Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Poluźnienie oporów linki sprzęgła- patent by Dura  (Przeczytany 10740 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Piątek, 12.11.2010, 23:38:07 - NIEPRZECZYTANA »

Witam

Może Ameryki nie odkryłem - ale rozmawiałem raz z mechanikiem samochodowym odnośnie linki sprzęgła. Mówił mi , że mankamentem ciężkiej pracy linki w Seatach i VW Polo, jest fabryczne złe zamontowanie jej.
Kolega DURA - testując to na swojej furze, przypomniał mi i podpowiedział co i jak zrobić. Mowa jest o lince sprzęgła bez samo-regulatora. Jak się zachowa z samo-regulatorem nie mam pojęcia.

Poniżej zdjęcia co i jak


Tak wygląda założona linka i działa z czasem coraz ciężej:




A tak zdjęta i jest gitara:



Ewentualne dyskusje w temacie: http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=837.new;topicseen#new
« Ostatnia zmiana: Piątek, 12.11.2010, 23:39:19 wysłane przez punchoo » Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Instrukcje, poradniki, informacje» Poluźnienie oporów linki sprzęgła- patent by Dura
Skocz do: