Samochód jak w temacie.
Samochód dopóki chodzi na ssaniu wyje z "podgrzewacza spalin" czyli
..., z tego co się dowiedziałem od systemu SAI. Poczytałem troche i na różnych forach piszą że w takim przypadku wystarczy wymienić zawór w tym podgrzewaczu (ok.250 w ASO na zamówienie bo nawet w PL nie mają, śmieszne jak dla mnie) bo prawdopodobnie się z
... i jeśli będzie dalej tak chodził to w końcu padnie pompa pneumatyczna od niego a to już ponad tys. zł.
Miał już ktoś z forum taki przypadek i rozwiązywał w sposób który podałem ?? Na innych forach (akurat nie seata) opisywali jak wywalić całkowicie ten system ale to już dość duża ingerencja a poza tym opisywali dla innego kodu silnika 1.8t a w bjx może być inaczej.
Druga sprawa to błąd P0441 i świecący przez to check. Znalazłem że w tym przypadku nie trzeba kupować całego filtra z węglem aktywnym bo to koszt ok. 400zł, tylko wystarczy rozebrać filtr, wysuszyć ew. wymienić węgle i gąbki ze środka i spowrotem szczelnie zamknąć. Robił ktoś już taki zabieg ?? Aha no i gdzie w ibizie 6L jest ten
... filtr bo w leonie jest jak na dłoni a tego ani nie widać, ani w żadnej instrukcji nie opisują gdzie to znaleźć
Pomoże ktoś ??
Słownictwo!