+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 17 18 [19] 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Prośba o ocenę logów  (Przeczytany 200864 razy)
0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.
krzyu Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Świebodzin
Samochód: Seat Cordoba Vario 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #270 - Piątek, 11.07.2014, 14:30:49 - NIEPRZECZYTANA »

Może ktoś rzucić okiem na moje logi. Dodam że co jakiś czas silnik ma tendencję do złapania notlaufa. Jednostka to 1.9TDI ASV w Cordobie. Jeżeli jakieś logi jeszcze mam wykonać to proszę pisać.

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysieekr_179248.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysieekr_179250.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysieekr_179251.html
Zapisane
emswisnia Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI

« Odpowiedz #271 - Piątek, 18.07.2014, 19:22:27 - NIEPRZECZYTANA »

Dzisiaj że akurat jestem na wolnym prześwietliłem połączenie przewodów u siebie i według schematów na internecie nie wiem już czy mam wszystko prawidłowo.

Tak jest u mnie:


Taki schemat znalazłem:


Zdjęcia z auta:




Czy czasami u mnie nie jest coś zamienione między zaworem N18 a zaworem N75?

Napisano: Wtorek, 15.07.2014, 14:43:16


Znalazłem rozwiązanie swojego problemu :)
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #272 - Piątek, 18.07.2014, 22:18:04 - NIEPRZECZYTANA »

wiec opisz....
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
emswisnia Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI

« Odpowiedz #273 - Piątek, 25.07.2014, 19:32:16 - NIEPRZECZYTANA »

Przyczyną u mnie był zawór n75 który działał jak mu się podobało raz prawie wcale a raz "średnio". Zamieniłem na przetestowanie z n18 i turbo wstawało bez problemu już od 1800obr/min.
Zakupiłem zawór n75 z końcówka która jedną stronę ma owalną (początek kodu 1J0) oraz na szrocie wtyczkę do tego zaworu.
Wykonałem przedłużkę od starej wtyczki tak aby nie kombinować z ucinaniem przewodów i auto odżyło.
W końcu czuć że ma moc taką jak powinno a nie jak wcześniej auto SDI :)

Dodatkowo miałem dwa malutkie nieszczelności a dokładnie na przewodzie gumowym idącym z zaworu do filtra powietrza oraz z zaworu przy wyjściu do gruszki.


Napisano: Środa, 23.07.2014, 16:17:12


Prosiłbym jeszcze o ocenę tych logów:

Log z podmienionym zaworem n75 na n18 - stary zawór n75:
Log (46 - 011)

Log z nowym zaworem n75 na swoim miejscu:
Log (53 - 011)
Zapisane
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #274 - Piątek, 25.07.2014, 19:34:10 - NIEPRZECZYTANA »

Drugi log trochę lepszy, szybciej uzyskiwane jest odpowiednie ciśnienie i nie ma tak dużego przeładowania.
Zapisane

emswisnia Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI

« Odpowiedz #275 - Sobota, 26.07.2014, 07:57:39 - NIEPRZECZYTANA »

Po założeniu zaworu n75 od skody zauważyłem dziwny dźwięk podczas dodawania gazu:
http://youtu.be/l2kUSPX-KBk
http://youtu.be/oKzxn_L83Ck

Napisano: Sobota, 26.07.2014, 06:34:40


Dzisiaj zrobiłem jeszcze logi dynamiczne:
Log (0 - 008)
Log (1 - 003)
Log (2 - 011)
Log (3 - 010)
Zapisane
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #276 - Sobota, 26.07.2014, 09:00:04 - NIEPRZECZYTANA »

Ja tam nic dziwnego nie słyszę, jeżeli chodzi o takie jakby świszczenie, to to jak turbina trochę dźwięk ma.
Zapisane

emswisnia Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI

« Odpowiedz #277 - Sobota, 26.07.2014, 17:09:37 - NIEPRZECZYTANA »

Jednak też mi się wydaje że to dzwięk turbo bo w końcu zawór dobrze pracuje i wcześniej tego nie było słychać :)
Podmieniłem jeszcze zawór n18 i jest tak samo :)
A po logach jest w miarę ok?
Zapisane
kervan Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Czarna Woda
Samochód: Toledo Signo '03 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #278 - Piątek, 19.09.2014, 17:32:50 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Proszę o podpowiedz gdzie szukać problemów z mocą.
http://vaglog.rtnet.pl/log_186710.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186712.html

Zapisane
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #279 - Piątek, 19.09.2014, 17:46:18 - NIEPRZECZYTANA »

Turbina dopiero przy 2500RPM podaje pełne ciśnienie, później trochę za wysokie (1,3 bara zamiast 1 bara), ale przepływomierz coś szwankuje, bo zadane wartości przepływu ma tylko w okolicach 2700-2900RPM. Spróbowałbym go wyczyścić, ewentualnie psiknąć kontakt spray'em do środka. Możesz też dla testów go odpiąć i spróbować się przejechać.
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #280 - Piątek, 19.09.2014, 20:01:32 - NIEPRZECZYTANA »

a ja chciałbym zobaczyć te dwa logi razem, ale na dzień dobry przepływka do podmiany. Wątpię czy czyszczenie pomoże.
Notlaufa nie łapie?
A i więcej niż do 4tys nie loguj, szkoda auta
Zapisane

kervan Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Czarna Woda
Samochód: Toledo Signo '03 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #281 - Wtorek, 23.09.2014, 16:18:35 - NIEPRZECZYTANA »

Notlaufa nie łapie. Z odpiętą przepływką chyba nawet idzie gorzej. Moja po zdemontowaniu była czysta. Jutro będe miał na podmianę i jeszcze raz sprawdzę. Poza tym jutro jestem umówiony z mechanikiem aby sprawdzić przewody podciśnienia i dolot.
Dzisiaj zrobiłem więcej logów może one coś rozjaśnią
DYNAMICZNE:
Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_187212.html
Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_187213.html
Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187214.html
Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187216.html
Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187217.html

Grupa 011, 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187215.html



BASIC SETTINGS:
Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_187196.html
Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187211.html
Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187210.html
Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187209.html
Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187208.html

STATYCZNE:
Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187207.html
Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_187206.html
Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187205.html
Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187204.html
Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187203.html
Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187202.html
Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_187201.html
Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_187200.html


Edycja 24.09.2014 16:35

W aucie wymieniono część podciśnień, przepływkę, actuator (mój miał dziurę),

BASIC SETTINGS:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_202422.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_202424.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_202423.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_202412.html

DYNAMICZNE:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_202414.html
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_202413.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_202415.html


Czy teraz logi są ok, czy coś jeszcze sprawdzić?
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 03.02.2015, 15:27:33 wysłane przez kervan » Zapisane
emswisnia Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI

« Odpowiedz #282 - Piątek, 14.08.2015, 09:49:30 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

Proszę o analizę logów.

Logi dynamiczne
003 - http://vaglog.pl/log_228525.html
004 - http://vaglog.pl/log_228523.html
008 - http://vaglog.pl/log_228524.html
010 - http://vaglog.pl/log_228522.html
011 - http://vaglog.pl/log_228526.html

Logi statyczne:
000 - http://vaglog.pl/log_228530.html
001 - http://vaglog.pl/log_228532.html
003 - http://vaglog.pl/log_228531.html
004 - http://vaglog.pl/log_228529.html
010 - http://vaglog.pl/log_228527.html

Logi dynamiczne na 4 biegu:
003 - http://vaglog.pl/log_228540.html
008 - http://vaglog.pl/log_228538.html
010 - http://vaglog.pl/log_228539.html
011 - http://vaglog.pl/log_228537.html
Zapisane
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #283 - Piątek, 14.08.2015, 10:26:59 - NIEPRZECZYTANA »

Czegoś konkretnego szukać? Te na 4-rce wyglądają w miarę ok, te na 3 też, delikatne przeładowanie w okolicach 2100-2400rpm
Zapisane

emswisnia Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI

« Odpowiedz #284 - Piątek, 14.08.2015, 14:03:23 - NIEPRZECZYTANA »

Mam wrażenie że czasami jest mułowaty od dołu i bierze dopiero około 2000obr/min.
Chyba że tylko występuje takie moje dziwne odczucie.
A przepływomierz jest w miarę ok? Bo kupiłem go za 20zł z audi A4 2000r. bo mój nadawał się tylko na złom.
Zapisane
Strony: 1 ... 17 18 [19] 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Skocz do: