Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
Stuki na dołkach
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
2
3
[
4
]
5
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Stuki na dołkach (Przeczytany 64260 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Stuki na dołkach
«
Odpowiedz #45 -
Poniedziałek, 14.03.2011, 19:46:10 -
NIEPRZECZYTANA
»
może powinienem położyć obok tego 5zł jeśli uważasz że
Cytat: raby
do tego wystarczy mlotek, srubokret plaski i troche wd 40
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Stuki na dołkach
«
Odpowiedz #46 -
Poniedziałek, 14.03.2011, 20:13:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
nie wiem co tu da 5zl, ale jezeli nie chcesz ich zniszczyc przy wyciaganiu to nie bylo tematu
Napisano: Poniedziałek, 14.03.2011, 19:49:37
a tak wygladaje zdemontowane tulejki (i to pelne) metoda dewastacyjna
da sie?
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Leemarvin
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN
Odp: Stuki na dołkach
«
Odpowiedz #47 -
Poniedziałek, 14.03.2011, 20:19:52 -
NIEPRZECZYTANA
»
Musi być taki krążek jak zielony, za środek nie wypchniesz. Tzn wypchniesz gumę, tuleja metalowa zostanie wewnątrz. I to jest napewno tuleja metalowa, a nie tworzywo. A jej grubość jest taka, jak grubość blachy na zagięciu tej tulei.
Młotkiem to można gwoździe wbijać, a nie wyprasowywać tuleje zawieszenia. Wybić owszem i można na upartego metodą kamienia łupanego, ale czym wepchać nową? Też młotkiem?
Zapisane
Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Stuki na dołkach
«
Odpowiedz #48 -
Poniedziałek, 14.03.2011, 20:26:49 -
NIEPRZECZYTANA
»
Leemarvin
, w moim przypadku nie sa metalowe i mozna...
a te wygladaja tak samo
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Stuki na dołkach
«
Odpowiedz #49 -
Czwartek, 24.03.2011, 19:34:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jestem po wymianie tulei tylnej belki w moim przypadku ściągacz(samoróbka) nie dał rady więc wyrwałem całą tylną belkę i zaniosłem ją na prasę hydrauliczna, napierd...lanie młotkiem na wyciągniętej belce też nie dało rady... generalnie jak ktoś nie ma blisko warsztatu z taką prasą albo drugiego auta żeby belke zawieść to nie polecam ruszać, belka waży z 70kg... dobrze że ja do prasy miałem 500metrów to dałem rade donieść, jak by ktoś miał jakieś pytania jak ściągnąć belkę z tarczami z tyłu to śmiało... najważniejszy myk to odpiąć wtyczkę czujnika abs za fotelami i belkę rwać z czujnikiem bo on jest raczej nie demontowalny bez zniszczeń.
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Stuki na dołkach
«
Odpowiedz #50 -
Czwartek, 24.03.2011, 19:39:50 -
NIEPRZECZYTANA
»
ale w koncu metalowe czy nie?
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Stuki na dołkach
«
Odpowiedz #51 -
Piątek, 25.03.2011, 13:20:35 -
NIEPRZECZYTANA
»
te co kupiłem nie są metalowe, te co miałem na aucie też nie...
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Stuki na dołkach
«
Odpowiedz #52 -
Poniedziałek, 18.04.2011, 19:41:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
dzis zajolem sie stukami u siebie, cos z tylu pukalo i okazalo sie ze sruba mocujaca omora i lacznik stab. sie wyrobila
caly amor na dolnym mocowaniu sie ruszal
napawanie zalatwilo sprawe, jeszcze lacznik ma delikatny luz wiec juz zamowiony, kolejna sruba w kolejce ktora trzyma wahacz poprzeczny chyba tez bedzie do napawania ale to sie obluka nastepnym razem...
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
ADRIANO
Użytkownik
Offline
Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )
Odp: Stuki na dołkach
«
Odpowiedz #53 -
Czwartek, 10.07.2014, 17:44:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
Moze ktoś jeszcze tutaj zaglada i odgadnie zagadke.
Pukanie z przodu z prawej strony.Puka na minimalnych nierownosciach,ale nie dziurach.Idalnie slychac na kostce bauma.
Puka bez wzgledu na predkosc,jednak najlepiej slychac przy 10-30km. Pukanie gluche, jakby guma o gume. Raczej luz w poziomie.
Test amortyzatorow , szarpaki, kanal , podnosnik - wszyscy zgodnie mowia ze wszystko ok.
Jezdzilem po super gladkiej jezdni i jest cicho. Cichnie pukanie jezeli dynamicznie i szybko wykonuje male ruchy kierownica.
Myslalem o poduszce silnika, ale teraz dumam czy to nie amortyzator. Zagladalem do poduszki i od gory i od dolu , i wyglada ok.
Wszystko ok, a cos stuka i puka
Zapisane
lubie sobie pokierować
Stan
Użytkownik
Offline
Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D
Odp: Stuki na dołkach
«
Odpowiedz #54 -
Czwartek, 10.07.2014, 17:52:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nie jest to przypadkiem odgłos toczących się opon? Bardzo rytmiczny jakby ktos klapał w za dużych gumiakach.
Zapisane
stan
emtezet
Moderator
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e
WWW
Odp: Stuki na dołkach
«
Odpowiedz #55 -
Piątek, 11.07.2014, 10:57:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
A poduchy amorów i łożyska na górze sprawdzałeś?
Zapisane
->
Masz zintegrowane radio a nie chcesz słuchać już tylko radia albo kaset? ZAJRZYJ TUTAJ!!
<-
-> MONTAŻ CAR-AUDIO ŁÓDŹ <-
ADRIANO
Użytkownik
Offline
Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )
Odp: Stuki na dołkach
«
Odpowiedz #56 -
Piątek, 11.07.2014, 11:13:56 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: emtezet
A poduchy amorów i łożyska na górze sprawdzałeś?
Nie wyciagalem lozysk ale nic nie strzela i nie halasuje przy skrecaniu.
Poduszki ogladalem od gory, pod maska, bujac samochodem. Nie ma tam luzu,nic nie tlucze.
Dumam czy nie jest to jednak cos w amortyztorze,pomimo ze na w stacji diagnostycznej powiedzieli ze to nie amortyzator, ze wszystko w porzadku ze wszystkim .
Zapisane
lubie sobie pokierować
emtezet
Moderator
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e
WWW
Odp: Stuki na dołkach
«
Odpowiedz #57 -
Piątek, 11.07.2014, 11:22:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
U mnie też nie strzelało przy zakrętach tylko właśnie pukało na delikatnych nierównościach, podobnie jak ty sprawdzałem wszystko w zawieszeniu i na samym końcu wymieniłem poduchy górne z łożyskami i był spokój... nie mówię że w tym wypadku jest tak samo ale u mnie tak było.
Zapisane
->
Masz zintegrowane radio a nie chcesz słuchać już tylko radia albo kaset? ZAJRZYJ TUTAJ!!
<-
-> MONTAŻ CAR-AUDIO ŁÓDŹ <-
ADRIANO
Użytkownik
Offline
Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )
Odp: Stuki na dołkach
«
Odpowiedz #58 -
Piątek, 11.07.2014, 15:25:05 -
NIEPRZECZYTANA
»
Przegladajac internet wiele osob rozwiazalo problem wymieniajac poduszki amortyzatorow. Wlasciwie to wystarczy pukajaca strone. W przyszlym tygodniu wymienie, dam znac czy to dobry trop.dzieki
Zapisane
lubie sobie pokierować
Gizmo
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018
Odp: Stuki na dołkach
«
Odpowiedz #59 -
Piątek, 11.07.2014, 17:32:43 -
NIEPRZECZYTANA
»
jeżeli trop okarzę się błędny... wymień gumy stabilizatora poprzecznego, dwie małe pierdołki, u mnie pukało baaaardzo długo i też magicy na stacjach diagnostycznych mówili że wszystko jest ok, wymieniłem gumeczki i cisza nastała zupełna
Zapisane
Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
Strony:
1
2
3
[
4
]
5
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
Stuki na dołkach
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...