W sumie jeżeli SDI ma pobierane obroty z kompa, to powinno działać, jeżeli jednak jest to prosto od alternatora, to nie bardzo, inne wyskalowanie jest. Musiałbyś sprawdzić - wziąć licznik z sdi do samochodu, odpiąć wtyczkę od tego licznika co masz (możliwe, że się da bez wyciągania po odkręceniu niektórych plastików) i podłączyć do tego drugiego i sprawdzić (najlepiej razem z kompem - co pokazuje komp, a co obrotomierz). Z tego co znalazłem, jednak dotyczące starszych modeli:
Różnica w zegarach TD oraz TDI polega na innym pochodzeniu sygnału dla obrotomierza. jeśli do silnika TD do 94 roku założymy zegary z silnika TDI po 94 roku to wszystko będzie działało z wyjątkiem obrotomierza. Licznik będzie dostawał informację na starcie, że zamiast 950 obrotów ma ich 9500 i będzie zamykał obrotomierz.
Więc najlepiej przed zakupem sprawdzić w samochodzie, czy będzie działać.