Witam
Przymierzam się do kupienia cordoby vario 1.9 SDI lub TDI po liftingu(68, 90 KM), rocznik 2000-2002. Tylko pytanie, czy cordoby z tego okresu są ocynkowane. I w ogóle co sądzicie o tym samochodzie z tym silnikiem? Jakies awarie, spalanie, ogólna eksploatacja?
Pozdrawiam
Ja mam Vario Tdika 90PS 99rok z przebiegiem prawie 250(nie bierze oleju, brak wycieków, spalanie od 4,5 do 6,0), Ogólnie nie narzekam, awarie są, że tak powiem drobne. Autem zrobiłem ok 45 tysiecy i awarie to: uwalony przekaźnik świec zarowych... oj to mi dało zdżarło nerwów (naprawa 20 zł
), przy zawieszeniu wymieniłem póki co drążek stabilizatora, no i czujnik położenia pedału stop. No i co do rdzy. To u mnie na klapie są małe oznaki reszta auta ok. Ale z tego co zdązyłem zauważyć to klapa w Vario to normalka. Mam znajomego co ma Vario od nowości i ma to samo w tych samych miejscach. Choć i tak jakoś nie wierze dalej że te auta mają ocynk:D Ojciec miał od nowosci Cordobę przed FL 98' i rdza jak miała z 7 lat się pojawiała... Jak chcesz coś wiecej wiedzieć to pisz na GG