+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Wymiana rozrządu - jaki koszt?
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 ... 16   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wymiana rozrządu - jaki koszt?  (Przeczytany 78000 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #15 - Piątek, 22.09.2006, 21:43:54 - NIEPRZECZYTANA »

Pasek zrób odrazu i będziesz miał spokój i pewność,że jest nowy i nic się z nim nie stanie.

Wszystkie płyny też radzę wymienić.

>>>RESZTA TU<<<

No i "szukaj" się kłania  :pala:
Zapisane
pmatus Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba SX 1.9 TDi, 110KM (AFN)'99

« Odpowiedz #16 - Piątek, 20.10.2006, 12:41:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Jobski"
zależy to od tego które masz TDI jeżeli 90KM to koszt rozrządu to coś koło 500zł jeżeli 110 to około 1000zł

Wreszczie się zebrałem i załatwiłem sprawę rozrządu. Skorzystałem z usług mechanika polecanego przez Jobski'ego i nie żałuję. Jak sie okazało wymiana rozrządu w silniku AFN (110KM), który siedzi w mojej Cordobie '99, kosztuje tyle samo co w silniku AHU (90KM). Z czego sie bardzo cieszę bo zaplaciłem za cały rozrząd  z robocizną (bez pompy wody-nie wymieniana)<500zł.
Dokładnie 355zł części + 100zł robota.

W nowszych silnikach 110KM ('99-'02) koszt wymiany rozrządu jest 2-krotnie większy.
(w roku '99 były produkowane dwa typy silników 110KM).
Zapisane

Cordoba SX 1.9 TDi, 110KM (AFN)'99
tobi_82
Gość



« Odpowiedz #17 - Piątek, 20.10.2006, 20:09:14 - NIEPRZECZYTANA »

Ja do Toledo 1,9 TDI 110 km za paski rozrządu i alternatora + rolki i napinacze (gates i bosch) zapłaciłem 350zł + 80zł za wymiane. Tanio i dobrze
Zapisane
cz_marek
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Kosina

« Odpowiedz #18 - Wtorek, 16.01.2007, 19:02:35 - NIEPRZECZYTANA »

MAM PYTANIE.
Po ilu tyś powinno sie wymieniać pasek, 60 000 /80 000???
Zapisane

Seat Ibiza
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #19 - Wtorek, 16.01.2007, 19:23:57 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "cz_marek"
Po ilu tyś powinno sie wymieniać pasek, 60 000 /80 000???
Jaki masz silnik? Ludzie,czy nie możecie napisać w podpisie oznaczeń silnika?

Np tak jak ja mam.
Zapisane
cz_marek
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Kosina

« Odpowiedz #20 - Wtorek, 16.01.2007, 19:33:38 - NIEPRZECZYTANA »

Czy to ma jakieś znaczenie jaki jest silnik hmm...ok 1.4
Zapisane

Seat Ibiza
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ®
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #21 - Wtorek, 16.01.2007, 20:17:27 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "cz_marek"
Czy to ma jakieś znaczenie jaki jest silnik hmm...ok 1.4

Różne silniki mają różnie ustalone przeglądy międzyokresowe, a co ważniejsze jedne silniki są bardziej podatne na zerwanie paska a inne mniej...

Opis silnika ok 1.4 to za mało :!: Podaj skrót literowy, a jak go nie znasz to sprawdź w dziale Dane.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
SMERU
Gość



« Odpowiedz #22 - Wtorek, 16.01.2007, 20:21:34 - NIEPRZECZYTANA »

Rocznik też jest ważny. Np. w wersji od 93 do 99 co 120 km. Ja też wszelkie niezbędne info umieściłem w podpisie. To na prawdę dużo ułatwia.
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #23 - Wtorek, 16.01.2007, 20:22:22 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "cz_marek"
Czy to ma jakieś znaczenie jaki jest silnik hmm
Ma i to duże. Nie rozumiem dlaczego się irytujesz?
Jeżeli szukasz tu porady,to zadawaj konkretne pytania poparte danymi technicznymi samochodu!
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #24 - Środa, 17.01.2007, 14:25:39 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "cz_marek"
MAM PYTANIE.
Po ilu tyś powinno sie wymieniać pasek, 60 000 /80 000???


teoretycznie pasek co 90 kkm lub 5 lat (co bedzie wczesniej ) ... ale w praktyce większośc wymienia co 60 kkm   :ok:


PS ... Luzik panowie  :pub:
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
cz_marek
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Kosina

« Odpowiedz #25 - Środa, 17.01.2007, 19:34:45 - NIEPRZECZYTANA »

peter174 dzięki. Tak właśnie myślałem, ale nie byłem do końca pewien. Zawsze to lepiej wymienić go troszeczkę wcześniej niżeli miałoby to być za późno:nie:
Zapisane

Seat Ibiza
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #26 - Czwartek, 25.01.2007, 09:36:09 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

czytajac temat musze stwierdzic ze niestety moj rozrzad bedzie z serii tych drozszych.
Wczoraj rozmawialem z mechanikiem u ktorego wymienialem przeplywke i powiezdzial, ze za wymiane ok 900zl, poniewaz wymiana paska i pompy to jedno a pozniej trzeba na nowo ustawiac fazy poczatku wtrysku.

Czy ktos moglby mi to potwierdzic?? I co sie stanie jesli tylko wymienie pasek.

Jesli chodzi o pompe wody, czy komus kto ja nie wymienil zdarzylo sie potem, ze zaczela przeciekac?? Koszt takiej pompy to ponoc 250zl.
Aktualnie mam male dlugi po zakupie auta a rozrzad z tego co widzialem byl wymieniany przy 60 tkm a aktualnie dobijam do 150. Jaki jest zalecany okres miedzy wymianami paska.

Prosilbym o ew wskazowki gdzie najlepiej i najtaniej moglbym wykonac operacje w Krakowie badz Katowicach.

Silnik to TDI ASV.
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+ (138KW)

« Odpowiedz #27 - Czwartek, 25.01.2007, 12:33:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "vertor"
Czy ktos moglby mi to potwierdzic?? I co sie stanie jesli tylko wymienie pasek
Pasek to malo, sa jeszcze rolki i pompa wody (jezeli napina ona pasek).
Cytat: "vertor"
Jesli chodzi o pompe wody, czy komus kto ja nie wymienil zdarzylo sie potem, ze zaczela przeciekac?? Koszt takiej pompy to ponoc 250zl.

Przeciekac to raczej nie ale szumiec, co wskazuje na konczace sie lozysko, a jezeli padnie to pasek zeskoczy a dalej juz wiesz co bedzie...
Cytat: "vertor"
Aktualnie mam male dlugi po zakupie auta a rozrzad z tego co widzialem byl wymieniany przy 60 tkm a aktualnie dobijam do 150. Jaki jest zalecany okres miedzy wymianami paska.
Kwalifikujesz sie na wymiane.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
“Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #28 - Czwartek, 25.01.2007, 12:53:46 - NIEPRZECZYTANA »

ze sie kwalifikuje to wiem, ale potrzebowalbym by auto wytrzymalo jeszcze z 2-3 tkm zeby dojsc do funduszy na to :(
Jak okreslacie ryzyko przy takim przebiegu ? Czytalem gdzies, ze w niektorych TDI mozna raz na 120 tys wymieniac (nie zamierzam az tyle czekac)
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
Staszek
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Rzeszów

« Odpowiedz #29 - Czwartek, 25.01.2007, 13:04:50 - NIEPRZECZYTANA »

TOLEDO II   
1.9 TDI /       ALH   
Wprowadzenie modelu   -> YB002609   30 000   Sprawdzenie i ewentualne napięcie paska zębatego
1,9 TDI /    AGR, ALH, AHF, ASV   
Wprowadzenie modelu   -> YB002609   60 000km       Wymiana paska i rolki napinacza.
           YB002610 ->   -> 1B059365   90 000km    Wymiana paska.
         1B059366 ->   -> 3R014911   120 000km  Wymiana paska i rolki prowadzącej.
         -> 3R014912                      150 000km   Wymiana paska.
1.9 TDI-PD / ARL, ASZ   
                MY.01 ->   -> MY.03   90 000   Wymiana paska i rolki napinacza.
      MY.04 ->      120 000
Zapisane

Seat Leon 1.6 SPORT (AKL)  - 2000r
Strony: 1 [2] 3 4 ... 16   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Wymiana rozrządu - jaki koszt?
Skocz do: