Strony: 1 ... 3 4 [5]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Co zrobić z dobijaniem Ibizy na dziurach?  (Przeczytany 47336 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
-adek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: A3 8P 2005r 2.0 TDI

« Odpowiedz #60 - Czwartek, 26.02.2009, 10:04:01 - NIEPRZECZYTANA »

o kolego temat nie jest prosty..... w nerwusa Ibi jest zawias H&R i jest poprostu tragedia plomby z zębów wylatują.....

Problem w tym, że Morgan mając identyczną Ibizę w wersji Sport mówi, że u niego jest niewiele lepiej........

Sam jestem ciekaw czy da się coś włożyć "normalnego".....

Uważam, że ogulnie zawieszenie w tym modelu jest kiepsko rozwiązane....
Zapisane

Lakiernicto 533-996-726
misiu_tdi
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS

« Odpowiedz #61 - Czwartek, 26.02.2009, 10:23:13 - NIEPRZECZYTANA »

a może jakiś kit ze zwykłej benzynki?

Też mi sie wydaje że nie jest to łatwy temat  :-\
Zapisane

Seat Leon TS bigT
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #62 - Czwartek, 26.02.2009, 10:25:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: misiu_tdi
a może jakiś kit ze zwykłej benzynki?
A może, coś takiego, jak zrobił kolega ptaku84: http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=7943.msg156523#msg156523
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
misiu_tdi
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS

« Odpowiedz #63 - Czwartek, 26.02.2009, 10:32:15 - NIEPRZECZYTANA »

Tylko że to ma już nie być sportowe zawieszenie o to chodzi.
Zapisane

Seat Leon TS bigT
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #64 - Czwartek, 26.02.2009, 10:38:35 - NIEPRZECZYTANA »

Tylko że to ma już nie być sportowe zawieszenie o to chodzi.
No ale "w końcu problem z traceniem zębów podczas jazdy skończył się" - czyli KONI to z nazwy zawieszenie sportowe, ale bardziej miękkie niż seryjne od ASZ'a...  8)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Morgan
Gość



« Odpowiedz #65 - Czwartek, 26.02.2009, 23:40:27 - NIEPRZECZYTANA »

Są auta, które lepiej trzymają się drogi a są znacznie bardziej komfortowe więc tu nie o twardość chodzi. W omawianej ibizie zawias zestrojony jest bardzo dobrze. Ale niestety nie na nasze drogi a raczej to coś co nazywa się u nas drogami... Po gładkim jeździ się super. Ale starczą niewielkie nierówności żeby ibiza stała się nerwowa. Komfort jazdy też wtedy gwałtownie zanika ;)
Miałem okazję jeździć identycznym autem ale na gwincie. Byle jakim ale gwincie :P I różnica jest kolosalna. Trzyma się lepiej, prowadzi pewniej, nie podskoczy na jakimś wyboju w zakręcie ale plomby dalej wypadają. Z tym, że mniej nerwowo ;)
Ogólnie rada jest taka. Jak chcesz żeby ibiza prowadziła się jeszcze lepiej to wrzucaj gwint, wymień tulejki na pełne i wszystkie gumki na nowe. Jak Cię fantazja poniesie to jeszcze zepnij rozpórkami i załóż grubsze stabilizatory ;) I wtedy będzie się prowadzić genialnie. Ale jeśli chcesz poczuć trochę komfortu to kup ibizę 1.4 ;)
Zapisane
radekmis Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Świdnica
Samochód: Ibiza '04, 1.9 TDI

« Odpowiedz #66 - Sobota, 21.11.2009, 10:06:31 - NIEPRZECZYTANA »

Witam od pewnego czasu miewam ze swoją ibizka denerwujący problem, a mianowicie gdy wjeżdzam na dziury, albo jakies wieksze nierówności słychac takie łupanie(dobijanie z przodu) jakby silnika. Czy miał moze ktoś takie problemy i mógłby poradzić w czym tkwi problem, jestem laikiem a wymienianie wszystkiego po kolei to tez nie sposób.

Edit by aboz: Scalone. poczytaj sobie ten wątek od początku.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 21.11.2009, 13:12:20 wysłane przez aboz » Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #67 - Sobota, 21.11.2009, 18:59:03 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
czyli KONI to z nazwy zawieszenie sportowe, ale bardziej miękkie niż seryjne od ASZ'a...  8)
Nie wiem o jakim dokladnie zawiasie mowisz i nie mialem okazji jechac seria z ASZ ale ja mam KONI SRT i nie moge powiedziec zeby bylo miekkie a co dopiero komfortowe... tyle ze mi to odpowiada :P
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #68 - Sobota, 21.11.2009, 23:31:50 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: emtezet
Nie wiem o jakim dokladnie zawiasie mowisz i nie mialem okazji jechac seria z ASZ ale ja mam KONI SRT i nie moge powiedziec zeby bylo miekkie a co dopiero komfortowe... tyle ze mi to odpowiada
Też nie wiem dokładnie o jakim KONI mówiłem - informacje o tym zaczerpnąłem z wątku http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=7943.msg156523#msg156523, gdzie ptaku84 zmienił serie na KONI SPORT.

Ja zastanawiam się, czy nie zmienić amorków na jakiegoś bilsteina, bo seryjne jest sztywne i ma bardzo krótki skok, przez co wjechanie w dziurę jest mocno nieprzyjemne. Na równych dorgach jest bajkowo, ale takich jakoś mało  :o
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Strony: 1 ... 3 4 [5]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Co zrobić z dobijaniem Ibizy na dziurach?
Skocz do: