+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» 1.9 TDi szarpie i kopci
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: 1.9 TDi szarpie i kopci  (Przeczytany 11527 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
quest Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Seat Ibiza 1.9TDI 1997r

« Piątek, 23.10.2009, 13:52:25 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,mam problem z Ibizą 1.9 TDi a mianowicie auto jak sie rozpędza to szarpie,powyżej 2000 obr zostawia za sobą czarną chmure,a komp pokazuje 7l spalania dodam,że mie przekraczam 2000 obr żeby nie zwracać na siebie uwagi.Czy ktoś z kolegów spodkał się z taką sytuacją?Proszę o pomoc.Pozdrawiam.
Zapisane

Ibiza by quest
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #1 - Piątek, 23.10.2009, 13:59:32 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdz czy nie ma dziury w dolocie lub IC czy nie jest gdzies uszkodzony. 
Zapisane
quest Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Seat Ibiza 1.9TDI 1997r

« Odpowiedz #2 - Piątek, 23.10.2009, 14:35:26 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,dodam,że zaczęło się to po wizycie u elektryka (wymiana tulejek w rozruszniku).Czy mógł coś spartolić?Wiem,że nie jest klamizerem,ale może coś zachaczył albo wychaczył przez przypadek.Pozdrawiam.
Zapisane

Ibiza by quest
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #3 - Piątek, 23.10.2009, 16:52:10 - NIEPRZECZYTANA »

niech poprawia!
moze jakiegos weza nie zalozyl...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
quest Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Seat Ibiza 1.9TDI 1997r

« Odpowiedz #4 - Sobota, 24.10.2009, 14:59:19 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,problem rozwiązany okazało się że było małe pęknięcie na jednym z wężyków od podciśnienia.Auto śmiga aż miło :ok: Pozdrawiam.
Zapisane

Ibiza by quest
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #5 - Sobota, 24.10.2009, 19:18:23 - NIEPRZECZYTANA »

Podciśnienia? A ktory to wąż?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
quest Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Seat Ibiza 1.9TDI 1997r

« Odpowiedz #6 - Niedziela, 25.10.2009, 11:13:34 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,chodzi o te cienkie wężyki ciśnieniowe przy silniku.Generalnie był błąd 575-ciśnienie w kolektorze dolotowym.Pozdrawiam.
Zapisane

Ibiza by quest
PiterEL Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Philippines
Samochód: SEAT EXEO 2.0 TDI CAHA 170KM

« Odpowiedz #7 - Czwartek, 29.12.2011, 08:07:53 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Mam Leona 1.9 TDI z silnikiem ASV i mam problem od pewnego czasu. Gdy odpale auto i odjade wrzuce 2 bieg i daje gazu powyzej 2000 obr  auto traci moc i szarpnie gdy delikatnie wciskam dalej gaz powyzej 2000 obr. Raz nawet zgasło i nie chciało odpalić odrazu. Jak odpaliło to strasznie nierowno pracował. Raz jak jechałem i dawałem mocniej gazu mimo ze tracił moc nagle zaczął okrutnie dymić... Masakra. Dojechałem do świateł akurat stałem na czerwonym a silnik zaczął pracowac bardzo nierowno. Jakby na ktorymś cylindrze nie chodził, gazu dawałem jednak po puszczeniu dalej nierowno pracował. A dymił strasznie az ludzie za mna wysiedli z auta i patrzyli czy to nie im z pod maski. Ruszając ze swiateł dalem mocniej gazu zeby nie zgasł. Zjechałem na bok i już mu przeszło. Jednak problemy z brakiem mocy sa ciagle po odpaleniu i jak sie jedzie i przyspiesza na drugim biegu. Jak zaczynam czuc ze traci moc w okolicy 2000 obr to wrzucam 3 bieg i juz jest ok normalnie ciagnie do 2000obr. I potem juz nawet na drugim jedzie ok. Jest to tylko zaraz po odpaleniu... Jak zaczął tak dymić to nie odpisał żądnego błędu bo podpinałem VAGa... Co to może być ?

Aha zaznacze ze na poczatku tyg sprawdziłem filtr paliwa. Był w nim syf...  Na drugi dzien juz wymieniłem filtr paliwa na nowy i powietrza odrazu jednak problem nie ustapil... Czy cos z pompa sie narobiło badz z wtryskami ? Tylko zadnych bledow nie ma...
W innym temacie mam logi robione parenascie dni temu...Wrzucam ponizej... Podobno jakas synchronizacja jest zla i nie wiem czy wtryski poprawnie pracuja... Prosze o pomoc gdyz nie chce aby auto calkowicie padlo...

Byłem na czyszczeniu układu wtryskowego maszyna Liqui MOLY . Chodził nie na ropie tylko na srodku od maszyny do czyszczenia... Chodził tak ok 35 min. Jednak nie ustapil moj problem... Natomiast poprawila sie zdecydowanie sprawa rannego odpalania. Auto odpala ok ale odrazu mam rowne obroty. Wczesniej odpalał ale mial wachania obrotow i dopiero po chwili lapal rowne. Teraz ma odrazu rowne obroty. Polecam jesli ktos ma taki problem.

Kilka dni wczesniej mialem logi robione ...Wrzucam ponizej... Podobno jakas synchronizacja jest zla i nie wiem czy wtryski poprawnie pracuja... Prosze o pomoc gdyz nie chce aby auto calkowicie padlo...


DYNAMICZNE:
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64707.html Log (0 - 000)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64708.html Log (1 - 004)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64709.html Log (2 - 011)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64710.html Log (3 - 001)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64711.html Log (4 - 008
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64712.html Log (5 - 003)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64713.html Log (6 - 010)

STATYCZNE NORMALNE:
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64714.html Log (0 - 000)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64715.html Log (1 - 007)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64716.html Log (2 - 003)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64717.html Log (3 - 004)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64718.html Log (4 - 001)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64719.html Log (5 - 013)

STATYCZNE BASIC SETTING:
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64721.html Log (0 - 000)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64722.html Log (1 - 011)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64723.html Log (2 - 003)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64724.html Log (3 - 004)

Prosze o pomoc....

od KYS: Przed założeniem nowego tematu sprawdź co już jest na forum!
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 29.12.2011, 11:42:57 wysłane przez KYS » Zapisane

maja
Gość



« Odpowiedz #8 - Czwartek, 29.12.2011, 09:36:19 - NIEPRZECZYTANA »

Witaj, jak już wymieniłeś filtr powietrza to trzeba było iść dalej i sprawdzić cały układ dolotowy powietrza do turbiny czy jest czysty.
Zapisane
PiterEL Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Philippines
Samochód: SEAT EXEO 2.0 TDI CAHA 170KM

« Odpowiedz #9 - Czwartek, 29.12.2011, 10:13:36 - NIEPRZECZYTANA »

Jest czysty gdyz na poczatku listopada byla robiona turbina zmienna geometria i odprowadzona mam odme na zewnatrz takze jest czysciutko i sucho w dolocie...
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #10 - Czwartek, 29.12.2011, 10:33:36 - NIEPRZECZYTANA »

jakie masz spalanie chwilowe na postoju? czy było grzebane coś z rozrządem ostatnio?
mi to wygląda jak by się popychacz podwieszał..
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» 1.9 TDi szarpie i kopci
Skocz do: