+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» LEON 1.9 TDI AGR 140000 km- problemy
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: LEON 1.9 TDI AGR 140000 km- problemy  (Przeczytany 8165 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Jurek
Gość



« Czwartek, 10.11.2005, 17:06:14 - NIEPRZECZYTANA »

Motor odpala dobrze, nie dymi. Przez chwilę /kilkanaście obrotów/ metaliczne klepanie.
Chyba przez noc olej wypływa z hyropopychacza. Po chwili dźwięk przycicha ale nie ustaje.
Na wolnych obrotach silnikiem trzepie jakby palił na trzy cylindry. Tak dzieje się podzczas jazdy nawet po osiągnięciu właściwej temperatury. Po wyłączeniu silnika i kilkuminutowym postoju odpala dobrze i pracuje w miarę równo ale tylko przy delikatnym operowaniu gazem i do 2500 obr/min. Po daniu "kopa" silnik kiepsko przyśpiesza i dudni jakby za chwilę miał się zozlecieć.
Serwis SEAT zalecił wymianę przepływomierza. Wymienili, skasowali kupę szmalu i rozłożyli ręce. Sugerują regenerację głowicy. Inni fachmani sugerują wymianę pompy albo turbosprężarki. Słyszałem, że różne dziwne zjawiska może powodować niesprawny zawór
upustowy sprężarki, i układ recyrkulacji spalin.
Będę wdzięczny jeśli ktoś podzieli się swoim doświadczeniem w tej kwestii.
Zapisane
Jobski
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #1 - Czwartek, 10.11.2005, 22:48:15 - NIEPRZECZYTANA »

dobrze by było aby ktoś znający się podpiął VAGa i przejechał się z nim
nie równa praca to może być źle ustawiony kąt wtrysku, czy telepanie prznosi się na budę jeżeli tak to padnięta jest któraś z poduszek pod silnikiem, przyczyn może być wiele
Zapisane

Były:
Cordoba SXE 1,6 (AEE) 75KM '98
Cordoba SX TDI (AHU) 106KM '97
Jurek
Gość



« Odpowiedz #2 - Piątek, 11.11.2005, 12:41:22 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki za odzew Jobski. Na VAG-u byłem kilka razy, tyle, że w momencie pomiaru na stacji
samochód jest jakby wypoczęty i pracuje w miarę równo. VAG wykazyje jedynie różnicę
w dawkowaniu, na cyl 1,2,3 jest na minus a na 4 na plus. Niestety wiedza moich fachmanów / w tym ASO/ tak daleko nie sięga, stąd mój płacz na forum.
Zapisane
Jobski
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #3 - Sobota, 12.11.2005, 01:35:23 - NIEPRZECZYTANA »

to rzeczywiście masz jakiś nieciekawych fachowców od VAGa jeżeli go tylko sprawdzają na postoju, może spróbuj w Łodzi u Uysy-ego labo w Warszawie u Mastersa ci się znają na dieselkach i ich diagnozowaniu
Zapisane

Były:
Cordoba SXE 1,6 (AEE) 75KM '98
Cordoba SX TDI (AHU) 106KM '97
Jurek
Gość



« Odpowiedz #4 - Sobota, 12.11.2005, 08:25:22 - NIEPRZECZYTANA »

Hej Jobski. Czy ty kiedyś śpisz? 1:35 a ty przy klawiszach. Jak widzisz mieszkam w niezbyt bogatym w technikę motoryzacyjną regionie, choć pięknym geograficznie i historycznie.
O Mastersie myślałem, ale ponoć otworzył oddział w Katowicach a to trochę bliżej. Wspominasz o łodzi lecz nie potrafię doszukać się namiarów.
Zapisane
wizz
Gość



« Odpowiedz #5 - Sobota, 12.11.2005, 16:33:16 - NIEPRZECZYTANA »

W Katowicach Masters Tuning to Aligator, popatrz na www.tdituning.pl

Szczerze polecam 8)
Zapisane
Jobski
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #6 - Niedziela, 13.11.2005, 01:14:04 - NIEPRZECZYTANA »

do katowic namiary podał ci wizz a uysy-ego nzajdziesz na Autocentrum
Zapisane

Były:
Cordoba SXE 1,6 (AEE) 75KM '98
Cordoba SX TDI (AHU) 106KM '97
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #7 - Czwartek, 17.11.2005, 09:41:01 - NIEPRZECZYTANA »

stawiam na pompe a dokladniej na ustwwinie kata wtrsyku lub sama pompe i te roznice w dawkach 3cyl na - i jeden na +4 to spora roznica
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
Jurek
Gość



« Odpowiedz #8 - Piątek, 18.11.2005, 11:24:47 - NIEPRZECZYTANA »

DeDeK. Dziś będę u Mastersa. Po powrocie opowiem na forum co i jak.
Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #9 - Wtorek, 22.11.2005, 07:24:16 - NIEPRZECZYTANA »

Jezeli na kanale 013 w VAG masz na jednym z cyl korekcje dawki na +4 to :
- cos sie wysrywa z wtryskiem lub pompa
- tracisz kompreche ( hydraulika pada, silnik mechanicznie padaka)
Mowie o wartosciach na biegu jalowym, rozgrzany motor.
Kat wtrysku mozesz sprawdzic wchodzac w adapter silnika, nastepnie 04 i kanal 000
Jezeli masz pelna wersje Vaga pokaze sie TDI Timing a jak nie to 2ga wartosc od lewej.
pozdro
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» LEON 1.9 TDI AGR 140000 km- problemy
Skocz do: