+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Car Audio» jak podłączyć wzmaka i tube
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: jak podłączyć wzmaka i tube  (Przeczytany 15058 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
grzes
Gość



« Wtorek, 27.02.2007, 20:39:37 - NIEPRZECZYTANA »

witam,
kupiłem wzmaka i tube razem z okablowaniem, ale niestety jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o elektronikę i nie wiem jak mam to podłączyć. Może ktoś będzie tak dobry i mi rzuci jakieś wskazówki albo najlepiej byłoby jakąs instrukcję. Z góry wielkie dzieki za wszelką pomoc.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #1 - Wtorek, 27.02.2007, 21:04:50 - NIEPRZECZYTANA »

Wszystko znajdziesz na forum... moze ktos podesle linki bo mi juz rece opadaja  :test:

albo jak chcesz to zagadaj na gg bedzie szybciej
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
grzes
Gość



« Odpowiedz #2 - Wtorek, 27.02.2007, 23:10:08 - NIEPRZECZYTANA »

No to mi pomogłeś...  Nawet nie wiem jak mam dziękować...
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #3 - Wtorek, 27.02.2007, 23:13:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "grzes"
No to mi pomogłeś... Nawet nie wiem jak mam dziękować...

umiesz czytac? "albo jak chcesz to zagadaj na gg bedzie szybciej"
nie mam zamiaru szukac za Ciebie na forum...

[ Dodano: 2007-02-27, 23:25 ]
http://www.klubseata.pl/forum/index.php?topic=482.0&highlight=car+audio
 juz cos jest  :pala:

[ Dodano: 2007-02-27, 23:27 ]
http://www.klubseata.pl/forum/index.php?topic=258.0&highlight=car+audio
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Marcin_Bytów
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Bytów

« Odpowiedz #4 - Środa, 28.02.2007, 20:17:29 - NIEPRZECZYTANA »

Widzę, że Kolega jest z Trójmiasta.
Jeżeli będziesz miał ochotę zjawić się na najblizszym spocie w Trójmiescie (termin do ustalenia), to pokażę Ci jak to zrobić w VARIO.
Temat mam już przerobiony w szczegółach, (instalowałem to u siebie), łącznie z bezpiecznym demontażem poszczególnych elementów tapicerki.   :ok:
Pozdrawiam Marcin_Bytów
Zapisane
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #5 - Środa, 28.02.2007, 21:32:21 - NIEPRZECZYTANA »

Pokaż, pokaż, pokaż,  pokaż...... ;-)
A przynajmniej czy możesz opisać?? Z Avatara widzę, że Vario z roku '00. Też masz seryjne radio z dużym wyświetlaczem??
Ja już głośnik mam, wzmacniacz niby też, zabudowa będzie pod podłogą (tam gdzie jest ten styropian) :mrgreen:
Wzmacniacz niby ma wejścia hi input i low input (czincz- jak to się pisze??). Myślałem pod hi input podłączyć, ale podobno duże zakłócenia będą. A poza tym musiałbym podłączyć sie pod tylne głosniki, a nie wiem jak ten plastik ściągnąć.
A wogóle bo się za bardzo rozpisze.
Napisz jak masz u siebie, a ja wtedy dopytam. :ok:  :pub:
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #6 - Środa, 28.02.2007, 22:32:59 - NIEPRZECZYTANA »

Pod Hi-Input bedzie poprostu niższa jakość dzwięku, większe zakłócenia, większe szumy.
Jeśli radio nie posiada wyjść RCA to raczej nie ma innej możliwości podłączenia wzmacniacza niż przez kable głośnikowe, chyba że radio do przeróbki i wyprowadzenie z przedwzmacniacza par RCA, ale to koszt. Wszystko zależy jaki wzmacniacz chce się podłaczyć i jakie głośniki, jeśli suba, to bedzie strasznie obcięte pasmo od dołu, jełśi jakieś jajka, czy szerokopasmowe głośniki, może to jakoś zgubi.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #7 - Czwartek, 01.03.2007, 00:08:32 - NIEPRZECZYTANA »

No właśnie problem w tym, że to będzie wooferek :satan:
A najgorsze to, iż na wzmacniaczu jest wspólny minus ( na hi input) np .  + | - | + .
Czy po zmostkowaniu minusów z głośników nie przykopci mi radia?? A może dać tam tylko jedną masę?? Lub same plusy??
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #8 - Czwartek, 01.03.2007, 00:10:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Marian"
Czy po zmostkowaniu minusów z głośników nie przykopci mi radia??
to zalezy od samego radia...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #9 - Czwartek, 01.03.2007, 08:32:26 - NIEPRZECZYTANA »

To ja bym jednak proponował dowiedzieć się w jakimś dobrym zakładzie CA, ile by kosztowało wyprowadzenie wyjść RCA. Nie wydaje mi się żeby to były jakieś straszne pieniądze, gdyż bardzo często teraz są takie usługi prowadzone, coraz więcej jest oryginalnych radii samochodowych. Lub też jakiś znajomy elektronik, który ma jednak spore pojęcie o tego typu przeróbkach, nie pan Wojtuś z lutownicą.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #10 - Czwartek, 01.03.2007, 08:36:51 - NIEPRZECZYTANA »

z tym nie ma problemu pobiera sygnal na wejsciach koncowki mocy odseparowany przez malucki kondensatrek jake 4,7 łoma  :satan:  :satan:
i wyprowadza gniazdka i juz bangla zadna filozofia jakies 30 minut roboty z wyjeciem i rozebraniem radia oraz zlozeniem  :satan:
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #11 - Czwartek, 01.03.2007, 09:37:20 - NIEPRZECZYTANA »

A no to widzisz, Ty to wiesz i umiesz to zrobić, jednak nie każdy ma takie pojęcie.
Do tego dochodzi kwestia zabezpieczenia przed zakłóceniami, stykaniem z masą, jednak trochę sztuki tam jest.
Miałem okazję widzieć i posłuchać jednego tylko radyjka przerabianego przez zakład CA, ale było to zrobione fachowo, możliwa była nawet regulacja i cięcia poszczególnych kanałów, a to już pewnie wymagało większych umiejętności.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #12 - Czwartek, 01.03.2007, 12:58:19 - NIEPRZECZYTANA »

ciecia zalatwiasz zazwyczja kondensatorem :)))
a podebranie sygnalu z przedwzmacniacza daje Ci naczystszy dzwiek bez zaklocen generowanych przez koncowke mocy

daj mi symbol swojej koncowki w radiu a powiem CI gdzie i jak sie wpiac zeby zrobic wyjscie zapewne masz TDA7560 lub jej gorsza wersje
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #13 - Czwartek, 01.03.2007, 22:17:17 - NIEPRZECZYTANA »

Gdzieś już ktoś opis podawał. A co do radia to jeszcze nie rozbierałem to nie wiem jaka koncówka może się tam kryć.
Jeśli coś pomoże to jest to radio z dużym wyświetlaczem (2000rok), wersja "high"-ma sterowanie zmieniarką. Brak sterowania klimatyzacją.
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #14 - Czwartek, 01.03.2007, 22:21:33 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Marian"
Gdzieś już ktoś opis podawał.
TU jest: http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=2194.0&postdays=0&postorder=asc&start=25
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Car Audio» jak podłączyć wzmaka i tube
Skocz do: