+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych  (Przeczytany 34183 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
ExeoAlpine Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice
Samochód: Exeo 2.0 TDI CR 185/390

« Odpowiedz #30 - Sobota, 19.03.2011, 10:16:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Mr.Szakal
rozpowszechnione są specyfiki pomagające w tym część rekomendowana przez VW.
ale to też zależy jaki jest system wypalania, bo albo wypalają się przy temperaturze albo jest ten piąty wtryskiwać, nie znam się na tym, ale napisz coś więcej o tych rozwiązaniach?

Piąty wtryskiwacz jest np. w D-CAT toyoty. Generalnie dolewa się co kilkadziesiąt tyś km specjalny płyn w systemach FAP, DPF w teorii jest bezobsługowy...
Zapisane
Mr.Szakal Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Zabrze; woj.Śląskie
Samochód: Cordoba, '98, 1.4 APQ

« Odpowiedz #31 - Sobota, 19.03.2011, 18:26:44 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wiem za dużo na ten temat, wiem tylko że jest coś takiego stosowane, rekomendowane przez samego producenta marki auta, raz słyszałem że dolewa się to normalnie do paliwa co jakiś wyznaczony czas a raz ze jest na to specjalny zbiornik(ale w to wątpię, bo od znajomych takich zbiorników dodatkowych nie posiada) Na czymś podobnym bazuje firma Peugeot.
Zapisane

"Czy ujmiemy w ręce świat niespławiony w krwi aż do krańca?" - I.W.L.
przemo100686 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Leon FR, 2008, 2.0 TDI 170 CV DPF

« Odpowiedz #32 - Poniedziałek, 31.10.2011, 12:04:41 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,