Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
Amorki w IBI 2000
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Amorki w IBI 2000 (Przeczytany 7777 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
bosiak
Gość
Amorki w IBI 2000
«
Środa, 01.03.2006, 15:33:46 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ostatnio zuważyłem dziwne stukanie w okolicach amortyzatorów (szczególnie przy jeździe po "nierównym") - "pan józio" stwierdził że to wyrobione jakieś elementy gumowe i po zimie przestaną pukać. Czy ktoś z Was się z tym spotkał ? THX :shock:
Zapisane
Kiniu
Gość
Amorki w IBI 2000
«
Odpowiedz #1 -
Środa, 01.03.2006, 17:34:10 -
NIEPRZECZYTANA
»
więcej szczegółów ,jakie stukanie i z których amorów.
Zapisane
nieswiec
Użytkownik
Offline
Skąd: Łódź
Amorki w IBI 2000
«
Odpowiedz #2 -
Środa, 01.03.2006, 19:06:56 -
NIEPRZECZYTANA
»
ja też słysze takie delikatne stukanie(pukanie) jakby przy mocowaniu amortyzatorów! ja mysle ze tam tagie gumy sie wybiły! ja przynajmniej tak miałem w skodzie
Zapisane
SEAT IBIZA 1.4 MPi SIGNO (99-02) 2002 AKK
bosiak
Gość
Amorki w IBI 2000
«
Odpowiedz #3 -
Czwartek, 02.03.2006, 14:26:05 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Kiniu"
więcej szczegółów ,jakie stukanie i z których amorów.
Przód. Takie dziewne lekkie "pukanie" przy jeździe po nierównościach. Ktoś mówił coś o jakiś gumach...
Zapisane
4th_horseman
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97
Amorki w IBI 2000
«
Odpowiedz #4 -
Czwartek, 02.03.2006, 16:17:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
sprawdz swożeń wahacza (koncowke wahacza). ja mialem to samo w poprzednim autku i po wymianie pomoglo.
Zapisane
'With the four horsemen ride...'
Kiniu
Gość
Amorki w IBI 2000
«
Odpowiedz #5 -
Czwartek, 02.03.2006, 17:27:10 -
NIEPRZECZYTANA
»
zgadzam się z 4th_horseman ,dokładnie jest to sworzeń kulisty wachacza ,NK -30PLN za sztuke,po wymianie zajrzyj na geometrie.
Ile masz przebiegu?
Zapisane
bosiak
Gość
Amorki w IBI 2000
«
Odpowiedz #6 -
Wtorek, 07.03.2006, 13:02:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
Przebieg to 103.000 a nie podejrzewam aby ktoś coś dłubał w zawieszeniu bo kupiłem go jak miał 83.000. Od tamtej pory było ok , aż do dziś. Wyraźnie pukanie słyszę po stronie kierowcy z przodu , momentami to mam wrażenie jak by coś się urwało i pukało o podwodzie :nie: Pojade do ASO aby mi sprawdzili bo się "Pan Jóżio" obraził jak mu powiedziałem ,że bzdury gada z gumkami w zimie... Ktoś nie zna w w-wie dobrego mechanika co by coś takiego zdiagnozował i naprawił w miarę tanio ? THX za fachową pomoc i czekam na innee sugestie.
Zapisane
Kiniu
Gość
Amorki w IBI 2000
«
Odpowiedz #7 -
Wtorek, 07.03.2006, 15:52:58 -
NIEPRZECZYTANA
»
mam ten sam model co ty "gumki" powiedziały dość dopiero przy 200 tys.km.
Zapisane
bosiak
Gość
Amorki w IBI 2000
«
Odpowiedz #8 -
Sobota, 11.03.2006, 10:16:02 -
NIEPRZECZYTANA
»
w ASO powiedzieli ze to zimeringi wachacza a nie sworzeń. Co o tym myslicie ? Koszt wymiany 350-370złl. Coś takiego moze stukać ?
Zapisane
Kiniu
Gość
Amorki w IBI 2000
«
Odpowiedz #9 -
Niedziela, 12.03.2006, 10:16:09 -
NIEPRZECZYTANA
»
skoro w ASO tak powiedzieli ,gdybys mieszkał blisko mnie to byśmy to obejrzeli ,rzecz jest prosta do sprawdzenia przy odrobinie wprawy.
Jedż na geometrie np. stacja kontrol pojazdów , jakoś nie mam przekonania do serwisu Seata
Co do wymiany '"gumek" trzeba ściągnąć wachacze ,wyprasować stare wprasować nowe ,założyć pojeżdzic trochę i na geometrie. U mnie sama wymiana 80PLN . "Gumki na przód wachacza ok40PLN szt. ,tył nie wiem . Jak chcesz Powerflexsa ok 850PLN
Zapisane
nieswiec
Użytkownik
Offline
Skąd: Łódź
Amorki w IBI 2000
«
Odpowiedz #10 -
Niedziela, 12.03.2006, 20:54:31 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Kiniu"
zgadzam się z 4th_horseman ,dokładnie jest to sworzeń kulisty wachacza ,NK -30PLN za sztuke,po wymianie zajrzyj na geometrie. Ile masz przebiegu?
może jestem laikiem ale po co po wymianie sworzni kulistych??!! rozumiem jak końcówki drązkow kierowniczych sie wymienia to coś sie moze poprzestawiać ale czy przy takiej wymianie o której mowiłeś też sie coś może poprzestawiać żeby trzeba było geometrie robić??? ja juz wymieniałem wszystkie pozostałe sforznie ale tego zostawiłem bo koleś w serwisie mi powiedział ze tamte sie szybciej wybijają!!!! a ty jak myslisz ten kulisty pewnie sie szybciej wybija niż wszystkie pozostałe???
Zapisane
SEAT IBIZA 1.4 MPi SIGNO (99-02) 2002 AKK
Kiniu
Gość
Amorki w IBI 2000
«
Odpowiedz #11 -
Poniedziałek, 13.03.2006, 19:32:58 -
NIEPRZECZYTANA
»
jeżeli wymieniałes sam sworznie kuliste to powinneś zauważyc że po odkręceniu śrub sworzeń bez problemu przemieszcza się w wachaczu i niekoniecznie musi trafić na swoje miejsce. Geometrie zaleca się sprawdzić nawet przy wymianie sprzęgła .
Wszystko zależy od tego jak i gdzie jeżdzisz , u mnie sworznie kuliste "padają " częściej
Zapisane
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
Amorki w IBI 2000
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...