędzy
3500 to jest już cena z downpipe'em
Zapisane
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #21 -
Środa, 08.11.2006, 17:32:51 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Metody"
nie chce pisać za darmo na forum rzeczy które kosztowały mnie troche czasu i pieniędzy
He he materialista
Fajnie poczytać co i z czego można złożyć, ale rozumiem, że wiedza kosztuje i nie jest łatwo dzielić się nią nie uzyskując nic w zamian...
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #22 -
Środa, 08.11.2006, 23:54:21 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ktos to kupowal koncowki ale nie moge sobie przypomniec kto
Jak mi sie przypomni to dam ci cynk. Ale zmienic to ustrojstwo podobno nie tak latwo :neutral:
Zapisane
http://seat-racing.pl
Tominator
Gość
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #23 -
Czwartek, 09.11.2006, 00:31:50 -
NIEPRZECZYTANA
»
A co myślicie o zmianie tylko sprzęgła programu, tak zeby moment max był przy 2000 obrotów i ok 340NM? Sprzęgło wtedy to wytrzyma, czy może jeszcze coś nie dać rady?
Zapisane
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #24 -
Czwartek, 09.11.2006, 00:59:25 -
NIEPRZECZYTANA
»
Tak, pierwsze co wysypie sie skrzynia, za duzy nacisk powodowany momentem w stosunku do predkosci obrotowej, pozatym co ci po pier...ciu z dolu jak dalej momentu braknie? Dalej bedziesz jezdzil tak samo tylko biegi bedziesz zmienial zamiast od 2500 do 4000 wyjdzie od 2000 do 3000. Nie kombinuj, madre glowy myslaly co zrobic zeby bylo dobrze i takie kwestie pozostawmy im
Kazdy element musi wspolgrac, turbo musi nadmuchac, wtryski nalac, a tloki to wszystko przyjasc itp. itd.
Zapisane
http://seat-racing.pl
Metody
Gość
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #25 -
Czwartek, 09.11.2006, 09:39:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "spons"
Ktos to kupowal koncowki ale nie moge sobie przypomniec kto
Jak mi sie przypomni to dam ci cynk. Ale zmienic to ustrojstwo podobno nie tak latwo :neutral:
zdjąć i założyć wtryski jest łątwo tylko trzeba mieć podkładki i jakieś tam uszczelki
ze zmianą końcówki jesli bym robił to sam myśle że bym sobie poradził
najgorzej by było z wyregulowaniem nowego wtrysku bo takie urządzenie nie jest u pierwszego lepszego fachmana
Cytat: "Tominator"
A co myślicie o zmianie tylko sprzęgła programu, tak zeby moment max był przy 2000 obrotów i ok 340NM? Sprzęgło wtedy to wytrzyma, czy może jeszcze coś nie dać rady?
nowe sprzęgło u Mariusza przy max momencie 320 nmprzy 2000 rpm wytrzymało niecałe 1000km
sądze ze twoje "sportowe sprzęgło" nie wytrzymało by wiele km dłużej
Zapisane
nixuTDI
Gość
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #26 -
Czwartek, 09.11.2006, 11:15:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
Metody
, a liczysz objetosc ukladu wydechowego?
i jak do calosci ma sie MFA i cale liczniki?
Zapisane
Metody
Gość
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #27 -
Czwartek, 09.11.2006, 11:56:33 -
NIEPRZECZYTANA
»
elektryka/elektronika to nie moja działka
EDIT:
podobno jak bede miał wiązke z kompem z toledo to wystarczy ją tylko przełożyć do ibizy
Zapisane
misiu_tdi
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #28 -
Czwartek, 09.11.2006, 14:05:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jak chcesz 160 KM to głupotą jest robienie swapa. Szkoda kasy. Wtryski, turbo, IC i masz 160 na tym silniku za dużo mniejsze pieniądze.
A tak BTW czemu ten temat jest w ogólnym a nie diesel?
Zapisane
Seat Leon TS bigT
vertor
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #29 -
Poniedziałek, 19.11.2007, 14:25:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
Tak sie zastanawiam co wyjdzie bardziej oplacalnie swap na silnik z Ibi cupra (160KM PD), czy tuning do 160 kucy i wymiana skrzyni(czy wogole skrzynia z 160 PD podpasuje pod ASV)??
Jakie bylyby koszty takiego przedsiewziecia?? Jak myslicie?
Zapisane
Ibiza Sport TD
I
ASV
Strony:
1
[
2
]
3
4
...
13
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Swap silnika TDI
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...