+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Problem z ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym  (Przeczytany 12569 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #15 - Poniedziałek, 04.01.2016, 21:04:10 - NIEPRZECZYTANA »

wystarczy wyszukiwarka i odpowiedni temat... może podpowiem ale za mało informacji
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Reviles Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Tychy
Samochód: Seat Leon 1.9 tdi 110

« Odpowiedz #16 - Poniedziałek, 05.09.2016, 18:37:53 - NIEPRZECZYTANA »

Pytam tu jak już nie mogę znaleźć nic w "internetach", nie jestem tak leniwy żeby dostawać wszystko pod nos, ale nie mogę nic konkretnego znaleźć odnośnie tego pstrykania na forum seat'a i również na innych forach wiec pisze tu.
Dźwięk jak włączonego migacza przy skrętach kierownicą bez włączonego migacza, nie zawsze ten dźwięk występuje ale jak już się rozkręci to np przez 20 km co jakiś czas się odzywa(czyli np w minute jest ten dźwięk z 20 razy/30 innym razem cisza).
Dzieje się to tylko raczej przy włączonym silniku, przy zgaszonym tego nie zauważyłem;)

Napisano: Poniedziałek, 04.01.2016, 22:13:56


Wkurzyłem sie i oddałem auto do splanowania głowicy/wymiany egr bo się pocił oraz regenereacja turba. Cały koszt zabawy 2500zł.
z chłodnica spokój, turbo smiga, ale mam pytanie, mianowicie. Po regeneracji turbo(przeładowanie na każdym biegu, plus przegrzane turbo było) i wymianie uszczelki oraz wymianie egr plus wyczyszczeniu kolektora autko powinno być chyba trochę mocniejsze?(dodam ze katalizator tez wycięty, do pracy robię 7km zapychał się). Dodam że siostra ma skodę octavie 2001 rok 1.9tdi 90 km i nie mam szans jej dogonić (w jej aucie 0 modyfikacji) a jednak jest różnica 20 km dla mojego autka. Jakieś przypuszczenia co może być nie tak?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #17 - Poniedziałek, 05.09.2016, 21:10:35 - NIEPRZECZYTANA »

pojedz na hamownie to sie dowiesz
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #18 - Poniedziałek, 05.09.2016, 21:14:34 - NIEPRZECZYTANA »

Turbo może nie ustawione, w sensie gruszka itp tak jak powinno. Logi dynamiczne doładowania przydałoby się zrobić
Zapisane

Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Problem z ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym
Skocz do: