+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem przy pelnym skrecie.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem przy pelnym skrecie.  (Przeczytany 5185 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
1punisher
Gość



« Środa, 21.03.2007, 23:59:03 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich serdecznie. Mam taki mały problem w swoim seacie (toledo, 96r, 1,6 +lpg) mianowicie w momencie kiedy wykonuję jakiś manewr na pełnym skręcie lub dużym (np wyjazd z Ciasnej zatoczki, mocny skręt z głównej drogi w boczną, zawracanie itd) to auto zachowuje się tak jakby w pewnym momencie koła były jajowate i tak dziwnie jakby przeskakiwało :( Nie wiem jak to inaczej opisać... wydaje mi się że porównanie do jajowatego koła jest klarowne i ktoś mi pomoże bo nie mam pojęcie co to może być- czy coś w zawieszeniu czy może to co innego ;( Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #1 - Czwartek, 22.03.2007, 00:22:18 - NIEPRZECZYTANA »

Nie kumam tego  :niewiem:
Moze przeguby do wymiany?

Napisz co sie dzieje dokladnie...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
1punisher
Gość



« Odpowiedz #2 - Czwartek, 22.03.2007, 10:11:42 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wiem jak można to dokładniej opisać... Gdybym chciał wykonać manewr zawracania to auto zachowuje się tak jakbym np najechał na coś i koło by się obsunęło.. może to jakoś wskaże usterkę :/
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #3 - Czwartek, 22.03.2007, 10:41:28 - NIEPRZECZYTANA »

A jak to wyglada jak wysiadziesz z samochodu przy skreconych kolach?
Dalej  :niewiem:  ale chyba masz cos wywalone w zawieszeniu...
Pojedz na geometrie... powinni to za darmo sprawdzic (obiecasz ze bedziesz u nich robic ale chcesz wiedziec co sie dzieje)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
1punisher
Gość



« Odpowiedz #4 - Czwartek, 22.03.2007, 10:56:32 - NIEPRZECZYTANA »

Problem w tym ze jak wysiąde to nie za bardzo widać jakie kolwiek zmiany. Ale zrobię tak jak mówisz-pojadę na geo i zobaczę co powiedzą, dodam tylko że auto zrobiło się jakieś takie "niestabilne" tzn trzęsie budą jak jadę po autostradzie (wcześniej tego zjawiska ni było). Z góry przepraszam za moje puste i niekonkretne opisy usterki ale jestem początkującym kierowcą i laikiem w tej kwestii dlatego zwróciłem się do was z pomocą. Pozdrawiam.
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #5 - Czwartek, 22.03.2007, 11:18:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "1punisher"
pojadę na geo i zobaczę co powiedzą

Niech dokładnie sprawdzą sworznie wahacza :!:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
diesel1473
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Białystok

« Odpowiedz #6 - Czwartek, 22.03.2007, 23:23:21 - NIEPRZECZYTANA »

Moim zdaniem to kwestia starych opon. Te druciki ,które sie znajduja wewnątrz opony są już wyrobione. Miałem kiedyś podobne objawy, wymiana opon załatwila sprawę. Pojedź do wulkanizatora niech oceni stan Twoich opon i niech sprawdzi z którego są roku. Podobno mozna to sprawdzić po symbolach ,które widnieją na oponie.
Zapisane
Oktan Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: była Cordoba 1.4 ABD, jest megane '02 1.9 dci

« Odpowiedz #7 - Piątek, 23.03.2007, 08:00:50 - NIEPRZECZYTANA »

ja mam dokladnie to samo ;/
dzis wymieniam oponki (bo stare rzeczywiscie wgladaja jak prezent od Kubicy) wiec sie dowiemy czy to pomoglo.

ps. ja jednak bym stawial na przegub do wymiany  :neutral:
Zapisane
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #8 - Piątek, 23.03.2007, 13:43:47 - NIEPRZECZYTANA »

jesli dzieje sie to tylko na biegu to na 99% przegub. jesli tez na luzie to moga byc rozne przyczyny (cos nie tak z maglem).
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
jaca76 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Seat Cordoba SX 1.8 16V 96r. ADL

« Odpowiedz #9 - Piątek, 23.03.2007, 15:39:50 - NIEPRZECZYTANA »

Obstawiam jak kolega wyżej 99% przeguby...
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem przy pelnym skrecie.
Skocz do: