Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Licznik z MFA oraz mała przeróbka.  (Przeczytany 28691 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
wojtasek28 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: cordoba '94 1.4

« Odpowiedz #15 - Piątek, 30.05.2008, 21:43:35 - NIEPRZECZYTANA »

spox; jak zdemontowac zegary chyba nie muszę pisac(he he) zakładam że odp licznik też masz kupiony; to teraz (dla wersji że wszystko działa) czujnik temp. oleju- zamontowac; czujnik temp zewn- zamontowac; drugi czujnik od ciśnienia oleju ( u mnie był jeden) zamontowac; ze schematu odczytac i podłączyc się pod odp pin w kompie auta; no i wiązkę (najtaniej kupic drugą na szrocie) zmontowac odp wg schematu(trzeba kilka kabelków dołożyc a kilka zamienic miejscami przy wtyce licznika)
to tak w miarę krótko i treściwie;
  dla wersji niekomletnej- podłączyc pod pin w kompie j/w; przerobic wiązkę i powinno grac. ( nie ma temp oleju i zewn ); oraz (przy jednym czujniku ciśnienia oleju) połączyc kabel z wiązki z masą(coby zegary dyskoteki powyżej 2000 obr/min nie robiły)
ale to wersja uproszczona i trochę pateracka bo komp na liczniku podaje przebieg dzienny i normaly ( ten na mfa), spalanie a reszta funkcji nie działa
 ok to chyba all w tym temacie... jakby co pytać :bounce:
 aaaa.... ja miałem zegary z obrotkiem ale km na bębenku dlatego tak to u mnie wyglądało z przeróbką a podobno przy innych zagarach jest mniej rzeżby z wiązką
« Ostatnia zmiana: Piątek, 30.05.2008, 21:48:34 wysłane przez wojtasek28 » Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #16 - Sobota, 31.05.2008, 20:57:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: wojtasek28
(trzeba kilka kabelków dołożyc a kilka zamienic miejscami przy wtyce licznika)
ales konkretnie  napisał :o ......
Zapisane
wojtasek28 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: cordoba '94 1.4

« Odpowiedz #17 - Sobota, 31.05.2008, 21:04:12 - NIEPRZECZYTANA »

hej mądralo czytaj kilka postów wczesniej że mogę chętnym podesłac schematy;
 a w ost poście napisałem też że wg schematu ( jakbyś nie wiedział to  jest kilka różnych układów przewodów w wiązkach seata i vw- a takie były brane pod uwagę),
 poza tym nikt nie napisał - opisz który kabel pod który pin....?!)  :-X
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #18 - Sobota, 31.05.2008, 21:07:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: wojtasek28
opisz który kabel pod który pin....?!)
to prosze CIe o napisanie tego i o schematy bo czujje ze po wakacjach siee za to wezme bo juz od dawna o tym myslalem a i jakie czujniki trzeba ?

Napisano: Sobota, 31.05.2008, 22:06:24


tan na marginesie to licznik mam   mannetke mam wszytsko od danielsa  :-X  :-X
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
wojtasek28 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: cordoba '94 1.4

« Odpowiedz #19 - Sobota, 31.05.2008, 21:15:16 - NIEPRZECZYTANA »

ooo proszę gośc kulturalnie napisał (thx)  :pub:

Napisano: Sobota, 31.05.2008, 22:08:12


licznik do 240 czy 220?


Napisano: Sobota, 31.05.2008, 22:08:39


zaraz poszukam schematów i prześle tylko sprawdż jakiego masz kompa w furce to ułatwi trochę bo pod różne piny do odp  kompa trzeba się podpiąc



Napisano: Sobota, 31.05.2008, 22:09:17


jak odszukam ( a na pewno mam ) to linki do pomocnych kilku stron też wrzucę, chociaż po niemiecku są niektóre to jest trochę fotek....pozdro
Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #20 - Sobota, 31.05.2008, 21:18:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: wojtasek28
hej mądralo czytaj kilka postów wczesniej że mogę chętnym podesłac schematy;
 a w ost poście napisałem też że wg schematu ( jakbyś nie wiedział to  jest kilka różnych układów przewodów w wiązkach seata i vw- a takie były brane pod uwagę),
 poza tym nikt nie napisał - opisz który kabel pod który pin....?!) 
to po jakiego grzyba cokolwiek piszesz na w tym temacie, pisz konkrety :!:  każdy ma Cie łaskawie prosić o każda pierdołe :?: , zrobiłeś cos fajnego to opisz to dokladnie tak zeby zainteresowany nie musiał 3 dni czekać z odpowiedzią na twoje pytanie w połowie roboty...
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #21 - Sobota, 31.05.2008, 21:19:45 - NIEPRZECZYTANA »

bede bardzo wdzieczny a licznik bedzie chyba od sx czyli 220 ja u siebie mam chyba do 220 w kazdym badz razie 3000 obr  jest na 12 godz a co do nimieckich stron to ok zona mi przetlumaczy
a jest duzo z tym zachodu?
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
wojtasek28 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: cordoba '94 1.4

« Odpowiedz #22 - Sobota, 31.05.2008, 21:23:20 - NIEPRZECZYTANA »

ja nie siedzę codziennie przy kompie bo nie mam na to czasu i nikogo nie nakłaniam do próśb...a jak ktoś zaczyna robotę bez przygotowania ( lub jest zielony w temacie ) to jego sprawa.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 31.05.2008, 21:29:03 wysłane przez wojtasek28 » Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #23 - Sobota, 31.05.2008, 21:26:24 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: wojtasek28
przekładką?
przekladka ile zamuje to gdzinowo
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
wojtasek28 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: cordoba '94 1.4

« Odpowiedz #24 - Sobota, 31.05.2008, 21:31:54 - NIEPRZECZYTANA »

jak masz gotową wiązkę i kupione czujniki to z podciąganiem kabli w/g mnie powinny wystarczyc 3 godz.
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #25 - Sobota, 31.05.2008, 21:33:15 - NIEPRZECZYTANA »

doobra to ja czekamm na schematy i zrobie fotoreprtaz jak sie za to wezme
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
wojtasek28 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: cordoba '94 1.4

« Odpowiedz #26 - Sobota, 31.05.2008, 21:34:17 - NIEPRZECZYTANA »

jak tylko będę miał konkrety to postaram sie to wszystko gdzieś tu na forum umieścic
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #27 - Sobota, 31.05.2008, 21:35:09 - NIEPRZECZYTANA »

bede wdzieczny :pub:  :pub:
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
wojtasek28 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: cordoba '94 1.4

« Odpowiedz #28 - Sobota, 31.05.2008, 21:35:38 - NIEPRZECZYTANA »

i prześlę Tobie jak obiecałem, postaram się jutro wszystko przygotowac . pozdro
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #29 - Sobota, 31.05.2008, 22:35:16 - NIEPRZECZYTANA »

licznik mam do 200
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» Licznik z MFA oraz mała przeróbka.
Skocz do: