+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Stuki na dołkach
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Stuki na dołkach  (Przeczytany 64260 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #45 - Poniedziałek, 14.03.2011, 19:46:10 - NIEPRZECZYTANA »

może powinienem położyć obok tego 5zł jeśli uważasz że
Cytat: raby
do tego wystarczy mlotek, srubokret plaski i troche wd 40
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #46 - Poniedziałek, 14.03.2011, 20:13:23 - NIEPRZECZYTANA »

nie wiem co tu da 5zl, ale jezeli nie chcesz ich zniszczyc przy wyciaganiu to nie bylo tematu

Napisano: Poniedziałek, 14.03.2011, 19:49:37


a tak wygladaje zdemontowane tulejki (i to pelne) metoda dewastacyjna

da sie?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #47 - Poniedziałek, 14.03.2011, 20:19:52 - NIEPRZECZYTANA »

Musi być taki krążek jak zielony, za środek nie wypchniesz. Tzn wypchniesz gumę, tuleja metalowa zostanie wewnątrz. I to jest napewno tuleja metalowa, a nie tworzywo. A jej grubość jest taka, jak grubość blachy na zagięciu tej tulei.
Młotkiem to można gwoździe wbijać, a nie wyprasowywać tuleje zawieszenia. Wybić owszem i można na upartego metodą kamienia łupanego, ale czym wepchać nową? Też młotkiem?
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #48 - Poniedziałek, 14.03.2011, 20:26:49 - NIEPRZECZYTANA »

Leemarvin, w moim przypadku nie sa metalowe i mozna...
a te wygladaja tak samo :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #49 - Czwartek, 24.03.2011, 19:34:18 - NIEPRZECZYTANA »

Jestem po wymianie tulei tylnej belki w moim przypadku ściągacz(samoróbka) nie dał rady więc wyrwałem całą tylną belkę i zaniosłem ją na prasę hydrauliczna, napierd...lanie młotkiem na wyciągniętej belce też nie dało rady... generalnie jak ktoś nie ma blisko warsztatu z taką prasą albo drugiego auta żeby belke zawieść to nie polecam ruszać, belka waży z 70kg... dobrze że ja do prasy miałem 500metrów to dałem rade donieść, jak by ktoś miał jakieś pytania jak ściągnąć belkę z tarczami z tyłu to śmiało... najważniejszy myk to odpiąć wtyczkę czujnika abs za fotelami i belkę rwać z czujnikiem bo on jest raczej nie demontowalny bez zniszczeń.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #50 - Czwartek, 24.03.2011, 19:39:50 - NIEPRZECZYTANA »

ale w koncu metalowe czy nie?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #51 - Piątek, 25.03.2011, 13:20:35 - NIEPRZECZYTANA »

te co kupiłem nie są metalowe, te co miałem na aucie też nie...
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #52 - Poniedziałek, 18.04.2011, 19:41:41 - NIEPRZECZYTANA »

dzis zajolem sie stukami u siebie, cos z tylu pukalo i okazalo sie ze sruba mocujaca omora i lacznik stab. sie wyrobila :o caly amor na dolnym mocowaniu sie ruszal :-X napawanie zalatwilo sprawe, jeszcze lacznik ma delikatny luz wiec juz zamowiony, kolejna sruba w kolejce ktora trzyma wahacz poprzeczny chyba tez bedzie do napawania ale to sie obluka nastepnym razem...

Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #53 - Czwartek, 10.07.2014, 17:44:57 - NIEPRZECZYTANA »

Moze ktoś jeszcze tutaj zaglada i odgadnie zagadke.
Pukanie z przodu z prawej strony.Puka na minimalnych nierownosciach,ale nie dziurach.Idalnie slychac na kostce bauma.
Puka bez wzgledu na predkosc,jednak najlepiej slychac przy 10-30km. Pukanie gluche, jakby guma o gume. Raczej luz w poziomie.
Test amortyzatorow , szarpaki, kanal , podnosnik - wszyscy zgodnie mowia ze wszystko ok.
Jezdzilem po super gladkiej jezdni i jest cicho. Cichnie pukanie jezeli dynamicznie i szybko wykonuje male ruchy kierownica.
Myslalem o poduszce silnika, ale teraz dumam czy to nie amortyzator. Zagladalem do poduszki i od gory i od dolu , i wyglada ok.
Wszystko ok, a cos stuka i puka
Zapisane

lubie sobie pokierować
Stan Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D

« Odpowiedz #54 - Czwartek, 10.07.2014, 17:52:24 - NIEPRZECZYTANA »

Nie jest to przypadkiem odgłos toczących się opon? Bardzo rytmiczny jakby ktos klapał w za dużych gumiakach. :angel:
Zapisane

stan
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #55 - Piątek, 11.07.2014, 10:57:47 - NIEPRZECZYTANA »

A poduchy amorów i łożyska na górze sprawdzałeś?
Zapisane

ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #56 - Piątek, 11.07.2014, 11:13:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: emtezet
A poduchy amorów i łożyska na górze sprawdzałeś?

Nie wyciagalem lozysk ale nic nie strzela i nie halasuje przy skrecaniu.
Poduszki ogladalem od gory, pod maska, bujac samochodem. Nie ma tam luzu,nic nie tlucze.
Dumam czy nie jest to jednak  cos w amortyztorze,pomimo ze na w stacji diagnostycznej powiedzieli ze to nie amortyzator, ze wszystko w porzadku ze wszystkim .
Zapisane

lubie sobie pokierować
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #57 - Piątek, 11.07.2014, 11:22:38 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie też nie strzelało przy zakrętach tylko właśnie pukało na delikatnych nierównościach, podobnie jak ty sprawdzałem wszystko w zawieszeniu i na samym końcu wymieniłem poduchy górne z łożyskami i był spokój... nie mówię że w tym wypadku jest tak samo ale u mnie tak było.
Zapisane

ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #58 - Piątek, 11.07.2014, 15:25:05 - NIEPRZECZYTANA »

Przegladajac internet wiele osob rozwiazalo problem wymieniajac poduszki amortyzatorow. Wlasciwie to wystarczy pukajaca strone. W przyszlym tygodniu wymienie, dam znac czy to dobry trop.dzieki
Zapisane

lubie sobie pokierować
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #59 - Piątek, 11.07.2014, 17:32:43 - NIEPRZECZYTANA »

jeżeli trop okarzę się błędny... wymień gumy stabilizatora poprzecznego, dwie małe pierdołki, u mnie pukało baaaardzo długo i też magicy na stacjach diagnostycznych mówili że wszystko jest ok, wymieniłem gumeczki i cisza nastała zupełna ;)
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
Strony: 1 2 3 [4] 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Stuki na dołkach
Skocz do: