Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Remont silnika - jaka uszczelka i śruby do głowicy, jakie pierścienie?
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Remont silnika - jaka uszczelka i śruby do głowicy, jakie pierścienie? (Przeczytany 4040 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
mario2k8
Świeżak
Offline
Skąd: blisko Żywca :)
Samochód: Ibiza 2001 ALH
Remont silnika - jaka uszczelka i śruby do głowicy, jakie pierścienie?
«
Poniedziałek, 14.11.2011, 00:23:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jak w temacie 1.9TDI ALH. Kompletuje części.
Uszczelniacze zaworowe - Corteco
uszczelka głowicy - ?? Reinz, elring czy oryginał serwisowy?
śruby - ?? reinz czy oryginał tu różnica w cenie 160zł. Jaka firma robi do aso?
pierścienie - KolbenSchmidt
Proszę o sugestie co polecacie.
Zapisane
Leemarvin
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN
Odp: Remont silnika - jaka uszczelka i śruby do głowicy, jakie pierścienie?
«
Odpowiedz #1 -
Poniedziałek, 14.11.2011, 07:55:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
A czy to aż taka wielka różnica w tych elementach? KolbenSchmidt są ok, można brać, uszczelki Elring są zazwyczaj droższe od Reinz, ale według mnie są lepsze jakościowo, jednak wiele razy słyszałem od innych mechaników, że Reinz ma mocniejsze uszczelki niż Elring.
Wymieniasz którekolwiek panewki? Sworznie/tłoki?
Zapisane
Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
mario2k8
Świeżak
Offline
Skąd: blisko Żywca :)
Samochód: Ibiza 2001 ALH
Odp: Remont silnika - jaka uszczelka i śruby do głowicy, jakie pierścienie?
«
Odpowiedz #2 -
Poniedziałek, 14.11.2011, 10:50:34 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nie nie wymieniam bo nie ma potrzeby a jakoś specjalnie nie chce mi się inwestować biorąc pod uwagę że w przyszłości diesel będzie pewnie mało atrakcyjny na rynku. Generalnie powodem remontu były 2 pierścienie olejowe na środkowych tłokach oraz uszczelniacze które powodowały duży pobór oleju. Gładzie cylindrów są ok, a ich zużycie bardzo małe to samo z panewkami sworzniami oraz układem zaworowym, nawet głowica prosta 0.08 odchyłki na dużej odległości więc zastanawiam sie czy planować bo warsztat regeneracji powiedział że to dopuszczalne i szkoda zbierać materiał. Dlatego szukam solidnej uszczelki.
Jakie śruby polecacie?
«
Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 14.11.2011, 10:51:42 wysłane przez mario2k8
»
Zapisane
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Remont silnika - jaka uszczelka i śruby do głowicy, jakie pierścienie?
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...