+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» Wymiana zegarów
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wymiana zegarów  (Przeczytany 19178 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Zyga4don Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: SHARAN 1.8 T

« Odpowiedz #15 - Piątek, 14.12.2007, 13:51:23 - NIEPRZECZYTANA »

kurde to lipton ;/
przedtem mialem clio bez obrotomierza to w 30 minut wsadzilem zegary od r19 doprowadzilem kabelek z cewki i wszystko smigalo.

Marooo9 skoro trzeba tyle dłubac to moze od golfa IV juz lepiej wsadzic (ten na jedna kostke) ??
Zapisane

<table><tr><td align="center"><iframe border="0" framespacing="0" src="http://dodatki.net/pliki/licznik_do.php?obraz=59&r=2011&m=5&d=21&tekst=ZLOT IKS" frameborder="no" height="50" scrolling="no" width="100"></iframe></td></tr><tr><td align="center"><a href=\"http://dodatki.net\">Dodatki na bloga</a></td></tr></table>
Marooo9 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Głownie Tczew/Tomaszów Maz. juz sporadycznie
Samochód: Ibiza GTi '96, 2.0 - sprzedana

« Odpowiedz #16 - Piątek, 14.12.2007, 14:11:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Zyga4don
kurde to lipton ;/
straszny powiedziałbym nawet
pewnie ze lepiej juz z golfa 4 zapodac jest fajny efekt wizualny :) a tyle samo roboty
Zapisane
nerwus
Gość



« Odpowiedz #17 - Czwartek, 20.12.2007, 20:04:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
a to nie to samo co z FL 99-02 ??   
Chyba nie ja mam dwie kostki :-\
Zapisane
Zyga4don Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: SHARAN 1.8 T

« Odpowiedz #18 - Sobota, 22.12.2007, 09:35:07 - NIEPRZECZYTANA »

chyba sie wezme na wiosne i zaloze te zegarki, jeden plywak to jeszcze nie tragedia
Zapisane

<table><tr><td align="center"><iframe border="0" framespacing="0" src="http://dodatki.net/pliki/licznik_do.php?obraz=59&r=2011&m=5&d=21&tekst=ZLOT IKS" frameborder="no" height="50" scrolling="no" width="100"></iframe></td></tr><tr><td align="center"><a href=\"http://dodatki.net\">Dodatki na bloga</a></td></tr></table>
Marlon_78 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza II '99 5d 1.4 60KM

« Odpowiedz #19 - Środa, 20.02.2008, 23:38:12 - NIEPRZECZYTANA »

Z tego co wiem to Arosa przed liftingiem tez miala takie zegary. Moze od niej by pasowaly??
Zapisane

Seat Ibiza II '99 5d SE 1.4 60KM
Zyga4don Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: SHARAN 1.8 T

« Odpowiedz #20 - Środa, 26.03.2008, 10:22:43 - NIEPRZECZYTANA »

mam całe lupo na części ale po lifcie już są kompletnie inne te zegary, ale może by sie tak pokusić i całą dechce przewalić ? :D
ale myślę jednak że zostane przy koncepcji zegarów z Golf IV tylko narazie brak funduszy
Zapisane

<table><tr><td align="center"><iframe border="0" framespacing="0" src="http://dodatki.net/pliki/licznik_do.php?obraz=59&r=2011&m=5&d=21&tekst=ZLOT IKS" frameborder="no" height="50" scrolling="no" width="100"></iframe></td></tr><tr><td align="center"><a href=\"http://dodatki.net\">Dodatki na bloga</a></td></tr></table>
Supri Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba Vario 1.9 TDi

« Odpowiedz #21 - Piątek, 14.02.2014, 19:04:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cześć. Chcę zmienić zegary w moim Seacie ( Cordoba Vario 1998 rok ) i pytanie, czy te od VW Polo podejdą ?



Pytanie też, bo jak patrzyłem na llegro to są dwa rodzaje, z białym plastikiem z tyłu i z czarnym, czy one się różnią ? Zależało by mi żeby wyświetlane na dole "komunikaty" były na zasadzie świecącego symbolu na nie na zasadzie świecącego całego kwadratu i czarnego symbaolu tak jak to jest w oryginale. A może takie cudo podejdzie bez zmiany wiązki ??



Z góry bardzo dziękuje za odpowiedzi :)
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #22 - Piątek, 14.02.2014, 20:51:13 - NIEPRZECZYTANA »

cudo nie podejdzie
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Supri Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba Vario 1.9 TDi

« Odpowiedz #23 - Piątek, 14.02.2014, 21:27:48 - NIEPRZECZYTANA »

Fuck, a białe no problemo ? Mogą być też od 1.9 SDI ?
Zapisane
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #24 - Piątek, 14.02.2014, 22:25:30 - NIEPRZECZYTANA »

TDi ma chyba inaczej działający obrotomierz od SDI. Od Polo żadne nie będą pasować do tego modelu.
Zapisane

Supri Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba Vario 1.9 TDi

« Odpowiedz #25 - Piątek, 14.02.2014, 22:32:17 - NIEPRZECZYTANA »

A mógłbyś powiedzieć dlaczego tak w skrócie ? Bo obrotomierz jest wyskalowany tak samo w sumie :(
Zapisane
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #26 - Sobota, 15.02.2014, 10:21:05 - NIEPRZECZYTANA »

W sumie jeżeli SDI ma pobierane obroty z kompa, to powinno działać, jeżeli jednak jest to prosto od alternatora, to nie bardzo, inne wyskalowanie jest. Musiałbyś sprawdzić - wziąć licznik z sdi do samochodu, odpiąć wtyczkę od tego licznika co masz (możliwe, że się da bez wyciągania po odkręceniu niektórych plastików) i podłączyć do tego drugiego i sprawdzić (najlepiej razem z kompem - co pokazuje komp, a co obrotomierz). Z tego co znalazłem, jednak dotyczące starszych modeli:
Cytuj
Różnica w zegarach TD oraz TDI polega na innym pochodzeniu sygnału dla obrotomierza. jeśli do silnika TD do 94 roku założymy zegary z silnika TDI po 94 roku to wszystko będzie działało z wyjątkiem obrotomierza. Licznik będzie dostawał informację na starcie, że zamiast 950 obrotów ma ich 9500 i będzie zamykał obrotomierz.
Więc najlepiej przed zakupem sprawdzić w samochodzie, czy będzie działać.
Zapisane

Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» Wymiana zegarów
Skocz do: