+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja» Klimatronik / klimatyzacja
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4 5 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Klimatronik / klimatyzacja  (Przeczytany 76406 razy)
0 użytkowników i 13 Gości przegląda ten wątek.
nasser06 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba Vario '00, 1.6 ALM

« Odpowiedz #30 - Piątek, 11.07.2008, 11:09:25 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Nurtuje mnie jedna sprawa po odpaleniu silnika uruchamia się mi  klimatyzacja w trybie auto, a wentylator ustawia na 4 stopień przy ustawieniu nawiewu na szybe. Inaczej sie dzieje przy innym ustawieniu nawiewów, ale klima bądź naiew włąncza siesamoistnie. Dzieje się tak co odpalam silnik bez znaczenia czy przed zgaszeniem silnika wyłącze tryb auto cz całą klimatyzację. Czy to jest naturalne nie miałem wcześniej doczynienia z klimatronikiem więc zapytałem.
Zapisane
matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #31 - Piątek, 11.07.2008, 12:30:46 - NIEPRZECZYTANA »

Masz wszystko w porzadku :D U mnie tez tak jest ;)
Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
andre7725 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szczecin
Samochód: Toledo '00, 1.9 TDI AHF+ by Tune-Up

« Odpowiedz #32 - Wtorek, 22.12.2009, 22:23:05 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.

Nurtuje mnie takie jedno pytanie. Jak wiadomo w climatonikach mozna wejść w tryb serwisowy i posprawdzać sobie różne parametry pracy klimy ( i nie tylko), w kanale 51 wyświetla temperature płynu chłodzącego, i właśnie chciałbym się dowiedzieć, z którego czujnika ten pomiar jest czytany?
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #33 - Środa, 23.12.2009, 10:54:29 - NIEPRZECZYTANA »

Wyświetlana jest temperatura z czujnika który podaje wartość do ECU.
Zapisane
andre7725 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szczecin
Samochód: Toledo '00, 1.9 TDI AHF+ by Tune-Up

« Odpowiedz #34 - Środa, 23.12.2009, 11:48:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Miro
Wyświetlana jest temperatura z czujnika który podaje wartość do ECU.

Czyli G62... Wtedy wskazanie na klimatroniku powinno się pokrywać ze wskazaniem na Vag-comie 01>Engine>007 ??
Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #35 - Wtorek, 21.12.2010, 09:20:18 - NIEPRZECZYTANA »

czy ktoś się orientuje jaki byłby koszt i z czym by się wiązało podmienienie klimy manualnej na klimatronika? ...cordoba 6l...
Zapisane
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #36 - Wtorek, 21.12.2010, 09:42:03 - NIEPRZECZYTANA »

Też się zastanawiałem nad taką przeróbką. ASO wybiło mi to z głowy.
Zestaw do przeróbki półautomatu (Climatic) na automat (Climatronic) w Altei kosztuje 4,5 tys. w ASO.  :o
W zestawie jest panel, elektronika i elementy sterowania.

To daje pewien obraz...
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
daniels81
Gość



« Odpowiedz #37 - Wtorek, 21.12.2010, 09:50:58 - NIEPRZECZYTANA »

no właśnie chodzi mi o to co dokładnie trzeba by było przerobić kupić do ibizy/cordoby 6l BTW pytam z czystej ciekawości bo jeżeli jest z tym mega dużo grzebania to odpuszczam temat...jezeli to podmiana i aktywacja tylko części to można się zastanowić...
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #38 - Wtorek, 21.12.2010, 09:55:24 - NIEPRZECZYTANA »

no nie wiem jak manual jest sterowany ale pewnie na linkach, wiec do wymiany pol nagrzewnicy a wlasciwie dolozenie silniczków elektrycznych i pneumatycznych. do tego panel wiazki i w sumie tyle. Moze jeszcze trzeba bedzie dolozyc akumulator cisnienia do sterowania silniczkami o ile go nie ma.
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #39 - Wtorek, 21.12.2010, 10:07:18 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie sterowanie jest podobno elektryczne, a i tak koszt jest kosmiczny. Mógłbym się bawić w części ze złomów, ale stwierdziłem, że szkoda mi czasu.

Daniels, następne auto kupisz z automatyczną...
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #40 - Wtorek, 21.12.2010, 10:14:51 - NIEPRZECZYTANA »

No dla mnie manual to jest bez sensu nie wiem po co ktos to montuje chyba dla wlasnego widzimisie zeby sie pochwalic ze ma klime!
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #41 - Wtorek, 21.12.2010, 10:37:36 - NIEPRZECZYTANA »

Uszek, a co zrobisz przy 30 stopniowym opale podczas jazdy ponad 100 km/h z dziećmi w fotelikach z tyłu?

Dasz się im ugotować czy otworzysz okno i przeziębisz?

Ja włączam klime i ustawiam sobie temperature na oko na pokrętle, aż będzie akceptowalna. Jeśli temperatura na zewnątrz nie zmieni się nagle o kilka stopni to komfort mam podobny co z automatyczną. Raz na 20 minut potrafię sam zmienić siłę nadmuchu, jeśli jest taka potrzeba.

Automatyczna klima to tylko większa wygoda, bo funcjonalności większej nie widzę...
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #42 - Wtorek, 21.12.2010, 10:46:47 - NIEPRZECZYTANA »

no mi chodzi o to ze nie ma sensu dla mnie kupowac manualnej tylko klimatronic, a jednak automat ma wiecej zalet, jednak przy 30 stopniowym upale mysli za Ciebie i mimo ze ustawisz LO to klimatronic mysli za Ciebie zeby nie byla za wielka roznica temperatur, druga sprawa to utrzymuje temp na jednym poziomie i sprawdza naslonecznienie w aucie i odpowiednio wolno lub szybko schladza wnetrze
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #43 - Wtorek, 21.12.2010, 10:54:45 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: tchopz
Uszek, a co zrobisz przy 30 stopniowym opale podczas jazdy ponad 100 km/h z dziećmi w fotelikach z tyłu?
z tego co się orientuje to klima dla dzieciaków jest równie nie zdrowa co dwa przedstawione później rozwiązania..  :eye:
Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #44 - Wtorek, 21.12.2010, 11:07:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
z tego co się orientuje to klima dla dzieciaków jest równie nie zdrowa co dwa przedstawione później rozwiązania..  :eye:
jak o nią dbasz i nie ustawiasz ekstremalnie niskiej temperatury to nie widzę problemu, wczesniej się w sx-ksie gotowałem w upały, teraz jechałem latem w trasę i było idealnie...
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja» Klimatronik / klimatyzacja
Skocz do: