+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» przestały działać wycieraczki
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: przestały działać wycieraczki  (Przeczytany 169414 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
Łukasz_stc Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza 1.4, 2001

« Odpowiedz #60 - Poniedziałek, 01.03.2010, 21:40:32 - NIEPRZECZYTANA »

Stary temat, ale dopadło mnie to właśnie teraz prawie po zimie... Macie tam gdzieś tego manuala ktoś? Bardzo bym prosił.
Zapisane
przemekvip20 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Legionowo
Samochód: Ibiza, 2002, 1.2 12V (AZQ) + LPG

« Odpowiedz #61 - Wtorek, 26.10.2010, 15:24:46 - NIEPRZECZYTANA »

dzisiaj moje wycieraczki tez umarły, od paru dni już słabo chodziły aż przestały działać. Podłączam się do prośby o manual do przeczyszczenia tulejek. a narazie ide psiknac wd40 i zobaczymy czy coś pomoże.

pozdr!
Zapisane

Przemekvip Ibizka`02
skiba Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Olsztyn k/Częstochowy
Samochód: Leon

« Odpowiedz #62 - Wtorek, 26.10.2010, 15:29:12 - NIEPRZECZYTANA »

odepnij ramie od silnika i zobacz i posluchaj jak pracuje,potem zlap reka zeby zrobic opor i jak "nie uciagnie" to nie baw sie w smarowanie tylko wal po nowy silniczek,mi sie udalo zamiennik za 90 zl kupic
Zapisane

rodzimy się goli,mokrzy,głodni i wściekli...a to dopiero początek...
przemekvip20 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Legionowo
Samochód: Ibiza, 2002, 1.2 12V (AZQ) + LPG

« Odpowiedz #63 - Wtorek, 26.10.2010, 15:56:45 - NIEPRZECZYTANA »

mam nadzieje ze nie bede musiał wymieniać silniczka bo nawet jak pomagam wycieraczkom to czuje opór. pewnie trzeba bedzie przesmarowac tulejki tylko jeszcze nie wiem jak dokładnie sie do nich dostać...

mi sie udalo zamiennik za 90 zl kupic
masz moze sprawdzoną osobę od której masz silniczek czy przypadkowo znalazles?
Zapisane

Przemekvip Ibizka`02
skiba Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Olsztyn k/Częstochowy
Samochód: Leon

« Odpowiedz #64 - Środa, 27.10.2010, 06:53:58 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: przemekvip20
masz moze sprawdzoną osobę od której masz silniczek czy przypadkowo znalazles?
u mojego kolegi w sklepie to bylo kupione,Ty masz chyba ten nowszy model Ibizy ale jakby sie okazalo ze jednak silniczek,i nie znalazles nic tanio to daj cynk,cos pomoge moze
Zapisane

rodzimy się goli,mokrzy,głodni i wściekli...a to dopiero początek...
przemekvip20 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Legionowo
Samochód: Ibiza, 2002, 1.2 12V (AZQ) + LPG

« Odpowiedz #65 - Czwartek, 28.10.2010, 07:06:52 - NIEPRZECZYTANA »

dzieki skiba ale jednak nie bedzie silniczek potrzebny, wczoraj przeczyscilem tą tulejkę która się zapiekła. Od razu moge potwierdzić wszystkim, że w takim przypadku bez imadła jest tragedia. Ja niestety nie miałem wczoraj i godzine wyciągałem tą tulejkę. na szczescie wycieraczki smigają juz jak nowe  ;D
Zapisane

Przemekvip Ibizka`02
Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #66 - Poniedziałek, 27.12.2010, 11:54:08 - NIEPRZECZYTANA »

No i mnie też dopadły problemy z wycieraczkami,
na pierwszym biegu i na czasowym coraz rzadziej się włączają, a jak już się włączą to chodzą jak robot (bardzo rzadko chodzą tak jak powinny), tylko na 2 biegu chodzą tak jak powinny, wymieniłem przekaźnik i nic.
myślałem nad wymianą przełącznika, tylko mam wersje z MFA i jest dosyć droga ta manetka, w związku z tym myślałem żeby kupić bez MFA i przełożyć, robił już ktoś coś takiego?
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #67 - Poniedziałek, 27.12.2010, 15:42:40 - NIEPRZECZYTANA »

A wspomniane tulejki sprawdziłeś?
Zapisane

Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #68 - Poniedziałek, 27.12.2010, 16:31:21 - NIEPRZECZYTANA »

nie, jest możliwość bez wyjmowania przełącznika je sprawdzić?
o wymianie także myślałem bo wcześniej miałem problemy z samowłączającymi się wycieraczkami, i mam doraźnie zrobione okleiną PCV.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #69 - Wtorek, 28.12.2010, 15:37:23 - NIEPRZECZYTANA »

Mam na myśli tulejki w których chodzą ośki ramion wycieraczek. Należy rozebrać podszybie z zewnątrz, odpiąć mechanicznie silnik i sprawdzić czy wycieraczki chodzą lekko. Jak nie to raczej są zatarte.
Zapisane

ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #70 - Wtorek, 28.12.2010, 20:35:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Cepan023
No i mnie też dopadły problemy z wycieraczkami,
na pierwszym biegu i na czasowym coraz rzadziej się włączają, a jak już się włączą to chodzą jak robot

Podnies maske,zdejmij plastiki, a nastepnie odepnij jeden , albo nawet dwa popychacze wycieraczek. Zobacz jak bedzie sie zachowywal sam silnik , badz z jedna wycieraczka.  Jak odepniesz to zlap za popychacz i zobacz czy sa opory.   Bedziesz wiedzial czy tulejki czy silnik slaby..
Zapisane

lubie sobie pokierować
Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #71 - Wtorek, 28.12.2010, 21:03:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Mam na myśli tulejki w których chodzą ośki ramion wycieraczek. Należy rozebrać popoddszybie z zewnątrz, odpiąć mechanicznie silnik i sprawdzić czy wycieraczki chodzą lekko. Jak nie to raczej są zatarte.
jak pare stopni podskoczy temperatura to sie wezme za to bo narazie za zimno, myśle że silnik wycieraczki chodzi dobrze bo na najszybszym biegu działają bez zarzutów tak jak powinny, tylko na pierwszym i na czasowym biegu są problemy, częściej w ogóle się nie włączają niż działają jak robot.
Zapisane
ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #72 - Wtorek, 28.12.2010, 21:22:16 - NIEPRZECZYTANA »

Nie zauwazylem ze sie powtorzylem.  
Nawet nie potrzeba zadnego klucza czy srobokreta aby odlaczyc wycieraczki/dostac sie do popychaczy/ silniczka.
No moze przyda sie jakies narzedzie, bo  ciezko schodza popychacze- wtedy trzeba czyms zrobic dzwignie i podwazyc
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 28.12.2010, 21:24:27 wysłane przez ADRIANO » Zapisane

lubie sobie pokierować
Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #73 - Czwartek, 13.01.2011, 20:35:02 - NIEPRZECZYTANA »

zrobiłem tak jak mówiliście silnik sprawdzony, nawet w między czasie przełącznik został wymieniony na nowy co nic nie pomogło, po odpieciu wycieraczek silnik tak samo się zachowuje jak i z podpiętymi, czyli załącza się tylko na 2 biegu, tzn. z tego wychodzi silnik do wymiany, chyba że są jeszcze jakieś inne opcje, na 2 biegu silnik sobie bardzo dobrze radzi z wycieraczkami także dziwne żeby był słaby
Zapisane
ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #74 - Sobota, 15.01.2011, 11:23:51 - NIEPRZECZYTANA »

Zostaje tylko przekaznik wycieraczeki i silniczek.. 
Jezeli przekaznik nie jest drogi to sporobowalbym ta opcje : kupic ,pozyczyc,podmienic.
Oczywiscie gdybam
Zapisane

lubie sobie pokierować
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» przestały działać wycieraczki
Skocz do: