Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: "AirBag" się zapaliła i nie gaśnie  (Przeczytany 166806 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #90 - Piątek, 29.10.2010, 21:08:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: emtezet
Czym to sprawdzales? I czy zdajesz sobie sprawe z tego ze sprawdzanie poduszki powietrznej zwyklym miernikiem moze skonczyc sie jej detonacja?
sprawdzone osobiście pomiar również wykoanny osobiście, akurat mam na stanie 4 fotele i mogę się trochę pobawić :)
kasyje się po podłaczeniu fotela i odpięciu aku, nie wiem czy faktycznie na vagu błąd znika ale kontrolka na tablicy na pewno przestaje świecić po odłaczeniu aku po uprzednim podłączeniu foteli
« Ostatnia zmiana: Piątek, 29.10.2010, 21:09:27 wysłane przez kacperix » Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #91 - Niedziela, 31.10.2010, 08:23:52 - NIEPRZECZYTANA »

To ze sprawdzone osobiscie to jedno, ale jezeli mierzyles to zwyklym miernikiem ktory rezystancje mierzy na zasadzie spadku napiecia, a to ono wlasnie odpowiada za detonacje poduszki to mogles zrobic sobie spora krzywde...
Zapisane

Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #92 - Poniedziałek, 01.11.2010, 22:15:28 - NIEPRZECZYTANA »

emtezet no wiesz co :-X  Nic nie zrobi mierząc rezystancje. Tak samo jak już nie raz słyszałem, że odpięcie poduszek przy podłączonym aku grozi detonacja HAHAHAHA Setki poduch tak odpiąłem i żyję. Tak samo z pomiarem rezystancji. Poduchy nie wywalają od rezystancji. Idąc tym tropem to po odpięciu kostki/samoczynnym poluzowaniu powinna poducha wystrzelić. Ale podaj masę na poduche to nie zdążysz spier...ać :ok:
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #93 - Wtorek, 02.11.2010, 06:29:05 - NIEPRZECZYTANA »

Czy ktoś z was mierzył jakie napięcie wystepuje na omomierzu? Nawet diody nie da się sprawdzić bo wymaga przeważnie ponad 0,5V. No i sterownik też musi zrobić pomiar rezystancji, żeby stwierdzić czy jest wsio OK. Napewno cyfrowym omomierzem nie odpalimy poduchy. Niemniej jednak baterią idzie odpalić. Żona miała dziecko na oddziale, które właśnie dało radę odpalić sam zapalnik z poduszki. Prawdopodobnie baterią.
Zapisane

emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #94 - Wtorek, 02.11.2010, 07:21:05 - NIEPRZECZYTANA »

Lepiej dmuchac na zimne, pamietaj o tym ze wiekszosc szarych uzytkownikow ma mierniki kupione za pare zloty na gieldzie albo gdzies na straganie i ciezko jest powiedziec jakie napiecie tam wystepuje przy pomiarze...
Zapisane

havocki Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba Vario, 2000, 1.6

« Odpowiedz #95 - Wtorek, 02.11.2010, 13:00:44 - NIEPRZECZYTANA »

Czy airbagi mają jakieś bezpieczniki? Bo na głównej konsolecie ze wszystkimi bezp. pod kier. nie ma airbaga
Zapisane
Bany86 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: WLKP
Samochód: Seat Cordoba 1.9 SDI 2000r.

« Odpowiedz #96 - Środa, 23.03.2011, 23:20:52 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Postanowiłem się podpiąć do tematu nie chcę zaśmiecać i tworzyć nowego wątku. Mam taki problem żę autko ma wystrzelone poduchy Cordoba FL SDI. kupiłem deske z poduchami od Cupry :), założyłem dechę ale nie podłączyłem poduch. Czy muszę sterownik od poduch wymienić też czy na tym starym będzie ok. Dzisiaj podłączyłem pod kompa i wyszło mi:
588-- -------   Airbag Igniter - Driver Side -N95
      Resistance to High  SPORADYCZNY
589-- -------   Airbag Igniter 1 - Passenger Side -N131
      Resistance to High
595-- -------   Crash Data Stored
      _
532-- -------   Battery voltage
      Signal to Low  SPORADYCZNY

Skasowałem błędy czy teraz będzie wszystko ok. Boję sie podłączyć nowe poduchy żeby czasem nie wystrzeliły mi :/ . Przy zdejmowaniu deski nie mogłem znaleść sterownika. Może macie jakieś namiary na dobrego  fachowca z okolic poznania :D.Mam nadzieje że pomożecie
Zapisane
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #97 - Środa, 23.03.2011, 23:32:44 - NIEPRZECZYTANA »

Nawet jak skasowales bledy to poduchy beda sie palic tj kontrolka bo crash data jest zapisana. Trzeba ja wymazac ze sterownika, albo drugi sterownik. Co do jego polozenia t oznajduje sie na tunelu srodkowym, tzn jak masz galke zmiany biegow to w strone silnika, przy pedale gazu (przeciecie lini pedałow i osi wzdluznej auta. Pod wykladzina schowany
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
Bany86 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: WLKP
Samochód: Seat Cordoba 1.9 SDI 2000r.

« Odpowiedz #98 - Środa, 23.03.2011, 23:51:21 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki za tak szybką odpowiedz. :)
Będę musiał zajrzeć :D. A jak wymienię na inny sprawny to po podłączeniu poduch jest możliwość że wystrzelą? Sorry za głupie pytania ale chciałbym sam to zrobić nie dać nikomu zarobić ale boję się buuuumm ;)
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #99 - Czwartek, 24.03.2011, 09:34:51 - NIEPRZECZYTANA »

nie wiem czy sterownik jest na tyle mądry że rozróżnia odpięcie poduchy od jej wybuchu,
ale jak zmieniałam fotele na golfa 4 to odpiąłem stare, wywaliło błędy, kontrolka się świeciła, wrzuciłem nowe fotele, podpiąłem poduchy wykasowałem błędy i kontrolka przestała świecić, jak podpinałem nowe fotele to też się zastawiałem czy mi nie wywali, ale odpiąłem aku wpiąłem wtyczki foteli, podpiąłem aku
 wykasowałem błędy i kontrolka już się nie świeci
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #100 - Czwartek, 24.03.2011, 09:35:15 - NIEPRZECZYTANA »

nie maja prawa wytrzelic, po prostu lampka bedzie sie palic
nie trzeba wymieniac sterownika, wystarczy wykasowac blad ale do tego nie sluzy juz zwtkly vag tylko troszke bardziej zaawansowany...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Bany86 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: WLKP
Samochód: Seat Cordoba 1.9 SDI 2000r.

« Odpowiedz #101 - Czwartek, 24.03.2011, 19:37:10 - NIEPRZECZYTANA »

Aha. Może ktoś wie gdzie w Poznaniu lub w okolicach są zakłady gdzie wymażą mi  dane o wypadku ze sterownika :)

Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #102 - Czwartek, 24.03.2011, 19:47:02 - NIEPRZECZYTANA »

pewnie wszedzie gdzie maja szyldy: elektronika samochodowa, immobilajzery, kodowanie pilotow itp.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Bany86 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: WLKP
Samochód: Seat Cordoba 1.9 SDI 2000r.

« Odpowiedz #103 - Piątek, 25.03.2011, 08:39:16 - NIEPRZECZYTANA »

Ok dzięki :)

Napisano: Czwartek, 24.03.2011, 20:15:06


Mam dzisiaj jeszcze jedno pytanie odnośnie Crash Data błędu. Ostatnio podłączyłem pod kabel i skasowałem błędy. Dzisiaj nie pojawia mi się już ten błąd tylko informuje o wysokiej rezystancji poduszek które jeszcze nie podłączyłem gdyż czekam za poduchą kierowcy. Możliwe że skasował się ten błąd i jak podłącze poduszki po czym skasuje błędy będzie wszystko śmigać jak należy? Czy nadal jest zapisany błąd w sterowniku o wypadku?

Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #104 - Piątek, 25.03.2011, 09:13:47 - NIEPRZECZYTANA »

zwyklym vagiem raczej tego nie skasujesz - oczywiscie to teoria bo nie musialem tego sprawdzac
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» "AirBag" się zapaliła i nie gaśnie
Skocz do: