Mam takie pytanie. na kolektorze ssącym jest założony jakiś czujnik od powietrza - podciśnienie? przepływomierz? ma to symbol 037 906 283C, np :
https://rrr.lt/en/used-part/dvr21895-037905283c-skoda-octavia-mk2-1z-turbo-solenoid-valve . Z jednej strony ma to nałożoną plastikową rurkę, która prowadzi do niczego z drugiej gumowy wężyk, który albo się urwał, albo z czegoś spadł. Wyświetla mi się System too lean - Trim Bank 1 w vcds, czyli jak mniemam mieszanka zbyt uboga. Kolektor nie ma nieszczelości, więc podejrzewam że to może mieć jakis wpływ. Nie wiem czy namieszał coś gazownik (takim wężykiem mam połączone na trójniku - listwę wtrysków + reduktor + w tej chwili wkrętke przy przepustnicy. Może reduktor ma być połączony z listwą i kolektorem, a ów czujnik z wpustem na rurze dolotu? Mogłem też ja coś namieszać w międzyczasie - wymieniałem uszczelki kolektora ssącego, uszczelkę pokrywy zaworów, przy okazji kable WN i świece, bo dostęp fatalny, a było to robione jakieś wieki temu
. ALe błąd był sygnalizowany wcześniej. Walczyłem też z sondą która wywalała błedy, podnieniłem na Boschke dedykowana, błędów od sondy już nie ma. Jak to powinno być połączone? Silnik to 1.6b. Auto Toledo III 2005